3 marca 2019

Zielona torba z tkaniny

 a właściwie to nawet seledynowa,
taka prawdziwie soczyście wiosenna zieleń.


Uszyłam ją z grubej tkaniny bawełnianej z domieszką poliestru.
Kwadratowy opatrzony obrus przerobiłam na torbę, taki szybki recykling.
Nie wszystko przecież trzeba od razu wyrzucić, kiedy może jeszcze się na coś przydać😉


Torbę ozdobiłam koronką bawełnianą, taśmą pasmanteryjną w paseczki i wielkimi guzikami.
Doszyłam także zewnętrzną kieszonkę, do której można włożyć listę zakupów, 
by była zawsze "pod ręką".


Dodatkowym ozdobnikiem jest moja metka Aliwero, słabo widoczna na zdjęciach, 
przedstawiam więc w wielkim zbliżeniu.


Na koniec prezentacja w całej okazałości;


Torba duża, poniżej sfotografowana wraz z książką nieco większą od zeszytu A5.


Przedstawiona torba ta sama, a na każdym zdjęciu ma inny odcień.
Ot, moje zdolności fotograficzne😊😂

Jestem w taki oto sposób przygotowana na wielkie wiosenne zakupy.

Zanim przygotowałam posta zajrzałam na kilka blogów i wypatrzyłam tym razem 
"zielone wyzwanie" w KTM, którego autorką jest Justynka prowadząca bloga https://wielkiemalepasje.blogspot.com/

Zgłaszam więc moją pracę na to wyzwanie;


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga,
 dziękuję za każde zostawione słówko:))
Alina



28 komentarzy:

  1. Alinko, torba świetna! W sam raz na wiosenne zakupki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie wiosenna torba ! Ślicznie ją ozdobiłaś, a metka wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba! Pamiętałaś nawet o miejscu na listę zakupów. Super! Powodzenia w wyzwaniu i miłego tygodnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba śliczna -wiosenna i taka praktyczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosenna, pojemna, śliczna i do tego z własną metką - pięknie Alinko to wyszło!
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do zielonego wyzwania pasuje idealnie:) Zaintrygowała mnie metka. Czy to również Twoje własnoręczne wykonanie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna torba!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wiosenna torba, Alinko!
    Pięknie ozdobiły ją Twoje dodatki.
    Pozdrowionka 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, przepiękna torba, idealna na wiosenne zakupy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała torba Alinko, super recykling.:) Widzę, że coś nas łączy - lubimy dodatki pasmanteryjne.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie projekty... pięknie wykonane, praktyczne, do tego z recyclingu :) świetny pomysł i wykonanie! Torba bardzo mi się podoba :)
    Widziałam, że na blogu DIY jest aktualnie właśnie wyzwanie wiosenne recyclingowe, może się zgłosisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka super i z własną metką, no rewelacja Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, znając Ciebie i Twoje tworki, torba jest perfekcyjnie odszyta, a przy tym taka wiosennie optymistyczna. Super sprawa- brawa:-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super recykling, Halinko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wiosenna torba, aż miło będzie chodzić na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko torba jest świetna!!! Uwielbiam takie bawełniane torby. Sama ich nie szyję, ale zazwyczaj mama zamawia mi u swojej koleżanki :)). Twoja jest śliczna: wiosenna, kobieca, w każdym detalu wykończona (już przepadłam jak zobaczyłam koronki) i ten piękny kolor!!! Alinko cudeńko uszyłaś. Ściskam mocno i dziękuje, że przyłączyłaś się do mojego wyzwania w KTM :)) Bardzo mi miło!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten seledyn cudnie pasuje do wiosny - jestem pewna że z taką torbą wszystkie zakupy będą udane:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :) i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim co miesięcznym wzywaniu, mnóstwo nagród, fajna tematyka wyzwań, zapraszam -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest dla mnie inspiracja. Mam tyle niepotrzebnych materiałów, a cały czas na zakupy chodzę z jedną, czerwoną torbą. Czas to zmienić :))
    Świetna praca!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie to jest super w recyklingu - stary, niepotrzebny obrus zamienia się w wiosenną kolorową torbę. Oczywiście z "drobną";)))) pomocą pomysłodawczyni. Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z taką ładną torbą miło się wybrać na zakupy. Inspirujesz swoimi pracami. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna torba, bardzo podoba mi się taki recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z taką torbą to można chodzić na zakupy. Piękny materiał.

    OdpowiedzUsuń