16 marca 2019

Filcowana miseczka

Jak już wcześniej pisałam wróciłam do filcowania.
Tym razem stworzyłam ozdobę na wielkanocny stół, a może jakiś inny mebel😊 .



Miseczkę-tak tę ozdobę sobie nazwałam, filcowałam na mokro.
Kwiatki próbowałam zrobić w technice na sucho. 
Wyszły, jak widać😊.
I muszę uczciwie powiedzieć, to nie moja bajka. 
Chylę czoła przed tymi, którzy posługują się tą techniką na co dzień.👏


Filcując pomieszałam kilka odcieni zieleni, a widać najbardziej jeden, ten mocno wiosenny.



Moja miseczka ma ok. 15 cm średnicy i ok. 10 cm wysokości,
 może pomieścić kilkanaście kolorowych jajeczek.
Ja włożyłam do środka siedem, ale jak widać miejsca jest jeszcze dość.




Ponieważ moja praca wyszła bardzo wiosenna i bardzo zielona
 zgłaszam ją na dwa wyzwania:

na blogu DIY  -  Wiosna, ach to ty...


i na blogu KTM - Zielono mi


Żegnam się dziś z Wami życząc miłego odpoczynku weekendowego,
pozdrawiam serdecznie
Alina



32 komentarze:

  1. Szalenie mi się podoba! Kolejna technika, w której jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna ta miseczka, a może bardzo wiosenny koszyczek? W każdym razie ogromnie mi się podoba, a i jajeczka śliczne Alinko :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko, cudnie to wygląda- już czuje się coraz bardziej powiew zwiewnejwiosny i zblizających się Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna i baaaaardzo mi się podoba, jak te szydełkowe jajka :))) Śliczne odcienie zieleni i te malutkie żółte kwiatuszki niczym kaczeńce :)). Alinko miałaś wspaniały pomysł, bo filcowanej na sucho miseczki jeszcze nie widziałam :)). Dziękuje że zgłosiłaś ją na moje wyzwanie w KTM :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dekoracja wyszła z tej miseczki wraz z jajeczkami:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny koszyczek!!! Razem z tymi kolorowymi jajeczkami sprawia że naprawdę poczułam wiosnę na duszy;)
    Też zabrałam się za filcowanie, ale na sucho;) Jakoś nie chce mi się babrać w mydlinach;)
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wiosenny koszyczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie próbowałam filcowania i chyba się nie zdecyduję, wolę podziwiać :) Takiej miseczki jeszcze nie widziałam - wygląda prześlicznie z tymi kolorowymi jajeczkami. To będzie wyjątkowa ozdoba wielkanocnego stołu.
    Miłej niedzieli Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy, filcowy koszyczek Alinko. Będzie idealną ozdobą na wielkanocnym stole - zieleń bardzo soczysta i iście wiosenna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, trzymam kciuki za powodzenie - również w drugim wyzwaniu - i pozdrawiam Cię bardzo gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze prace Alinko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała!!! Pięknie się prezentuje z tym jajeczkami!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Miseczka iście wiosenna,a prezentuje się świetnie,do tego te kolorowe jajeczka...
    to będzie piękna ozdoba wielkanocna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, pozwolisz, że ściągnę pomysł dla siebie? Bardzo mi się podoba taki koszyczek. Mam ładne pisanki a w takiej oprawie jeszcze zyskają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miseczka rewelacyjna! Bardzo pomysłowa i piękna świąteczna ozdoba, teraz tylko dorobić pięknych jajeczek!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że do tego koszyczka zmieszczą się jeszcze i kaczuszka i baranek;) jak dla mnie cudnie to wyszło!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna dekoracja :) Stanowi fantastyczną bazę do oryginalnych ozdób wiosennych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowa i śliczna dekoracja, do złudzenia przypomina wiosenną trawkę z pierwszymi kwiatuszkami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.
    pozdrawiam serdecznie
    Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna miska.Ładnie będzie wyglądała z pisankami na wielkanocnym stole. Pa :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna miseczka jestem nia zauroczona .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Koszyczek niesamowity, w sam raz na jajeczka! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Alinko kłaniam się nisko.. świetna jest ta filcowa miseczka i faktycznie bardzo wiosennie i kolorowo się zrobiło. Dziękuję za udział w zabawia na blogu DIY i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne <3 Pozdrawiam Cię serdecznie Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Alinko, prześliczny jest ten koszyczek. Wygląda jak skrawek wiosennej łąki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne! I te kolorowe pisanki :)
    życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękna praca,super kolorki i solidnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo wiosenna, kwiatowa ta miseczka! I pięknie wygląda z pisankami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Praca rewelacyjna, kapitalny efekt uzyskałaś, i do tego te jajka, wow, zachwycona jestem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra!!! Trzymam kciuki za wygraną. Bardzo fajny materiał ten filc.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne gniazdko na pisanki! :) nie umiem filcować, więc tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń