26 marca 2019

Szydełkowa serwetka

   Z myślą o koszyczku wielkanocnym próbowałam przygotować szydełkową serwetkę .
Szukałam wiosennych wzorów, ale jakieś problemy poszukiwawcze mnie dopadły,
więc zrobiłam serwetkę ze wzorem ananasowym. 
Wielkanocna jeszcze powstanie...



Kochani, dziś szybko i krótko, bo jeszcze mam coś do zrobienia, a pora późna.

Na koniec bardzo dziękuję za Wasze miłe komentarze dotyczące mojego kokona.
Wkrótce będzie podobny, więc postaram się o lepsze zdjęcia.

Pozdrawiam wieczornie, do kolejnego napisania
Alina




28 komentarzy:

  1. Śliczna serwetka Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko serwetka jest śliczna :) Ja nawet takiej nie potrafię więc tym bardziej podziwiam :) Ten wzór ananasków jest bardzo ładny :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko, serwetka śliczna, ananaski zawsze są na czasie :) POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór " nieśmiertelny ", choć ja jako to niepokorne stworzenie, nazywam go " pawie piórko " . Ślicznie będzie się prezentował na wielkanocnym koszyczku.Jesteś super zorganizowana i gotowa na święta, wszak koszyczek jest najważniejszy !
    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie, serwetka idealna do koszyczka...swoją drogą musze się rozejrzeć czy mam takie w domu...do wielkanocy coraz bliżej!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko cudna jest ta serwetka i jak dla mnie do koszyczka w sam raz .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudo...:) Pozdrawiam Alinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna serwetka i moim zdaniem pasuje na każdą okazję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! Dla mnie każda serwetka, którą włoży się do koszyczka z automatu jest wielkanocna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Zdolniacha! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała! Do koszyczka też pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, prześliczna serwetka - podziwiam. Niestety, szydełko to coś, czego nie umiem opanować, mimo tego, że już kilka razy robiłam podejścia i kilka osób próbowało mnie nauczyć. Chyba mam "szydełkową dysleksję", więc tym bardziej zachwycam się szydełkowymi cudami.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Podziwiam tym bardziej, że jak wiesz - dla mnie to czarna magia;)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna serwetka, Alinko!
    Czasami trudno zdecydować się na ten najlepszy wzór, gdy mamy tyle możliwości...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko piękna serwetka, też obecnie jestem zaprzyjaźniona z szydełkiem, może jak skończę to się odważę pokazać? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna serwetka,bardzo ciekawy wzorek,uwielbiam ananaski :))
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka piękność od razu rzuca się w oczy! Delikatne ananaski cudnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna serwetka! Muszę też pomyśleć o jakiejś wiosennej;)
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko, bardzo ładna serwetka, ciekawy wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna serwetka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna serwetka Alinko. Jesteś wszechstronna:) Gratuluję!
    I pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna! Wspaniale ozdobi koszyczek!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna serwetka. Podziwiam wszystkich dziergających tak pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń