31 marca 2019

Wielkanocna dekoracja

Witam w piękną wiosenną niedzielę.
To już ostatni dzień marca, 
a więc przygotowania do Wielkanocy u rękodzielników ruszają pełną parą. 
Ja przygotowałam małą dekorację ze sznurkowym jajem i zającem.



I jeszcze wersja z konopnym sznurkiem;


Styropianowe jajo okleiłam sznurkiem w dwóch kolorach, 
dołożyłam piórka i brązową kokardkę.
Taką pisankę posadziłam na krążku surowego drewna, otoczyłam sizalem,
dokleiłam bazie i papierowego zająca.
Zając w tej dekoracji jest bardzo ważny,
bo moją pracę uszykowałam na marcowe wyzwanie u Reni.

Tematem przewodnim jest:
Wyrwał się jak Filip z konopi

Renia świetnie wyjaśniła skąd pochodzi to powiedzenie i co oznacza ten filip.
Krótko mówiąc filip to po prostu zając. 
By dokładnie to zrozumieć, zachęcam do przeczytania tego posta Reni.

 Na koniec wrzucam banerek wyzwaniowy;


Pozdrawiam serdecznie, do zobaczenia w kwietniu
Alina


24 komentarze:

  1. Jakie ładne pisanki przyniósł Twój filipek :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza dekoracja. Ja jeszcze nic w tym kierunku nie zdziałałam, mimo, że planów miałam sporo. Pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak niewiele potrzeba żeby śliczną dekorację zrobić, bardzo mi sie podoba Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dekoracja, Alinko!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i oryginalnie wygląda Twoja ozdoba, a to cieszy najbardziej:)
    Mnie sie bardzo podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko śliczna ta Twoja dekoracja :)) Będzie piękną, świąteczną ozdobą domu :)) Buziaczki i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna dekoracja. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko śliczny ten stroik i świetna interpretacja przysłowia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna dekoracja, Alinko.
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta dekoracja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna dekoracja, a zajączek robi wrażenie :) ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko śliczna dekoracja, piękna na świąteczny stół :) I ile daje zadowolenia, że się samemu zrobiło :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna dekoracja :) będzie ozdobą wielkanocnego stołu :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bliżej do Świąt! Fajnie ty wyszło- i ten filip pasuje jak ulał:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszło. Stworzyłas piękne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  16. Sznurkowe jajo - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna dekoracja, a sznurkowe jajo fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne wykonanie. Bardzo estetyczne. Piękny stroik.

    Dziękuję za odwiedziny Alinko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No i jest świąteczny Filip z jajem :)

    OdpowiedzUsuń