20 marca 2019

Przedwiośnie

Przedwiośnie to okres poprzedzający wiosnę.
To czas, kiedy przyroda powoli budzi się do życia, 
kiedy kolory z szaroburych zmieniają się w soczystą zieleń traw i liści 
oraz cudne barwy kwiatów.

W nastroju przedwiośnia przedstawiam Wam moją sznurkową pracę;


Puszkę po niemowlęcym jedzonku okleiłam sznurkiem jutowym,
a potem ozdobiłam baziami, zieleninką i powiedzmy przylaszczkami😉




Od góry rant puszki okleiłam sznurkowym warkoczykiem, 
aby zminimalizować widoczność metalowej części puszki.

Wszystkie materiały użyte do ozdobienia puszki w charakterze przedwiośnia 
są z odzysku, bądź stanowiły resztki materiałów z jakichś poprzednich prac.


Zaznaczam to, ponieważ zgłaszam swoją pracę na wyzwanie na blogu DIY



Pozdrawiam Was w nastroju przedwiośnia,
Alina



31 komentarzy:

  1. Puszka pięknie ozdobiona, aż czuć wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie, Alinko pięknie tą puszkę ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, ciągle czymś inspirujesz. Puszka przeszła piękną przemianę. To też super pomysł na wiosenną dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko rzeczywiście przedwiośnie to piękna pora roku, chociaż ta nazwa bardziej kojarzy mi się z lekturą :)). Puszka super!!! Nadałaś jej drugie życie :)) Śliczne kwiatuszki zrobiłaś Alinko, a przylaszczki jak się patrzy :) Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko super recyklingowa praca . Lubię pracować ze sznurkiem , to wdzięczny materiał i daje fajne efekty, co zresztą widać u Ciebie . A taka puszka to świetny pojemniczka na kredki, hm .. tak myślę że z powodzeniem mógłby też być osłonką na doniczkę. Dziekuję za udział w zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia .
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł. Mam małą córeczkę,w ięc te puszki są moją codziennością. Może też je do czegoś wykorzystam, dzięki za inspirację :) Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko! Jesteś mistrzynią sznurka:) Wiosenne zdobienia pojemniczka są pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny recykling, Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :-) Taka piękna puszka może służyć jako wazonik lub pojemnik na przybory :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie puszki. Dają niesamowite możliwości zdobienia. Twoja puszeczka cudna, wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie pomysłowe rzeczy:) Recycling górą:) uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię taki recykling :) Puszeczka wygląda ślicznie i wiosennie - super pomysł.
    Serdeczności Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko, jak pięknie ozdobiłaś puszkę, wyczarowując na niej prawdziwą wiosnę. Od razu pomyślałam o przylaszczkach patrząc na te niebieskie kwiatuszki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, jakże wiosenna praca, bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna praca, Alinko! Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł, ładne wykonanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się sposób w jaki wykończyłaś na dole tą puszkę- delikatnie, subtelnie i z klasą- świetnie to wygląda:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow przepiękne. Jestem zachwycona. Ekstra ozdoba. Pozdrowienia z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie do niczego niepotrzebnych, jak się może wydawać, rzeczy. Dekoracja w sam raz na wielkanocny stół.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny recycling :) sznurek jest materiałem uniwersalnym i -jak mi się wydaje - pasującym w sumie do większości stylów/wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wiosenna praca a jej recyklingowy charakter mnie osobiście zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała recyklingowa praca :) bardzo mi się podobaja te drobniutkie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wykorzystałaś niepotrzebne pudełko,wyszło pięknie,ja także wykorzystuję wszytko co możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wiosenny projekt. Dziękuję za udział w projekcje RECYKLING DIY. Pozdrawiam serdecznie - DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetnie wymyśliłaś. Ładny pojemniczek, bardzo wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pełna uroku puszka i bardzo wiosenna :)
    Dziękuje za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń