6 marca 2019

Wiosna, ach to ty...

Wiosnę zazwyczaj witam pastelowymi kolorami.
Tym razem jednak przygotowałam sobie na przywitanie wiosny białą koszulowa bluzkę.
A co do niej?
Pewnie nie zaskoczę Was, bo są to moje ulubione wieszaki.


Na początek kolejnej wieszakowej produkcji wybrałam tulipany. 
W kwiaciarniach i bazarach już jest ich mnóstwo, więc i u mnie zagościły.
Chętnie wykorzystuję motyw tulipanów, bo lubię te kwiaty.
Są kruche i delikatne, ale mają swoisty urok.







A czy Wam podobają się te kwiaty?

Kochani, wczoraj na blogu DIY wypatrzyłam wiosenne wyzwanie
więc zgłaszam mój tulipankowy wieszak na przywitanie wiosny.
Może zagości na dobre słońce i wiosenne ciepełko.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich gości mojego bloga,
do miłego...
Alina



23 komentarze:

  1. Wspaniały wieszak Alinko, super wyglądają tulipany prześwitujące przez materiał bluzeczki.:) Pozdrawiam Alinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Alinko lubię te Twoje wieszaki, zawsze są takie śliczne. W tej odsłonie tulipankowej są na prawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja kocham te Twoje wieszaczki. Mam ogromną przyjemność posiadania dwóch takich cudeniek. Tulipany są i moimi ulubionymi kwiatami, więc podziwiam z zachwytem. Powodzenia w wyzwaniu Alinko. Buziaki ogromniaste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wieszaczek! Uwielbiam tulipany, zwłaszcza w dużych ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wieszaczki,jak cudnie wiosennie się zrobiło :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alino, piękne te tulipanowe wieszaczki! Tulipany są takimi kwiatami, że od razu kojarzą nam się z wiosną, u mnie w ogródku juz pięknie wychodzą :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko uwielbiam swoje- cudowne wszystkie w Twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tulipany, a na Twoim wieszaku pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wieszaki takie kolorowe,ja swoje obrobiłam szydełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach kolejny cudowny wieszak!!! Uwielbiam je Alinko :)) I śliczna biała koszula :)) Uwielbiam białe koszule i mam ich mnóstwo w szafie, ale nie wiszą na tak cudnym wieszaczku : ) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, przepiękne te wiosenne wieszaki. Nie tylko praktyczne, ale tez ozdobne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wieszaczki, bardzo podoba mi się ich tulipanowe ozdobienie. I koszula też, taka jaką lubię, zwyczajna bez udziwnień:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama przyjemność używanie takich wieszaków. Otwierasz szafę a tu takie cudo :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się prezentują :) spękania pasują do tego wzoru idealnie. Wieszaki mają piękne, ciepłe kolory... :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudne! Wiosenne wieszaczki jak marzenie ♥ Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, jak wiosna to i tulipanki muszą być :) Śliczne wieszaczki zrobiłaś Alinko.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pomysł na zaproszenie wiosny do szafy. Bardzo mi się podobają Twoje wieszaki ☺ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY.
    Pozdrawiam ciepło ☺
    Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wieszaki!
    Powodzenia w wyzwaniu Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wieszaki! :) Sama jeszcze nigdy żadnego nie ozdobiłam, chyba czas spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko świetny ten wieszaczek , tez zmalowałam dwa wiosenne :- Tulipanki bardzo lubię. Super wyglądają na tym wieszaczku.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY i życzę powodzenia.
    Pozwoliłam sobie zakotwiczyć u Ciebie na dłużej.
    Pozdrawiam serdecznie DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś super kreatywna. Na to bym nie wpadła. Śliczne

    OdpowiedzUsuń
  22. Super takie wiosenne wieszaczki. Od razu sie chce na nich wieszac cala garderobe! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń