25 marca 2019

Kokon niemowlęcy

Witajcie,
wiosna coraz bardziej staje się widoczna.
Każdy promyk słońca pomimo chłodu dodaje mnóstwa energii i chęci do życia.
Lubię jak przyroda ładuje moje akumulatory.
Chce mi się wtedy robić wiele rzeczy i gdyby nie ograniczenia czasowe
mogłabym szyć, szydełkować, itp itd.

Dziś chciałam Wam pokazać mój ostatni wytwór-kokon niemowlęcy.
Uszyty został dla chłopca, co powinno dać się zobaczyć na zdjęciach.
Niestety zdjęcia robiłam w ostatniej chwili przed odbiorem,
i w tym szalonym pośpiechu zdjęcia wyszły mi fatalne.
Żadna obróbka fotograficzna nie pozwoliła mi ich uratować.
W wielkiej frustracji przyszedł mi na myśl fragment piosenki: "płacz nic tu nie pomoże",
trzeba po skończonej pracy zawsze udokumentować to co się zmajstrowało
a nie odkładać tej czynności na potem😢

Po kilku godzinach użalania się nad kokonem, zdjęciami i swoją pamięcią 
postanowiłam je jednak pokazać. 




Ze swojej szyciowej pracy jestem zadowolona, 
i  mam wiadomość, że tacie niemowlaka kokon się bardzo spodobał.

No cóż nie pierwszy raz przecież zrobiłam kiepskie zdjęcia.
Mam kolejną nauczkę; spokój i roztropność są bardzo ważne w rękodziele i blogowaniu.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających 
i żegnam się do jutra, kiedy będę mogła zajrzeć na inne blogi
przesyłam serdeczności 😊😘😘

Alina


19 komentarzy:

  1. Kolejny raz jestem pod wrażeniem :) Świetnie uszyte i wykończone !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wyszedł ten kokon. Podziwiam za umiejętność szycia takich pięknych rzeczy. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny!!! Idealny dla małego mężczyzny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ale ekstra, super kokon Alinko. Jak ja zazdroszczę Wam szyjącym tej umiejętności, pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, świetny ten kokon, podziwiam Twoje umiejętności - tworzysz cudne szycia :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko nie wiem czemu tak lamentujesz.. te zdjęcia wcale nie sa złe, wręcz bym powiedziała, że doskonałe. A sam kokonik rewelacja , dzidziusiowi będzie w nim bardzo wygodnie. Gratuluje pomysłu i wykonania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kokonik, pełen profesjonalizm. Zdjęcia wcale nie są takie złe. Zbyt surowo do tego podchodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, jesteś dla siebie zbyt surowa - koniecznie musisz to zmienić ;-)
    Zdjęcia są dobre, wszystko widać, a najważniejsze, że kokon jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam, zdjęcia ok, nie przesadzaj...;) W sumie to pierwszy raz słyszę o czymś takim jak kokon niemowlęcy...nie wiedziałam że coś takiego funkcjonuje!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna i oryginalna rzecz taki kokonik i jednocześnie bardzo przydatny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, kokon jest przepiękny. Zdjęcia są całkiem dobre i super, że je pokazałaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko jest piękny!!! Śliczny, mięciutki aż samemu chciałoby się w nim położyć :)) Zdjęcia są dobre, ładnie widać cały kokon :)). U nas dzisiaj zimowo - padał śnieg :(. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo Alinko! Praca wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zdjęcia nie są takie złe i pokazują dość dokładnie jak pięknie kokon jest uszyty.
    Zdolniacha z Ciebie Alinko :)
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się Alinko, że pokazałaś kokonik, który jest rewelacyjny, a zdjęcia nie są najgorsze. Na pewno w rzeczywistości prezentuje się jeszcze wspanialej, maluszek ma dużo szczęścia, a Ty masz super umiejętności. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny kokon dla bobaska. pozdrawiam Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybyś nie napisała, że jakoś zdjęć Ci się nie podoba to nawet bym nie zauważyła - bo dla mnie są jak najbardziej ok :D
    Wspaniała praca! Wyobrażam sobie Maleństwo jak leży w takim przytulnym kokoniku ;) Na pewno jest mega wygodnie :):)

    OdpowiedzUsuń