8 marca 2019

Damą być...

to nie takie proste.
Wszak dziś Dzień Kobiet i każda z nas powinna choć przez chwilkę 
poczuć się ważna i doceniona,
i może nawet damą być?

Ostatnio usłyszałam, że coraz mniej kobiecości w kobietach,
a damy to już na wymarciu.
Nie dyskutowałam, pomyślałam, czy aby ten ktoś nie ma trochę racji?

Rzeczywiście coraz mniej wokół elegancji, wdzięku, atrakcyjności, zmysłowości,
nie mówiąc o inteligencji.
Świat zrobił się szybki, wygodny i bardzo praktyczny, a nawet przesadnie przebojowy.
Za dużo bylejakości, wulgarności, radości i przyjemności na chwilę.
Dawny styl, szyk i savoire vivre poszedł w odstawkę. 
A świat wciąż potrzebuje tego co wartościowe i ponadczasowe.

Sprawiajmy więc, by dobry gustowny ubiór (niekoniecznie drogi), kultura osobista,
poczucie humoru, dystans do siebie i innych oraz wykształcenie 
powracały do łask i były bardziej cenione.

Tego oczywiście sobie i Wam Kochane Kobiety z całego serca dziś życzę.😊

Zostawiam  damę przygotowaną haftem matematycznym;


oraz atrybut większości zadbanych kobiet, jak przynajmniej uważa spora część mężczyzn;


Żegnam się w ten piątkowy wieczór z dużą dozą humoru;

źródło:tu

bo piękny dzień, to ten w którym ktoś o nas pamięta.

Pozdrawiam, do następnego spotkania
Alina


12 komentarzy:

  1. Cudna ta matematyczna dama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafty Alinko.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnie spędzonego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio widziałam krótki filmik z przedwojennej Warszawy. Dystyngowane damy, szarmanccy panowie - aż miło było oglądać:)

    Twoja Lady świetna.
    Ps. Miłego dnia i dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza jest ta Twoja dama Alinko. Pięknie to napisałaś! Świat się zmienia, zmieniają się też priorytety ale gdzieś w głębi duszy kobiety mają podobne pragnienia.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna dama ...podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta dama rewelacyjna! Coraz mniej dam i....gentelmenów;-D Szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dama i zawiera w sobie wszystko, to co napisałaś w swoim poście nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, przeurocza dama i śliczny pantofelek.
    To prawda - zanika kobiecość, ale i męskość też.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. I dama i pantofelek przepięknie wykonane.
    W piątek raczej nie wyglądałam jak dama;) No, może od rana tak, ale później, po bieganinie z chłopcami z samorządu po klasach na trzech kondygnacjach szpilki zamieniłam na cichobiegi, a i tak byłam umęczona, przepocona, ziejąca jak parowóz;)
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko prace cudowne!!! I mądrze kochana napisałaś. Ja czasami mówię, że nie w tej epoce urodziłam się. Och jakbym chciała w takiej długiej sukni chodzić, nosić piękny kapelusz i upięte cudnie włosy. Dla mnie za dużo wulgaryzmu jest właśnie w modzie. A przecież mężczyźni to wciąż zdobywcy :)) Moja prababcia zawsze mi powtarzała: " nigdy nie pokazuj za dużo, bo piękno to coś zupełnie innego niż goły tyłek " :))) Wszystkiego dobrego Alinko i myślę, że czasami warto być jak dama :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację Alinko. Mnie kapelusze owszem, bardzo się podobają - ale na cudzych głowach. Mam jeden i wystarczy bo i tak rzadko go zakładam.
    Kartka ciekawa i ładna.

    OdpowiedzUsuń