14 marca 2019

Karczochowe jajo

Piszę jajo, 
bo mierzy 18 cm wysokości i 48 cm w najszerszym miejscu swojego obwodu.


Obręcz, na której go posadziłam ma 15 cm średnicy.


 Jest naprawdę okazałe w swojej wielkości. Będzie dekoracją mojego stołu wielkanocnego.


Jajo powstało dzięki przypomnieniu Ani, 
która na blogu DIY przedstawiła tutorial powstawania takiej dekoracji. 
Aniu, dziękuję Ci bardzo. 

Karczochowe ozdoby robiłam wiele razy, ale z czasem zapomniałam o tej technice.
Dziś zainspirowana Ani pisankami przedstawiam swoją dużą.

Dziękuję za Wasze wizyty i komentarze. 😘
Jest mi niezmiernie miło je czytać, bo dodają wciąż chęci do tworzenia kolejnych rzeczy.

Pozdrawiam serdecznie,  do kolejnego napisania:))
Alina


22 komentarze:

  1. Alinko wyszło Ci wspaniałe słoneczne jajeczko XXXL.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe jajko Alinko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajo Alinko! I ja oglądałam kursik u Ani ale chyba nie mam cierpliwości do takich prac - wolę podziwiać dzieła fachowców :)
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujące jajo! Pięknie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju, jest ogromne :) ale się napracowałaś :) wyszło ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta technika wygląda super na większych rozmiarach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wygląda to jajo! Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie jak od strusia, ale o wiele piękniejsze :) A ja ciągle mam karczochowe jajo, które od Ciebie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to jajo Alinko!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ALe jajo!!! Ja umiem i czasem robię jak ktoś poprosi, ale nie przepadam za nimi...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne,super dobrane kolorki i solinie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gigantyczne jajo! Piękna i perfekcyjna praca. Na świąteczny stół z nim jako główna ozdoba:) Ja też się napaliłam na takie jajeczko ale niestety jeszcze nie zdążyłam kupić potrzebnych materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się nawpinałaś szpilek !! Takiego kolosa jeszcze nie robiłam, cieszę się że mogłam Cię zainspirować bo jajo jest genialne !!! Warto było zwijać te wstążeczki bo efekt nawet mnie zaskoczył.
    Wyślij go Alinko do wiosennego wyzwania na DIY , wiosna na nim jak się patrzy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko, jakie piękne jajko, a raczej jajo. Do tego kolorystyka wiosenna i od razu się cieplej na sercu robi.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne wyszło!!!! Piękne kolorki dobrałaś. Dla takiego efektu warto się pomęczyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne jajo! Kiedyś robiłam karczochy, dlatego tym bardziej podziwiam za cierpliwość, wytrwałość i perfekcję!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jajo jak się patrzy! Śliczny karczoch. To żmudna praca, ale warto się poświęcić bo efekt znakomity. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Alinko jajo jest świetne widać, że pracochłonne, wyszło super. Piękna ozdoba na stół wielkanocny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super jajo. Te karczochowe prace są naprawdę ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń