12 marca 2019

Brąz z różem

Moi mili przyznaję się; 
ostatnio przeprosiłam się z wełną czesankową.
Kilka dni temu wygrzebałam z wielkiej szuflady czesankę z obawą,
że może już mole ją nadgryzły.
Bardzo się ucieszyłam, że wszystko w porządku.
Rozłożyłam więc warsztat i pokazuję dziś Wam efekt mojej pracy.
Oto filcowy naszyjnik z kwiatkiem;



Muszę przyznać, że taka zabawa z filcowaniem na mokro to dosyć siłowa zabawa.
Zapomniałam jak to jest ufilcować coś konkretnego, nie tylko małą kulkę.



Mój naszyjnik stworzyłam używając czesanki w kolorach brązowych i różowych.
Dodałam ociupinkę kremowego w środku kwiatka.



Dlaczego taka kolorystyka?

W Art-Piaskownicy jest kolorowe wyzwanie: 
gdzie obowiązuje zabawa kolorem różowym i brązowym.


Długo się decydowałam, aż się zdecydowałam w ostatniej chwili.
Wiecie, w większości prac wyzwaniowych królują mix-media i scrapbooking.
Ja w tych technikach nie czuję się dobrze i mało się nimi posługuję, ale nie mówię im "nie".

Może tym razem filcowanie komuś przypadnie do gustu?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających ,
witam bardzo ciepło nowych Obserwatorów,
zapraszam, zostańcie na dłużej 😊

Kochani, do kolejnego spotkania:))
Alina


23 komentarze:

  1. Jesteś kobietą o wielu talentach, piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I pięknie ! Koraliczki dodają jeszcze blasku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Koraliki niczym wisienka na torcie:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutki! ciekawy dodatek m.in. do zimowych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem !!!
    Piekny naszyjnik,powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie filcowanie to czarna magia więc podziwiam tym bardziej u Ciebie . Bardzo fajny klimatyczny naszyjnik. Tez miałam ochotę na to wyzwanie, ale że z mediami mi też nie po drodze nie miałam pomysłu na pracę. Powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło Alinko! Ta sztuka to dla mnie zupełnie niezbadane oceany recznych robótek, ale może kiedyś. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam. Totalnie nie znam się na takiej biżuterii, ale widziałam u koleżanki-artystki i wyglądała pięknie! Buziaki i powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny naszyjnik! Poproszę o zdjęcie naszyjnika na szyjce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko jesteś niesamowita! Filcowanie to nie jest taka prosta technika więc tym bardziej chyle nisko czoła. Ja kiedyś chciałam spróbować, ale jak zobaczylam filmik instruktażowy to zrezygnowałam :))). Naszyjnik piękny ❤. Powodzenia w wyzwaniu! Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, super się wpasowało filcowe dzieło w kolorystyczne wyzwanie w Art-Piaskownicy! Dziękujemy za dołączenie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, przepiękny naszyjnik, a połączenie brązu i różu wygląda świetnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko podziwiam talent, potrafisz tak wiele zrobić, jesteś wszechstronna, naszyjnik bardzo ciekawy, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny, nie często spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalny naszyjnik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, takiego naszyjnika jeszcze nigdy nie widziałam...musi być ciepły;) Fajnie to wyszło - w dobrym guście:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny naszyjnik i pięknie wykonany. Jeszcze nigdy nie stosowałam tej techniki ale kiedyś byłam obserwatorem procesu filcowania:) Niewykluczone, że może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i bardzo oryginalny naszyjnik. Kwiatek taki delikatny. Dobrze, że odkurzyłaś warsztat 😊
    Życzę powodzenia w wyzwaniu!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopiero teraz sobie uświadamiam ile technik odłożyłam do szufaldy;) Swego czasu też robiłam takie ... nie powiem że naszyjniki, bo mogły być zarówno naszyjnikiem jak i paskiem.
    Śliczny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sprawa. Brawo. Nie mogę się napatrzeć. Rewalacja

    OdpowiedzUsuń