25 listopada 2018

Z różem

tak zatytułowane jest wyzwanie w KTM, które trwa do dziś.
Zorganizowane zostało, by przypominać, że październik jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi.
Symbolem tej świadomości jest kolor różowy i różowa wstążeczka.
Przemyśleń z tym tematem mamy bardzo dużo, 
ale nie zawsze stosujemy się do właściwych medycznych zasad.

Przypomniałam sobie o tym wyzwaniu w ostatniej chwili, 
więc szybko wstawiam to co przygotowałam w tym temacie.
Jest to opakowanie na bransoletkę i kilka "złotych myśli z przymrużeniem oka".






Opakowanie takie kiedyś oglądałam u Inki, zapamiętałam i stworzyłam podobne.


Wewnątrz oprócz pastelowo różowej bransoletki wkleiłam kieszonkę i dołożyłam kilka karteczek.
Napisałam na nich takie myśli, które mogą okazać się wartościowe;




Dokładam jeszcze wyzwaniowy baner;


i biegnę zgłosić moją pracę do Klubu Twórczych Mam.

Pozdrawiam serdecznie, żegnam się z Wami do szybkiego napisania:))



26 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko Alinko :) Mądre te zdania, nad każdym warto się zatrzymać dłużej i pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko z pięknym przesłaniem. Idealnie dobrane myśli by pokazać jak ważna jest osoba dla której ten prezencik powstał. Cudo w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie cudowne pudełeczko z przesłaniem...śliczne jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdania prawdziwe z zycia i warto czasem sie nad nimi zastanowić. Pudełeczko śliczne. Pozdrawiam serdecznie😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdania prawdziwe z zycia i warto czasem sie nad nimi zastanowić. Pudełeczko śliczne. Pozdrawiam serdecznie😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka!! Opakowanie ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełeczko, piękne kwiatuszki i życiowe sentencje napisane pięknym charakterem pisma - cudnie Alinko.:) Dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne pudełeczko!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne pudełko ze świetnymi sentencjami ! Bardzo mi się podoba Twój charakter pisma :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne pudełeczko :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tymi myślami, szczególnie podoba mi się przedostatnia. A pudełeczko wyszło ślicznie, kompozycja kwiatowa jest zachwycająca.
    Serdeczności Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia myśli bardzo mi się podoba.
    Świetne opakowanie stworzyłaś.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, wspaniała praca. Pudełeczko jest prześliczne i bransoletka świetnie się w nim prezentuje, a myśli naprawdę godne zapamiętania. Szczególnie przedostatnia uderzyła mnie swoją trafnością.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne pudełeczko i myśli do wcielenia w życie. I ta bransoletka taka kobieca. Idealne na temat i okoliczność wyzwania.
    Dziękuję, że wzięłaś w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Samo pudełko super, zawartość jaka ładna, a mi się jeszcze bardzo podobają te myśli na karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne opakowanie . Będzie zachwycało tak samo jak podarunek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna praca! Podziwiam Alinko!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne opakowanie, super całość, a przesłania po prostu trafione ;) To z Aniołem Stróżem będę przywoływać w pośpiechu za kółkiem. Dziękuję, również za wspólną zabawę z KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne pudełeczko i bransoletka. A dodatek w postaci karteczek z myślami jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe sentencje, taki prezent jest po prostu wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alinko miałaś wspaniały pomysł by zrobić pudełeczko na bransoletkę. Ale za to jakie pudełeczko - piękne, wymowne, kobiece i z mądrymi sentencjami! Świetny pomysł, a sama praca po prostu zachwycająca! Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przejrzałam Twoje wpisy i widzę, że piękne rzeczy tworzysz Alinko! Chociaż to nie moja "branża" ale jest na czym oko zawiesić:) Myślę, że będę częstym gościem u Ciebie:)
    Pudełeczko jest śliczne i pięknie ozdobione ale to bransoletka skradła moje serce. Niestety nie potrafię robić takiej biżuterii chociaż podoba mi się niezmiernie:)
    Bardzo cenne i mądre myśli. Pierwszą z nich już kiedyś wcieliłam w życie i się opłaciło:)))
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pudełko i świetne cytaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Złote myśli cudowne i bardzo ważne, a pudełko piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjnie to wyszło:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prezentuje się to naprawdę przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń