12 listopada 2018

Karteczki

w innej formie niż dotychczas.
Kiedyś podpatrywałam na blogach, a dziś walczyłam z papierem i stworzyłam formę gwiazdki.
Profesjonaliści jakoś to chyba nazywają, ale ja niestety nie wiem.
Pierwsza moja karteczka taka okazjonalna;



A tak wygląda po rozłożeniu;



Druga kartka to  wersja świąteczna:




Nie powiem obie karteczki były dla mnie wielkim wyzwaniem, ale pierwsze koty za płoty,
i za jakiś czas pewnie powstaną kolejne.

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze,
pozdrawiam, do kolejnego napisania:))


16 komentarzy:

  1. Intrygująca forma, troszkę jak origami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczki prezentują się bardzo ładnie czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta forma karteczki bardzo ciekawa i taka świąteczna biorąc pod uwagę ich kształt po złożeniu. Tobie wyszly super! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowitą mają formę te karteczki.Świetnie pasują do świąt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fantastyczne Alinko :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko cudeńka fantastyczne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, ale rozwijasz swa kreatywność gwiazdki świetne, jeszcze takich nie widziałam, nawet można chyba tam cos malutkiego włożyć, opłatek, piórko:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko a mogę poprosić tutorial albo kursiik na taka gwiazdkę ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kartki, już sama ich forma jest ozdobą :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne!! Próbowałam kiedyś tej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są Alinko! Pamiętam, że kiedyś zrobiłam na blogu kursik na taki składaczek ale później o nim zapomniałam :)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! Świetnie poradziłaś sobie z konstrukcją:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo podoba mi się taka forma kartki!!! Lubię nietypowe i oryginalne formy, a pomysł z rozkładaną gwiazdką genialny! Piękne papiery wybrałaś, całość ma styl świątecznej elegancji :). I podziwiam umiejętność jej zrobienia!!! Cudna! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe, śliczne karteczki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ślicznie CI one Alinko wyszły :)

    OdpowiedzUsuń