20 listopada 2018

Kartka jesienna

Zrobiło się szaro, buro i ponuro i do tego zimno. 
Większość liści już opadła, zostały zgrabione i wywiezione.

Ja dziś postanowiłam pokazać nową wersję przestrzenną kartki udekorowanej liśćmi.
W pozycji stojącej jest nieco rozłożysta;





Po złożeniu i mocnym zaciśnięciu brzegów kartki, można ja włożyć do koperty;


Tak kartka wygląda patrząc na nią z góry;


I co myślicie o takiej propozycji karteczkowej?

Kartkę zgłaszam na wyzwanie w art-piaskownicy TU


Pozdrawiam radośnie pomimo szarości za oknem i do kolejnego wpisu:))



19 komentarzy:

  1. Ale super karteczka, jaka ciekawa forma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, ślicznie ją udekorowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż szaro za oknem, ważne że w sercu świeci słońce:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka z cudnymi ptaszkami.:) Pozdrawiam Alinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz ciekawsze formy kartek wynajdujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko jedno jest pewne - jesteś mistrzynią różnych form przestrzennych kartek! Uwielbiam je bo swoimi pomysłami przełamujesz wszelkie schematy :)) Cudowne ptaszki zagościły na kartce :)). Jestem jak najbardziej za :)). Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło Ci to bardzo oryginalnie, nie widziałam jeszcze takiej formy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka Alinko! I jesienne klimaty wpasowały się w tę formę fantastycznie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalny składaczek Alinko, podoba mi się!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka fajna kartka!!! Takiej formy to jeszcze nie widziałam, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna karteczka, a na dworze rzeczywiście brr :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna i oryginalna kartka, Alinko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaskoczyłaś mnie bardzo, takim kształtem karteczki. Jest nietypowa, przez co bardzo ciekawa, a w Twoim wykonaniu to prawdziwy majstersztyk !
    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesująca kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń