10 listopada 2018

Coś niezobowiującego

... ostatnio bardzo potrzebowałam. 
Zdecydowałam się na wieszak na korale i mydełko.
Jedno do drugiego niby mało pasuje, ale ...  wieszak jest do powieszenia w szafie.
Zaopatrzony jest w małe haczyki, na których można zawiesić korale, naszyjniki itp.
Zajmuje mało miejsca, a pomieści dużo biżuterii.

Moja niespodzianka powstała w nucie lawendowej.
Mydełko ma tak przyjemny zapach, że wszystkim je polecam.
Kosztuje dużo więcej niż typowe mydło, ale przecież fajny zapach ma swoją cenę.





Moja niespodzianka bardzo się spodobała, a Wy co sądzicie o moim pomyśle?

Pozdrawiam i wszystkim dobrego odpoczynku weekendowego życzę:))


19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny prezent Alinko i Tobie również życzę udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent! Wieszaczek śliczny, a na luksusowe mydełko zawsze znajdzie się amatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny prezent i jak fajnie to mydełko komponuje się z wieszkiem :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo taki prezent podoba. A takie mydełko chętnie bym sobie sprawiła, ale u nas takie jeszcze nigdy w oko mi nie wpadło, a może po prostu nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wieszaczek i wyobrażam sobie jak pięknie musi to mydełko pachnieć. Spokojnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko Twoje wieszaczki są piękne, a ten nie tylko piękny ale i wielofunkcyjny :) Wspaniale to wymyśliłaś :). Mydełka mam podobne tylko o zapachu róży :)). Również miłego weekendu Tobie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko miałaś super pomysł. A prezent nie dość, że jest śliczny, to i jeszcze praktyczny :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspinała i pomysłowa niespodzianka!!! Uwielbiam lawendowe wzory i zapachy 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prezent! Rewelacyjny! Wieszaczek z haczykami to wspaniały pomysł, a zapach mydełka na pewno jest cudowny.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa z tymi haczykami :) Mydełko na pewno pachnie obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomity pomysł Alinko, wspaniałe prezenty.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały i bardzo nastrojowy prezent :-) Wieszaczek z haczykami to fajny pomysł a mydełko z pewnością pachnie delikatnie i cudownie :-))) Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestawik wyczarowałaś!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś wspaniałego- uwielbiam wieszaczki, choć takiego jeszcze nie mam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowy i praktyczny prezent. Takie lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny prezent. Uwielbiam ładnie pachnące mydełka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki śliczny lawendowy prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten wieszak!!! Super pomysł z tymi haczykami , nie widziałam jeszcze takiego wieszaka!

    OdpowiedzUsuń