14 marca 2020

Złotowłosa

To moja kolejna szydełkowa lalka.
Chciałam ją już dwa dni temu pokazać,
ale... wciąż to samo ale... zdjęcia ciemne i przyszarzałe. 
Codzienne próby niewiele dały.
Dziś zaświeciło słońce i wydawać by się mogło, że będzie dobrze.
Jednak nie jest dobrze, coś wisi w powietrzu,
może to podmuch koronawirusa?

Od czwartku siedzę w domu zgodnie z zaleceniem lekarza i nakazem  mojej rodziny.
Jestem w grupie dużego ryzyka, więc nie ryzykuję.
Siedzę i trwam, czytam i słucham,
ale nie poddaję się panice ani nawet małemu lękowi.

Troszkę szyję, szydełkuję i ogarniam dom.
Wszystko idzie całkiem fajnie z wyjątkiem zrobienia dobrych zdjęć.

Pokażę więc to co mam.


Moja Złotowłosa ma bujną fryzurę, to takie moje lalkowe nowe doświadczenie.


Oj, długo trwało przygotowanie tych niesfornych włosów.
Ale chciałam za wszelką cenę zrealizować pomysł i wyszło jak widać.


Atrybuty kobiece; torebka i buty prezentują się tak;



Moje przygody z szydełkowymi zabawkami to wielka przyjemność.
Coraz więcej pomysłów czeka na realizację.
Myślę, że w najbliższym czasie coś nowego powstanie.

A teraz spójrzcie jeszcze raz na moją Złotowłosą zanim się pożegnam;




Moi drodzy, pozdrawiam serdecznie, życząc dobrego nastroju w tych trudnych dniach:))
Pielęgnujmy w sobie pozytywne myślenie, ogromną nadzieję
 i nie ryzykujmy kiedy nie ma takiej potrzeby.

Ściskam wirtualnie z bezpiecznej odległości,
Alina



29 komentarzy:

  1. Alinko, bardzo podoba mi się Twoja elegancka, szydełkowa lala :-)
    Zdjęcia oddają jej urok.
    A podoba mi się nawet podwójnie, bo moja córcia ma takie podobne rude dredy ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i dbaj o siebie, Alinko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żaden podmuch Alinko, nawet tak nie myśl. Po prostu "w marcu jak w garncu":)
    Twoja złotowłosa to prawdziwa elegantka, ma pięknie dopasowaną torebkę i buciki. Czuprynka loków wyszła świetnie, warto się było pomęczyć.
    Trzymaj się kochana zdrowo. Na szczęście my, rękodzielniczki nigdy się nudzimy i żaden domowy areszt nie jest straszny. Serdecznie przytulam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko laleczka jest cudna.
    Włoski warte były Twojego wysiłku bo efekt końcowy jest rewelacja. Prawdziwa elegantka w ślicznej sukience,z torebką i bucikami.
    Bardzo wiosenna wersja z tymi motylkami.
    Obecny czas jest trudny dlatego trzymaj się Alinko i twórz.
    Pozdrawiam serdecznie Alinko 🌞

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna lala Alinka, a jakie ma urocze buciki...:) Włoski też super. Ślę moc serdeczności i życzę dużo zdrówka dla Ciebie Alinko i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  5. ALinko jest cudowna, świetna laleczka a te włosy ze spiralek są genialna, ale kosztowały na pewno dużo pracy. Działaj dalej i baj o siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Te lale są cudne Alinko. A ta szczególnie. Włoski zrobiłaś rewelacyjne. Śliczna.
    Podziwiam!
    Dbaj o siebie. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, jestes bardzo zdolna! zachwycająca laleczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta laleczka ! Gdybym cofnęła się do dzieciństwa to na pewno chciałabym się taką lalką bawić. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ma wspaniałe loczki ta lala :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń





























  11. Klawiatura mi coś zaczyna szwankować;)) Śliczna ta mała elegantka:)


    OdpowiedzUsuń
  12. Lalunia pierwsza klasa :) Loki ma niesamowite :) Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, Złotowłoska jest prześliczna i jak pięknie ubrana. Wypatrzyłam nawet trzy motylki.
    Dbaj o siebie, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjawiskowa laleczka! Wyobrażam sobie ile pracy wymagały te loki, ale efekt rewelacyjny. Trzymaj się Alinko:) Też nie wychodzę jeśli nie muszę, niestety wczoraj musiałam do urzędu, miałam wyznaczony termin rejestrowania pojazdu, trzymali nas na zewnątrz... brak słów. Może nie koronawirusa, ale przeziębienie załapałam:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko, lalunia jest niesamowita, tak samo jak Twój talent, zachwyciłaś mnie nią ogromnie. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna laleczka i te niesamowite włosy:)
    Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwą ślicznotkę wydziergałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lala prześliczna. Zdrówka życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna lala, podziwiam i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Laka jest superowa !! My też siedzimy w domu (((

    OdpowiedzUsuń
  21. Alinko lalka jest śliczna!! Coraz piękniej dziergasz zabawki :)). Ma cudowne włoski!!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna lala :) pięknie dopracowana, a fryzura jak od profesjonalnego fryzjera ;) fantastyczne włosy:)
    Ja też siedzę w domu, życzymy sobie dużo zdrówka i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też siedzę w domu i się nie ruszam i mam ogromną nadzieję, że nic złego nas nie spotka. Choć mój Mąż niestety do pracy chodzić musi a pracuje w szpitalu :( Alinko prześliczna jest ta Twoja złotowłosa lala, te loczki przeurocze. Mogłabyś otworzyć produkcję laleczek i maskotek, tak świetnie Ci wychodzą. Trzymaj się tam cieplutko, wierzę, że wszyscy jakoś damy radę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, cudna jest ta Twoja Zlotowłosa i Twój trud zrobienia włosów zdecydowanie został wynagrodzony efektem, bo piękną ma fruzurę. Cudne detala, na po prostu Piękna Złotowłosa. Zostań w domu i pokazuj co zrobisz, a przetrwamy zarazę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudnej urody Złotowłosa! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności, zachwycają mnie jej włosy i cała jest śliczna. Dziękuję Ci za optymizm, którym się dzielisz. Tak trzeba. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Alinko Złotowłosa jest piękną modelką, cudownie i precyzyjnie ją wykonałaś :) Śliczne ma loki (moje marzenie od zawsze), ale również super buciki :) Wirusowi się nie damy, dbaj o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna złotowłosa i do tego elegancka kobietka :)

    OdpowiedzUsuń