2 marca 2020

Posumowanie rozdawajki

Kochane moje Obserwatorki i Komentatorki,
bardzo Wam dziękuję za wspólną zabawę 
i cieszę się niezmiernie, że moje uszytki tak się Wam spodobały. 
Żałuję tylko, że nie mogę wszystkich obdarować,
ale tak to w takich blogowych zabawach bywa, że Szczęśliwców jest mniej niż Uczestników.

A teraz wyniki;
najpierw przygotowałam sobie karteczki z Waszymi nickami;


Na białych karteczkach zapisałam chętnych do torby z zegarami, 
na różowych karteczkach chętnych do torby z drapieżnikami,
a na zielonych karteczkach chętnych do torby z liśćmi.


Odwróciłam je, mieszając w ułożeniu


i poprosiłam o pomoc w losowaniu domowego Pomagiera.
Na każdym kolorze karteczek miał pojawić się krzyżyk.


I jak widać został postawiony.

Pewnie jesteście ciekawi tak jak i ja, dlaczego taka kolejność wyboru.
Dopytałam i wyjaśniam:
w pierwszym kolorze została wybrana karteczka trzecia, czyli trzeci miesiąc roku-marzec.
W drugim kolorze została wybrana karteczka ósma, czyli 8 marca,
a w trzecim kolorze została wybrana karteczka druga, czyli w uproszczeniu 20 rok.
Przyznaję, że przed zaznaczaniem krzyżyków musiałam wyjaśnić,
 że to blogowa zabawa przed Dniem Kobiet
i pewnie stąd te męskie wybory.

A teraz najważniejsza dla Was odsłona;


Gratuluję serdecznie:

Ewie - ewinka Nowa,
Ani Iwańskiej
i Izie - kicikicitata.

Poproszę o Wasze adresy, bo jestem gotowa do wysyłki upominków.

Dziękuję za Waszą obecność i wszystkie komentarze jakie zostawiacie 😊🤗😘
Pozdrawiam i żegnam się do kolejnego spotkania,
Alina




27 komentarzy:

  1. Huraaa!!! Dziękuję Alinko! Bardzo się cieszę! Bardzo🤸🏻‍♀️😁🤸🏻‍♀️😍
    Zaraz napiszę adres.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej radości zapomniałam pogratulować Ewie i Ani - GRATULACJE!

      Usuń
  2. Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny! :) A Tobie Alino za zabawę dziękuję i przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam swój nick :-) Podziękuj Alinko ode mnie swojemu mężowi za szczęśliwy dla mnie wybór :-) Gratuluję Izie i Ani :-) I dziękuję pięknie za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety ale szczęście, już tak dawno nic nie wygrałam że normalnie w szoku jeste, Alinko dziękuję za zorganizowanie zabawy a "losowaczowi" za wybór mojej osoby. Bardzo się cieszę !.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo gratuluję Dziewczynom i dziękuję Alinko za wspaniałą zabawę niespodziankę.
    Miałaś super pomysł na świętowanie Dnia Kobiet 😊😊😊.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, dziękuję za zabawę i gratuluję serdecznie zwyciężczyniom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Dziewczyn!!!:)) Alinko dziękuję za zabawę i moc uścisków posyłam!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale szczęściary, będa miały piękne torby od Ciebie, gratuluję dziewczynom serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo dziewczyny, gratki dla was :) dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dziewczyny! Alinko, torby przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn :) Dziękuję za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę:) gratulacje dla dziewczyn!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczne gratulacje dla wylosowanych koleżanek.
    Uściski Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla dziewczyn.:) Dziękuję Alinko za miłą zabawę. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny sposób na wybór laureatek! Gratulacje dla Was:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Alinko za zabawę, a dziewczynom serdecznie gratuluję. Piękne torby do nich powędrują :))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla szczęśliwych obdarowanych. Dziękuję za zabawę. Fajny system wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla wylosowanych osób! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja gratuluję wygranej wszystkim wylosowanym;) Pozdrawiam Cie cieplutko A;linko;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję dziewczęta !!!

    OdpowiedzUsuń