21 marca 2020

Graj w zielone...

To temat wyzwania w  Klubie Twórczych Mam, w którym postanowiłam wziąć udział.

A moją propozycją w tym temacie jest szydełkowa żabka.


Moja żabka przysiadła na kamieniu, bo wiadomo z wodą to ostatnio ciężko.
Nie można wyjść z domu by zrobić zdjęcie nad jakimś zbiornikiem wodnym. 
Wymyśliłam więc sobie kamienie do sesji fotograficznej.


Zabawkę zrobiłam z włóczki YarnArt jeans szydełkiem nr 2.
Lubie tę włóczkę, bo jest przyjemna w dotyku i dobrze się z nią pracuje.

Do żabki miał dołączyć żabolek, by była para, ale włóczki zabrakło i jest wersja pojedyncza.
Miesiąc temu powiedziałabym sobie jaki to problem?
Ale dziś, to wyjście do pasmanterii stało się problemem.


Widzicie ten rumieniec nad zawadiackim uśmiechem?
Na ciele żabki trudno go było mi zrobić.


Żeby nie było tylko w otoczeniu kamyków, ostatnie zdjęcie żabki na tekturowym stołeczku.


Banerek wyzwania zostawiam;


i żegnam się cichym kum, kum...
......
.....
...

Na koniec zostawiam jeszcze smutną dla mnie wiadomość;
nieproszony ktoś, wkradł się w mój komputer
loguje się i zaczyna nawet mnie straszyć.
Mam mocny program antywirusowy, ale okazał się on tym razem za słaby.
Mam nadzieję, 
że w moim imieniu nie zostawia na Waszych blogach "dziwnych" czy obraźliwych komentarzy.
Jeśli tak jest, to przepraszam i wiedzcie, że to, tak naprawdę  nie ja. 
Chciałabym, by to wszystko szybko minęło.

Pozdrawiam moich Obserwatorów i Komentatorów,
do kolejnego spotkania,
Alina


PS   22 marca, godz.18
sytuacja z komputerem opanowana. Ufff...




34 komentarze:

  1. Żabka śliczna i te koraliki na szyi. A wiadomość faktycznie bardzo przykra, może zmień hasła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna Panna Żabka Alinko! Może zmiana haseł pomoże. Pozdrawiam Ciebie Alinko bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko śliczna żabeczka,kolegę zrobisz jej później.
    Gdybym dostała jakiś dziwny komentarz to nigdy bym nie uwierzyła, że to Ty Alinko. Myślę,że żadna z Dziewczyn by nie uwierzyła nie martw się dbaj
    o Siebie i trzymaj się zdrowo Alinko😘.
    A Twój "włamywacz" jest naiwny jeśli myśli,że coś nabruźdz w Naszej Blogowej Rodzinie i niech przestanie straszyć Dobrego Człowieka powinien się wstydzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko, żabka śliczna i sympatyczna :)
    Co do włamania, to trzeba zareagować, aby ten ktoś nie narobił więcej kłopotów.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka żabka :) a jakie ma fajne oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka żabcia Monisia, jest super!! Oj Alinko, tak mi przykro, że ktoś Ci się włamał do komputera, mam nadzieję, że da się to jakoś wyjaśnic i zapobiec dalszym nieproszonym działaniom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko śliczna ta żabcia a jej spódniczka mnie zauroczyła. Świetnie sobie radzisz z szydełkiem. Przykro z tym wirusem. U mnie póki co nic się nie pojawiło :-) Obyś sobie z tym intruzem jak najszybciej poradziła,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza Żabcia! myślę, że koniecznie powinna dostać Żaba do towarzystwa, jak tylko wyjście do pasmanterii będzie bezpieczne ... ewentualnie pomyśl o zakupach przez internet - często okazują się korzystniejsze cenowo pomimo kosztów wysyłki.
    Pozdrawiam i życzę duuuuużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak słodka żabulka :-)Spróbuj zmienić hasło, dziwne, że nie pomógł program antywirusowy :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogła by żabcia powiedzieć "przecież się nie rozdwoję" - jestem piękna i zapewne mądra też. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest ta żabka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dłuższego czasu chodzi za mną taka żabka :) Twoja jest śliczna.
    Jaki jest numer tego zielonego?
    A w sprawie tych kradzieży, to proponuję przeinstalować system i na innym urządzeniu pozmieniać wszystkie hasła. Może to pomoże.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za chęć pomocy, wszystko już działa jak należy.
      A użyta na żabkę włóczka ma numer 69.
      Uściski przesyłam:))

      Usuń
  13. Ależ urocza ta żabka ♥️♥️. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam ♥️.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesoła i do tego elegantka w koralikach z tej żabki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodka żabunia aż miło się na sercu robi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku jaka piękna żabka ci wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żabka Alinko jest fantastyczna! Przywołuje we mnie wspomnienia z dzieciństwa, a mianowicie mój ulubiony program Ciuchcia i żabkę Monikę ;) Pozdrawiam serdecznie <3 Cieszę się, że problem z komputerowym hakerem zażegnany. Dziękuję również za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak tu się nie uśmiechać, gdy widzi się taką zieloną piękność wyszydełkowaną, w białej spódniczce i uśmiechniętą od ucha do ucha ?! To jest żabka rozweselająca !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No przecudowna z niej elegantka!!! :)) Śliczna!!!! Aż buzia sama się śmieje!!! Żabka do zakochania :))!! Miałam kiedyś uczennicę - Alę, która kochała żaby. Miała z nimi dosłownie wszystko. Mama Ali również szydełkowała więc Alunia miała żabią czapkę, sweterki, rękawiczki, torebki, pluszaki itd. Od tej pory każda żabka to dla mnie taka mała zielona Ala :)). Buziaki Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko, śliczna żabusia i jaka ma uroczą spódniczkę. Kojarzy mi się z Żabą Moniką, koleżanką Kulfona.
    Cieszę się, że sytuacja z komputerem już opanowana.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. No śliczna jest ta żabcia Alinko. Niezwykle sympatyczna i zabawna. I jak fajnie wypracowałaś łapki! Wisienka na torcie to spódniczka - bardzo elegancka.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna żabka,życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Alinko żabka jest śliczna i dobrze widać jej rumieniec :).

    Skojarzyła mi się Twoja żabka z żabą Moniką. Może masz włóczkę na Kulfona hihi :).

    Dobrze, że masz już wyjaśnioną sprawę z komputerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa,zrobiłaś super aranżację dla żabki :).

      Usuń
  24. Przeurocza żabka, bardzo sympatyczna :)
    dobrze, że sytuacja z komputerem jest już opanowana, jak czytałam co Ci się przytrafiło, aż mnie ciarki przeszły... :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza żabka-elegantka, Alinko!
    Trzymaj się cieplutko, Kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  26. Alinko śliczną żabkę zrobiłaś, zielone cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeurocza żabka, nawet koronkową kieckę ma :) fajowa...dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam.
    Mam nadzieję, że nieproszony gość znudzi się takimi działaniami :( pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczna żabka! :) Przeuroczo wygląda w tej spódniczce <3
    Dziękuję za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń