10 marca 2020

Pachnie wiosną

Czujecie to?
W tym roku nie było zimy, a wiosna przychodzi wcześniej niż zwykle. 
Wiosenne kwiaty już w wielkim rozkwicie;
w ogródkach i na rabatach przebiśniegi i krokusy, 
a w kwiaciarniach tulipany. 
U mnie też bardzo tulipanowo w pokoju się zrobiło.
Szyję jeden zestaw za drugim i wciąż są nowe zapotrzebowania.

Przedstawiam trzy zestawy, które powstały w ramach mojej rozdawajki;




Tulipanki od jakiegoś czasu szyję z wielką przyjemnością. 
Wykorzystuję do ich przygotowania tkaniny bawełniane, 
kulkę silikonową do ich wypełnienia 
i kabel elektryczny na łodyżki.
Dzięki niemu można każdego kwiatka wygiąć dowolnie do swojej kompozycji.
Polecam 😊

Ostatnio kiedy po raz trzeci kupowałam w castoramie kabel w ilości 10 m,
pan, który mnie obsługiwał spytał zdziwiony co ja robię z tym kablem.
Odpowiedziałam, że szyję z niego łodyżki tulipanów.
Jego zdziwienie było tak niebywałe, 
że chyba muszę mu następnym razem podarować takiego kwiatka.

Wyobraźnia kobieca jest nieograniczona 🤔😊

Dzisiejsze słońce dodało mi energii i zabieram się do rękodzielniczego działania.
Może jakiś fajny pomysł wpadnie mi do głowy:))

Pozdrawiam wiosennie i  bardzo radośnie,
Alina


31 komentarzy:

  1. Alinko śliczne te tulipany. Mi szczególnoe żółte sie podobaja. Dzis na yt oglądałam jak takie tulipany sie robi ale mam zepsuta maszynę i wogóle choc ja mam to tylko nogawki podszywalam u spodni dzieciakom ale widziałam jak słomki do napojów wszywane były a kabel rzeczywiście lepszy pomysł bo można wygiąć je śmiało. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko rozkręciłaś się na całego z tulipanami piękne są. A zdziwienie sprzedawcy urocze.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko, jakie piękne są te Twoje tulipany!!! Jejku cudne wprost!!! Wyobrażam sobie minę tego pana :))). Ach, mężczyźni zero wyobraźni twórczej :))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój, mój jest ten pierwszy różowy :-) Dziękuję bardzo za torbę z zegarami i za ten cudny bukiet tulipanów- stoją w wazonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sa prześliczne te tulipanki i wieczne :) Szczególnie te żółte mnie zachwyciły, ależ pieknie Alinko obdarowałaś dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te tulipany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne tulipany! Znam to spojrzenie sprzedawców ;) Chyba nie ma rękodzielnika, który nie zawitałby między innymi do sklepu budowlanego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie lubię takie tulipany. Ty masz prześliczną gromadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bukieciki- podziwiałam juz u Dziewczyn ale takie prace zawsze zachwycają:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyobrażam sobie minę tego pana;) Piękne bukieciki! Moja siostra szyła i wiem że najbardziej narzekała na wywracanie na prawą stronę, szczególnie liści i łodyg.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne tulipany :) My też je z córką uwielbiamy szyć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tulipanki szyjesz pięknie.
    Kabel zamiast rurki do picia, którą używałyśmy na zajęciach UUTW to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bukieciki! Podobają mi się wszystkie kolory:) Poczułam ten wiosenny powiew i samopoczucie od razu lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A to ciekawe, byłam pewna że napisałam komentarz :-)
    Alinka cudne tulipanki , dziękuję za moje białe, w naturze wyglądają świetnie. Widzę że do łodyżek podobnie jak ja wsadzasz kabel elektryczny , to rewelacyjny pomysł , tulipanki są bardzo "plastyczne" Twoje uzupełniły mój wazonik wiosenny , który uległ znacznemu przerzedzeniu ostatnio. Raz jeszcze dziękuję bardzo za prezencik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna wiosna u Ciebie :) Białe sa najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko piękne tulipany. Bardzo Ci dziękuję za żółte. Są śliczne i cudnie dekorują mój salon, i cieszą oko domowników. Moje bardzo:))) Tak się zastanawiałam, co jest w łodyżce i na kabel nie wpadłam. Fajnie, że wiem, bo nie miałam odwagi spróbować wygiąć do dzbanuszka. Nawet dodałam ten mój z kiermaszu - pasuje do kompozycji od Ciebie. Jestem Ci bardzo wdzięczna za ten piękny podarunek. I torba, i tulipany niezwykle mi się podobają. Dziękuję i ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogromnie lubię tulipany więc Twoje zachwycają mnie ogromnie. Pięknie obdarowałaś dziewczyny :D
    Pozdrawiam Alinko serdecznie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie bukiety prezentują się przepięknie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko, te tulipany są tak zachwycające; kolorowe, radosne, aż wesoło się robi wokół. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne! Zdarzyło mi się uszyć takowe i nie jest to takie proste :) Cudne bukiety

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te tulipany. U mnie wiosna jeszcze bardzo nieśmiała, bo jak to na Kaszubach wszystko późniejsze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest czym oczy nacieszyć i pomarzyć o tych prawdziwych tulipanach. Są śliczne!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Alinko, jakie śliczne te tulipanki, takie wiosenne i radosne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czuć pierwszy powiew wiosny-tulipanki piękne ,jak zerwane z rabaty .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Olejku, ogromnie mi się podobają:) chyba zgłoszę się do Ciebie jak będę urządzać nowy dom, chętnie kupiłabym takie tulipany:)
    Historia z panem z Castoramy bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne wiosenne bukiety, są śliczne w pięknych kolorach :) Takie zdolności, że tylko można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne tulipany u Ciebie Alinko. Panowie z marketów budowlanych nieraz są zdziwieni pomysłami kobiet - ja też kiedy kupuję cienkie wiertełka, a pan pyta do czego są potrzebne, jak mówię że do wiercenia jajek, ma bardzo niewyraźną minę;)))

    OdpowiedzUsuń