31 maja 2019

Podkładki na ludowo

Dawno, dawno temu 
zrobiłam kilka kompletów podkładek na potrzeby akcji charytatywnej.
Ostatnio zrobiłam powtórkę z jednego wzoru,
a prezentuje się tak;




Podkładki wylakierowane są z połyskiem i ciężko było mi je sfotografować,
by oddać ich wygląd a nie połyskującą powierzchnię.
Udało się? Tak trochę...

Przypomniałam sobie o nich w ostatnim momencie 
by je zgłosić na wyzwanie u Reni.
Miało być kolorowo i folkowo, wydaje mi się, że jest 😊


Pozdrawiam Was radośnie, życzę wspaniałego odpoczynku weekendowego,
Alina




19 komentarzy:

  1. Alinko są śliczne!!! Bardzo ładny wzór, wyglądają rewelacyjnie :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ludowe klimaty, więc podkładki mi się podobają:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. motywy folkowe należą do moich ulubionych, a Twoje podkładki wyszły świetnie :) są bardzo dekoracyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podstawki, cudnie prezentuje się na nich wzór folkowy:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne. Bardzo mi się podobają!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja ! Niby na ludowo, a jednak nowocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są te podkładki, Alinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te podkładki Alinko :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, dawno u Ciebie nie byłam, a z Ciebie taki pracuś - tyle fajnych rzeczy zrobiłaś! Te "uśmiechnięte" pudełka bardzo mi się spodobały. Motywy folkowe też lubię, więc i podkładki muszę pochwalić :))) Ślę serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkładki dobra rzecz a do tego ładne :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne podkładki! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wykorzystałaś wzór. Podkładki bardzo ładne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wzór, idealnie pasuje na podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są rewelacyjne!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie motywy ludowe. Wspaniałe te podkładki 😃😃😃

    Uściski z Krakowa od Krakowianki

    OdpowiedzUsuń