27 maja 2019

Szybka karteczka

Na koniec pięknego dnia pokażę karteczkę, 
która powstała metodą "termin na wczoraj", przy zepsutej drukarce.
Oto jak sobie z tym wyzwaniem poradziłam;



Ponieważ Zofia i Adam przeżyli ze sobą 40 lat, obchodzą więc rubinową rocznicę ślubu.
Stąd taka kolorystyka kartki.
Myślę, że z uwagi na presję czasu wyszło mi nie najgorzej.

Wczoraj świętowaliśmy Dzień Matki.
Ja swojej Mamie mogę ofiarować jedynie światło i modlitwę,
to Mamie Beatki uszyłam tulipanki, bo bardzo jej się takie podobały.



Pozdrawiam serdecznie,
dziękuję najpiękniej jak potrafię  za Wasze komentarze pod poprzednim postem.
To one powodują, że mi się chce jak mi się nie chce.
Dodają wiatru w żagle i wciąż działam.
Ostatnio mam chęć na decou, więc wkrótce pudełka i pudełeczka...
Do kolejnego napisania,
Alina



27 komentarzy:

  1. Alinko śliczna kartka Tobie wyszła i wcale nie powiedziałabym, że na szybko robiona :)) Piękne, symboliczne kwiaty :). Tulipanki wspaniałe - wiosna będzie w wazonie cały rok :)). Buziaki i już czekam na kolejne Twoje prace. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała karteczka Alinko i piękne tulipany.:) Przesyłam serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tulipanki :)
    I karteczka wyszła naprawdę zgrabnie i ładnie ;) ;) gdybyś nie napisała, że "na wczoraj" to bym się nie zorientowała, że było "na szybko" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie widać, że na szybko - bardzo elegancka kartka :)a tulipanki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne tulipanki, a karteczka piękna i z sercem. Śliczne prace i bardzo mi się podobają :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko super sobie poradziłaś z kartką "na wczoraj", mi się ona bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko kartka jest świetna,trzeba sobie radzić w różnych sytuacjach,widzę że Ty tak właśnie sobie poradziłaś :) Tulipanki piękne wiosenne kwiaty,nigdy nie zwiędną -:)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko poradziłaś sobie wyśmienicie. Bardzo fajna kartka w jedynie słusznych kolorach na taką okoliczność. Tulipanki kocham i zawsze z radością oglądam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka wyszła fajnie:) Tulipany lubię w każdej formie - i żywe i materiałowe. A Twoje są świetnym prezentem:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama na punkcie tulipanów oszalała, kilka razy przekładała je w różne tulipany , radości było co nie miara !! Dziękuję serdecznie :) Myślę ,że częściej będziemy się spotykać :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, karteczka super. Rocznica piękna, może i ja takiej doczekam? Kto wie?
    Mojej mamie też zapaliłam światełko i odmówiłam modlitwę. Syn, choć bardzo zapracowany zadzwonił i to była piękna i długa rozmowa. Tulipanki podobne szyłam na Wielkanoc. Nie bardzo mi wyszły na pierwszy raz. Schowałam do pudełka do wykończenia i nie pokazywałam nikomu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna karteczka i tulipanki ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna karteczka a tulipanki wyglądają jak prosto z ogródeczka. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięna kartka i rocznica-ja mam 49 rocznicę-,tulipanki super.

    OdpowiedzUsuń
  15. BO wspólne pasje łączą i dodają sił:) Piękna kartka i tulipany też cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tulipanki obłędne, a karteczka czasami taka "na wczoraj" robi się gładko i szybko, co nie znaczy, że gorzej. Mnie się podoba i na piękną rocznicę wykonana :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka!!! Wspaniałe tulipanki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna karteczka!!! Bukiecik cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale sobie poradziłaś Alinko, karteczka jest zachwycająca i bardzo elegancka.
    Tulipanki też śliczne i w dodatku takie "całoroczne":)
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna karteczka, świetna na taką rocznicę :) W tulipankach zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alinko też bym chciała takie cuda robić na szybko jak Twoja kartka :).
    Śliczna jest :).

    Uwielbiam tulipany w każdej postaci :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Alinko, kartka na szybko, ale za to jaka piękna. Podziwiam też tulipanki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kartka! Nie umiałabym tak równo czegokolwiek ręcznie napisać - podziwiam :). Tulipanki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytając Twój kolejny post zastanawiam się, ile godzin ma Twoja doba. Karteczka i piękne czasochłonne tulipanki. Poztrawiam pogodnie, mimo niepogody.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolory i kwiaty, zarówno te na kartce jak i w wazonie :-)

    OdpowiedzUsuń