13 maja 2019

Wymianka z Justynką

... to ostatnio moja nieopisana radość!!!

Jakiś czas temu umówiłam się z Justynką prowadzącą bloga Wielkie Małe Pasje
na taką prywatną wymiankę. 
Kiedy przyszła do mnie przesyłka byłam zachwycona jej zawartością. 😊


Oj czegoś tu brakuje na zdjęciu, więc będę pokazywać po kawałku.


Ten koszyczek to inwencja Justynki (w umowie go nie zawarłyśmy😉)
Z włóczki mało widocznej na zdjęciu firmy YarnArt już zaplanowałam udziergać misia.
Na kordonki pomysł z pewnością wkrótce się urodzi.

I kolejne przydaśki;


w których znalazły się; gazetka szydełkowa, mech dekoracyjny, 
serwetki do decou, świeczka-jajeczko,
ozdobne klamerki, koraliki, kwiatuszki pasmanteryjne, cekinowy zestaw dekoracyjny,
 półperełki i naklejki motylki;




W przesyłce były także łakocie i świetna herbatka;


Na koniec do pokazania zostawiłam największe cacka, 
czyli skarpetkowe laleczki - Mistrzowskie Szyciowe Dzieła Justynki;


Tak wyglądają po wyjęciu z pudełek. 
Ale każda z nich zapakowana była w eleganckie pudełeczko;





Większa laleczka - blond panienka,
 została ubrana w pszczółkową spódniczkę na ekstra błyszczącym tiulu.


Jej włosy budzą zachwyt mój i mojej wnusi. 
Popatrzcie na nią z tyłu;


Mniejsza lalusia to aniołeczek, uroczy i przesłodki. 
Będzie pilnował mojej rękodzielniczej dziupli.
Ma z resztą mój monogram na listeczku na czapeczce 😊



Każda przedstawiona laleczka była zaopatrzona w instrukcję jak o nią dbać.


Justynko jesteś nieoceniona w swej twórczości rękodzielniczej, 
perfekcyjna w każdym szczególe!!!
Ponadto robisz cudne zdjęcia!
Nie potrafię opisać mojej radości i wdzięczności
😘😍
Cieszę się ogromnie, że spotkałyśmy się w blogowym świecie 
i po raz drugi szykowałyśmy dla siebie wymiankowe upominki.
To wielka przyjemność mieć na własność Twoje prace.

Z całego serca dziękuję za Twoją niespodziankę 😘💕😘


A teraz przedstawię moją niespodziankę dla Justynki;


Oprócz tego co słabo widać na zdjęciu 😉
w przesyłce znalazł się łapacz snów;



i dwie materiałowe torby.
Jedną stofografowałam, a o drugiej zapomniałam👎



Torbę uszyłam z grubszej tkaniny typu surówka, 
ozdobiłam haftowanymi łodyżkami z listkami
i szydełkowymi kwiatuszkami.
Wewnątrz wszyłam bawełnianą podszewkę w małe kropeczki.

Wiem, że mój upominek również się spodobał, co sprawiło mi dodatkową radość. 
Po więcej szczegółów  mojej niespodzianki zapraszam na bloga Wielkie Małe Pasje
gdzie Justynka wszystko przepięknie sfotografowała i pokazała bardzo dokładnie.


Dziękuję za Wasze odwiedziny i przemiłe komentarze😘
Wasze słowa ta taki wiatr w żagle, więcej i częściej chce mi się coś "porękodzielić".

Pozdrawiam najpiękniej
Alina



29 komentarzy:

  1. Piękna wymianka 😀. Same cudnosci

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie się obdarowałyście:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie się Alinko obdarowałyście. Popodziwiałam każdy szczegół z tego co podarowałaś Justynce i każdy detal w laleczkach, które otrzymałaś. Mistrzostwo świata. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka, pięknie się obdarowałyście :) Te skarpetkowe laleczki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już podziwiałam Wasze prezenty na blogu Justynki. Przepięknie się wymieniłyście i śliczne rzeczy dla siebie zrobiłyście. Łapacz snów jest śliczny a najbardziej to "zazdroszczę" Justysi tych toreb od Ciebie, jak mi się takie marzą (tylko oczywiście w odcieniach czerni hi hi), są śliczne. Miałyście na prawdę udaną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie się dziewczyny wymieniłyście.:) Obie macie otwarte i dobre serduszka, które wkładacie w to, co tworzycie. Serdeczności Alinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nádherné darčeky, bábika a anjel sú úžasní...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu za sprawą Justynki, gdzie podziwiałam wszystko co do Niej dotarło od Ciebie Alinko. Ciekawość mnie dopadła więc jestem i zamierzam zostać dłużej. Piękny Blog. Artystyczna dusza ... moje klimaty :-)
    Bardzo fajnie się wymieniłyście. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie zrobiłyście wspaniałe paczuszki:) Piękne prace (Twoje i Justynko) miło się ogląda.
    Ps. Nie lubię łapaczy snów i w ogóle do mnie nie przemawiają. A Twój jest CUDOWNY!!!! Ta dekoracja z kwiatów idealnie tam pasuje:)

    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałą wymiankę sobie zrobiłyście! Przepiękne prezenty przygotowałyście!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie robicie cudne rzeczy i wspaniale wymieniłyście się Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie piękne rzeczy tworzycie.Widać że wymianka udana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, wyobrażam sobie Twoją radość na widok takich cudeniek. Wszystko wspaniałe, cieszy oko i raduje serce, bo z sercem podarowane. Moim zdaniem, takie prywatne wymianki są najfajniesze. Pozdrawiam ciepło i biegnę do Justynki, bo jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wymianka od serca- tak bym ja nazwala, dlatego tez wszystko jest śliczne!!! tworzycie przepiękne rzeczy ,a mieć je na własność to ogromna radość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prezenty:) pięknie się obdarowałyście :) dzieła Justynki też mogę podziwiać na żywo, zgadzam się że są pięknie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam patrzeć na takie wymianki- to ma sens! Wspaniale się obdarowałyście,jestem zachwycona Waszymi pracami! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale sie cudownie wymieniłyście, przygotowałyści edla siebie same cudowności. Alinko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Alinko kochana jeszcze raz z całego serca dziękuję za wszystko! To była dla mnie wyjątkowa, piękna i pełna wspaniałych wzruszeń Wymianka :)). Ściskam Ciebie mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała wymianka. Trafiłam do Ciebie Alinko od Justynki, podziwiałam u niej Twój niezwykły i piękny łapacz snów. Rozgoszczę się na dłużej:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko, przed chwilą podziwiałam u Justynki Waszą wymiankę - dary dwóch wrażliwych artystek.
    Te torby są super.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna wymianka, każda z Was przygotowała wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne prezenty sobie przygotowałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie przedmioty wykonane zostały z wielką starannością a zarazem miłością. Tyle pięknych prezentów i to po obu stronach:) Extra wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie z wielką starannością przygotowałyście prezenty. Od laleczek trudno oderwać oczu - piękności. Bardzo mi się podobają Twoje torby i śliczny łapacz snów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie się obdarowałyście sdziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna wymianka. Laleczki pwrfekcyjne i pięknie zaoakowane. Torebka super. A Twoje torby świetne, i takie na czasie. Życzę mego dnia.

    OdpowiedzUsuń