2 czerwca 2019

Pudełko na biżuterię

Albo oczywiście wszelkie inne skarby czy tzw przydasie.

Czy lubicie pawie?
Kiedyś słyszałam takie powiedzenie, że pawie przynoszą pecha.
Ja w takie "przepowiednie" nie wierzę,
i pudełko ubrałam w pawia i mnóstwo pawich piór.




Dół pudełka lekko poprzecierałam.
W środku znajdują się dwa wkłady z przegródkami na ... coś 😊


Dla mnie tym czymś jest biżuteria.



Mam nadzieję, że pawie pudełko będzie pudełkiem pełnym szczęścia,
a nie przynoszącym pecha.

Pozdrowienia zostawiam dla Was moi drodzy,
żegnam się życząc miłego poniedziałku, do kolejnego napisania,
Alina




35 komentarzy:

  1. Śliczne pudełko. Super wykończenie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Alinko.:) Życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja pawie bardzo lubię, choć "dziobiom jak jasny gwint" ;D
    piękne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko bardzo ładne. Nie słyszałam, tego, by pawie przynosiły pecha. Podoba mi się dostojność pawie.
    Podczas mojego pobytu w ZOO w Lipsku, spacerujący koło mnie na trawniku paw nieoczekiwanie, z wielkim szumem rozwinął ogon. Widok był niesamowity.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna szkatułka! Słyszałam, że pawie pióra przynoszą pecha w teatrze, na pewno nie na takiej ślicznej skrzyneczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko super! Coś mi się kołacze po głowie, że pawie pióro podobno przynosiło pecha w teatrze... W sensie - nikt go nie chciał mieć w garderobie czy przy swoim kostiumie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za eleganckie pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten paw tak zajmujący całą powierzchnię . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wzór :) fajnie wygląda na pudełku. Środek wykończyłaś przepięknie, te zielenie pasują idealnie! Nie wierzę, że pawie pióra miałyby przynosić pecha ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow!!! Ale pięknie wkomponowałaś Alinko wzór z resztą! Super to wygląda kochana! Pawie pióra są piękne, a w zabobony nie trzeba wierzyć :)) Buziaczki Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pudełko z motywem :-) A paw jest cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pawie pióra mam w domu nawet kupiłam sobie śliczna wstążkę w pawie pióra (jeszcze czeka na swój czas;). Śliczna kasetka a co do pecha to ja wierzę,że to my przekazujemy przedmiotom dobre lub złe fluidy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest piękne! Kolory cudne i motyw pawi świetny.
    Nie słyszałam Alinko takiego przysłowia:) a sąsiad hoduje te ptaki:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełko piękne, ale ja się pawi panicznie boję. Przeraża mnie ich krzyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pudełko na kobiece skarby:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nie wierzę aby pawie przynosiły pecha. Pudełko wyszło przepiękne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pudełeczko pełne wdzięku i w ślicznej zieleni :) uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo eleganckie i przydatne pudełeczko :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja myślę Alinko, że to będzie pudełko pełne szczęścia, jest śliczne.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko śliczności , cudowna ta serweta z pawiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się pawie kolory, a pudełko zrobiłaś przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne pudełko, a ten motyw z pawiem, strzał w 10! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam żeby pawie przynosiły pecha ...
    Lubię fotografować pawie i ciągle mam nadzieję, że któryś rozłoży ogon dla mnie :).

    Pudełko Alinko jest super. Podoba mi się też gałka :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem ci Alinko, że tez nie wierzę w takie powiedzenie, ale moja mam zawsze tez tak mawiała, nawet pamiętam jak byliśmy w Ciechocinku na wycieczce to nie pozwoliła mi podnieść pióra pawia i zabrać do domu. A Skrzyneczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Alinko, piękne jest to pudełeczko. Pawie to wspaniałe ptaki. Ja nie wierzę w żadne przesądy i zabobony.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne pudełko. Pierwszy raz słyszę, że pawie przynosza pecha :) są na to zbyt piękne

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne pudełko ja też nie wiedziałam że pawie przynoszą pecha...no ale człowiek całe życie się uczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne pudełko, bardzo klimatyczne i wyraziste;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie się te pawie pióra prezentują na pudełku. Mam też kuferek na biżuterię z pawiami, ale w niebieskiej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne i eleganckie pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To mnie zastrzeliłaś!!! Pozytywnie oczywiście!!! Przepiękne pudełeczko. Wow, niesamowite Alinko. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń