29 stycznia 2019

Karteczki

Witajcie,
bardzo gorąco dziękuję za Wasze komentarze pod tulipanowym postem.
Tulipanki posłane, szanowna PP sms-em potwierdziła odebranie przesyłki, 
więc zadanie uważam za wykonane.

Dziś po kilkudniowym nicnierobieniu
pokażę karteczki;
najpierw moje - takie surowe, albo ładniej nazywając -eko w kształcie składanej gwiazdki;



Ten rodzaj karteczek wraz z tutorialem pokazywałam TU.

Chciałabym jeszcze pochwalić się karteczkami jakie otrzymałam początkiem stycznia.
Przedstawiam według kolejności odbioru;
od Lenki;


od Moniki;


od Ewy;


od Gosi;


Kochane, z całego serca Wam dziękuję za niespodziankę jaką mi zrobiłyście.
Dziękuję także za wszystkie przydaśki i słodycze (mniam).
Przydaśki scrapkowe już zaczęłam zagospodarowywać męcząc swym zapałem kawałki papieru.
Próbuję sił w składaczkach, może coś mi wyjdzie.
Efekty będą wkrótce...

Pozdrawiam serdecznie, do zobaczenia wkrótce
Alina



19 komentarzy:

  1. Super karteczki Alinko i te które zrobiłaś i te które dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdeczki w stylu eko bardzo mi się podobają :-)
    No i piękne kartki dostałaś od Dziewczyn.
    Pozdrawiam serdecznie, Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super eko karteczka :-). Ciekawy ma kształt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne gwiazdeczki Alinko i bardzo ładne karteczki od dziewczyn.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycają mnie Twoje składaczki, ale te gwiazdki to mistrzostwo świata. Piękne, bardzo lubię takie delikatne karteczki :) Pozdrawiam Alinko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki sa sliczne. Podziwiam.za wytwalosc

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe gwiazdki - bardzo ciekawa forma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, bardzo podoba mi się ta eko gwiazdka. Cieszę się, że dostałaś takie piękne karteczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te eko gwiazdki, naturalne i bardzo oryginalne.
    Mam nadzieję Alinko, że miałaś wspaniałe urodziny :)))
    Serdecznie przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna eko-gwiazdka!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyciła mnie Twoja karteczka, Alinko! Cudna i pomysłowa!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko kartki eko są cudne :).

    Dostałaś też śliczne kartki :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko bardzo lubię te Twoje kartki-gwiazdki, bo dzięki temu jak je zdobisz zyskują na uniwersalnym zastosowaniu, a nie tylko na święta :)). I za każdym razem zaskakujesz kochana :)) Te w stylu eco są piękne!! Ich urok tkwi w naturalności. Cudne są! Piękne kartki również otrzymałaś od dziewczyn :). Buziaczki i moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój styl eko bardzo mi się podoba :) świetne kolory i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Eko-gwiazdki bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne naturalne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Super eco-gwiazdki, bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń