3 stycznia 2019

Noworocznie

witam się dopiero dziś z Wami.
Uciążliwy wirus przytrzymał mnie siłą w łóżku przez cztery dni.
Wobec czego wracając powoli do zmiany pozycji z poziomej na pionową
życzę wszystkim:

szczęśliwych 12 miesięcy 2019 roku,
spełnienia marzeń wszystkim marzycielom,
szczęścia w miłości wszystkim zakochanym... i tym samotnym też,
zdrowia i radości każdego dnia,
dobrych przyjaźni, niezapomnianych zdarzeń,
wszelkiej aktywności,
pasji, która jest według mnie  bardzo cenną wartością,
wiary we własne możliwości
i wszystkiego co tylko pragną dobrzy ludzie.


źródło: tu

Podsumowując krótko ubiegły rok,
dla mnie był udany.
Wymalowałam i rozdałam 50 wieszaków, zrobiłam kilkanaście pudełek i pudełeczek decou,
przygotowałam 7 kompletów filcowych ciasteczek,
uszyłam kilkanaście toreb z materiału, ok 50 tulipanów,
zrobiłam 10 lariatów koralikowych,
szydełkowałam serwetki i serwety, podkładki, kapelusik, skrzaty, śnieżynki,
spróbowałam zrobić szydełkowego misia, kosz z grubego sznurka
oraz łapacze snów.
Odważyłam się zrobić skarpetkowego Mikołaja i bałwanki według instrukcji Justynki.
Potworzyłam sobie w technice haftu matematycznego,
wyprodukowałam trochę kartek na własne i blogowe potrzeby.
Nie wszystko udało mi się sfotografować i pokazać, ale ja szybciej rozdaję niż dokumentuję.

Dziś żegnam się 
jutro wrócę jeszcze z kartkami i życzeniami świątecznymi od Was.
Pozdrawiam, miłej nocy:))


13 komentarzy:

  1. Alinko Twoje twórcze podsumowanie robi ogromne wrażenie! I ciesze się, że większość Twoich prac mogłam podziwiać na blogu i w realu :)))). Kochana życzę Tobie przede wszystkim zdrówka i kolejnego cudownego, szczęśliwego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kochana, to pracowity rok miałaś i piękne rzeczy potworzyłaś. Wiem, bo sama jestem szczęśliwą posiadaczką :) Zdrówka Ci Alinko życze i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące podsumowanie:) Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorobek jest imponujący! Pracowita Mróweczka z ciebie:)
    Szybkiego powrotu do zdrowia i mrówczej pracy w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, bardzo twórczy miałaś rok. Zdrówka Ci życzę i niech wszystkie wirusy idą precz.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie, Alinko!
    Zdrowego, pomyślnego i twórczego roku Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! I zdrówka dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane, dobre życzenia zadziałały i mam się coraz lepiej. Dziękuję za życzenia moc dobrej energii:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko jesteś bardzo pracowita, podsumowanie robi wrażenie.:) Życzę dużo zdrówka i wszelkiego dobra.:) Ściskam mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te wyliczenia, robią wrażenie. Musze sama policzyć ile mi wyszlo filcaczków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie, że miałaś tyle czasu na twórcze przyjemności :) Oby kolejny rok obfitował w mnóstwo nowych projektów rękodzielniczych :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, ile Twórczych różności zrobiłaś! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń