20 stycznia 2019

Skrzyneczka na zioła

Witajcie,
bardzo serdecznie dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnim postem.

Był według mnie bardzo wiosenny.
Skoro tęsknimy za wiosną, to przedstawiam skrzyneczkę na zioła. 
Wiele osób lubi świeże zioła w swojej kuchni, wiele osób je nawet hoduje na własne potrzeby.
A więc skrzyneczka, w której można umieścić parę małych doniczek z ziółkami;





Brzegi skrzyneczki przetarłam patyną, a środek pociapałam.
Tym razem pociapałam nie dlatego, że lubię, ale w środku po pobejcowaniu
pojawiły mi się plamy żywiczne. 
Chcąc to lekko zamaskować, pochlapałam farbą kremową i złotą.
I tak wnętrze nabrało równowagi.

Nie wiem jak Wy, ale ja już chcę wiosnę😊
Pomimo małego mrozu dziś rano wydawało mi się, że ptaszory już wiosennie świergolą.
A może to tylko "wydawało mi się".
Choróbsko mnie nie chce opuścić, to może mam jakieś zwidy🤢

Pozdrawiam Was bardzo gorąco i znów wskakuję do łóżka:))



28 komentarzy:

  1. Cudna skrzyneczka! jest co u Ciebie podziwiać! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybciutko do zdrowia Alinko :) Skrzyneczka cudna, świetny jest ten motyw serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wiosenna :). Styczeń mija, luty krótki, zaraz będzie ciepło i dni coraz dłuższe. Trzeba przeczekać :). Dużo zdrówka Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dzisiaj myślałam, że należy coś posiać aby wcześniej delektować się wiosennymi nowalijkami. A tu proszę! Nie tylko ja mam takie myśli. Twoje już się zrealizowały. Poczułam świeży zapach wiosny:) Skrzyneczka jest fantastyczna!
    Kuruj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, aż zatęskniłam za wiosną! A u nas mróz, brr! Dużo zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna skrzyneczka! Zdziwię Cię, ale ja za wiosną jeszcze nie tęsknię, bo nie cierpię upałów, a ostatnio wiosny to prawie upalne lata:(
    Zdróweczka Alinko:) Kuruj się, wygrzewaj, bo choróbsko trudno zwalczyć, wiem coś o tym:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, pachnąca wiosną skrzyneczka. A jak wypełnisz ziołami to dopiero będzie efekt !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak super skrzyneczka Alinko. U mnie ptaszyny ćwierkają, no może nie wiosennie ale trochę zawsze podczas pobytu u mnie w karmniku na balkonie :) Ja też już czekam na wiosnę, a Tobie zdrówka życze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna skrzzyneczka, bardzo juz jestem stęskniona za wiosenną zielenią. A rano to pewnie słyszałaś dzwońca, teraz jest pora na słuchanie tych ptaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna skrzyneczka! Aż zapachniało wiosną i cieplej się robi jak się na nią patrzy:)
    Zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle uroczy dodatek dla domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna jest ta skrzyneczka Alinko, ogromnie mi się podoba kolorystyka.
    I ja tęsknię za wiosną ale póki co dotarły do nas tęgie mrozy więc zima na całego.
    Życzę Ci zdrówka :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, ale cudna!!!! Znowu patrzę i zachwycam się!! Już sama skrzynka jest piękną dekoracją, bez ziół!!! Świetny środek. Alinko dużo zdrówka Tobie życzę! Już blisko do wiosny... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda ta skrzyneczka przepięknie, nic tylko się nią zachwycać! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko, cudowna skrzyneczka, już wnosi powiew wiosny. Oj, nie wydawało Ci się, że ptaszki już zaczynają ćwiczyć wiosenne trele, bo moje sikorki też dziś nieśmiało to robiły.
    Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna skrzyneczka!! :) Piękna ozdoba kuchni, zioła będą w niej wyglądać pięknie :)
    Dziękuje za odwiedziny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudnej urody skrzyneczka!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna skrzyneczka Alinko. Oj ciężka walka z choróbskami, coś na ten temat wiem. Życzę duuuzo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak! Mi też marzy się już wiosna!
    Piękna skrzyneczka, a ponieważ należę do tych osób, co zawsze jakieś ziółka mają na parapecie, to skrzyneczka marzenie 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też już chcę wiosny!!!!Ta skrzyneczka taka wiosenno letnia wyszła. Przepiękna skrzyneczka!!!! Och aż zapachniało ziółkami i słoneczkiem :) Zdrowiej Kochana szybciutko, bo dziś Twoje święto, więc gości trzeba przyjmować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna skrzyneczka! Praktyczna i śliczna :) Dużo zdrowia Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna!!! Zioła będą wspaniale się prezentowały!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Alinko, skrzyneczka śliczna! Taka wiosenna;) Ja też chcę już wiosnę... Mam nadzieję, że ziołową skrzyneczką ją przywołasz;) Ja również słyszałam wiosenne ,,świergolenie" ptaszków, także miejmy nadzieję, że wiosna lada dzień przyjdzie;) Pozdrawiam Cię gorąco też z łóżka;)I też dzisiaj wyskoczyłam z niego, by wstawić posta;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo praktyczna! :) zielone wnętrze pięknie podkreśla motyw serwetkowy :)

    OdpowiedzUsuń