4 stycznia 2019

Jak zamaskować połączenia serwetek

Witajcie,
dziś chciałam przedstawić jak poradziłam sobie ze skrzyneczką, 
na której nakleiłam kawałki serwetek.
Ozdabianie kawałkami serwetek zazwyczaj wiąże się z nakładaniem kilku warstw lakieru,
szlifowaniem drobnym papierem ściernym, i kolejnym kilkukrotnym lakierowaniem,
aż do efektu, kiedy tych naklejonych brzegów serwetek nie widać.
Jest to mozolna praca, a efekt choć zadowalający, nie oddaje nakładu pracy i włożonego czasu.

Tym razem przygotowując skrzyneczkę dla małej Zosi 
zrezygnowałam z kilkunastokrotnego lakierowania, 
a widoczne brzegi serwetek zatuszowałam używając pasty z mikrokulkami,






Dół skrzyneczki wybejcowałam, a następnie rozbieliłam mocno rozrzedzoną farbą akrylową.
Na brzegi wieka skrzyneczki nałożyłam pastę trochę imitującą maleńkie kawałeczki szkła.
Poniżej przedstawiam oba użyte preparaty;


Chcąc zaoszczędzić czas przygotowania takiej skrzyneczki, szczerze polecam oba preparaty.

Zosia po otrzymaniu prezentu, stwierdziła:
"ooo... skrzyneczka z cukrem" 😊

Pozdrawiam serdecznie, do miłego:))


23 komentarze:

  1. Cudna skrzyneczka Alinko, nie sposób się w niej nie zakochać. Fajny powiew wiosny w te zimowe dni. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko cudeńko . I bardzo fajny patent.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, słodka, bardzo dziewczęca skrzyneczka!
    Twórczego roku w pełnym zdrowiu życzę, Alinko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, nie znam tych preparatów. To śliczna skrzyneczka Alinko, taka dziewczęca i radosna. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja i tak się na tym nie znam, więc moge tylko podziwiać, a skrzyneczka jest piękna i kocham takie słodkie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna! Dziękuję, że dzielisz, się z nami swoim doświadczeniem. Efekt rewelacyjny, mam nadzieję, że preparaty są nietoksyczne, na wypadek gdyby ktoś chciał tę pocukrzoną skrzyneczkę polizać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko skrzyneczka śliczna ❤❤❤. Miałaś genialny pomysł i super, że na niego wpadłaś bo ten efekt idealnie pasuje do całości. Powiedzialabym, że jest niczym przysłowiowa " kropka nad i ". Rzeczywiście wygląda jak kryształki cukru ❤. Alinko dziękuję również, że napisałaś jak wykonać te delilatne bielenie bo zawsze zastanawiałam się jak można uzyskać tak delikatny efekt. Teraz już wiem, dzięki Tobie ❤. Oczywiście skrzyneczka przeurocza! Ściskam mocno i miłego dnia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzyneczka słodziutka, bardzo dziewczęca więc nic dziwnego, że Zosia zachwycona. Pozdrawiam Alinko cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosia spostrzegawcza. Faktycznie wyglą jak z cukrem, a tu ten efekt wpasował się idealnie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię pracę z rozwodnioną farbą :)
    Zosi chyba się spodobało, co? ;) skrzyneczka bardzo dziewczęca!
    Zgadzam się, że niestety tuszowanie brzegów serwetek to mozolna praca... ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, jaka śliczna, dziewczęca skrzyneczka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna skrzyneczka:) Podobają mi się zdobienia wewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzyneczka słodka jak cukiereczek. W sam raz dla małej księżniczki:)
    "Cukrowe" zdobienia rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza skrzyneczka :) Fajny pomysł z tymi kuleczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skrzyneczka z cukrem pięknie wygląda. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło bardzo słodko - i to dosłownie!;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna!!! Nic dziwnego że Zosia była oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna skrzyneczka! Na razie dekupaż to dla mnie czarna magia, ale może kiedyś...
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza skrzyneczka i ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, ale słodka - uwielbiam ten serwetkowy motyw - Dziewczynka jest idealna na ozdobę skrzyneczek :-) Pozdrawiam i życzę pomyślności w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega. Wygląda jak tort :) Świetna praca!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem urzeczona Twoimi skrzyneczkami !Cudownie je ozdabiasz!

    OdpowiedzUsuń