9 października 2019

Kicia Kocia i Pacek

... ponownie w moim szydełkowym wydaniu.

W lutym tego roku pierwszy raz uszydełkowałam bohaterkę poczytnej książeczki dla dzieci.
Bardzo spodobała się mojej wnusi i dorobiłam jej kolegę Packa.
Pisałam o tym TU i TU.
Obie maskotki wyszły mi duże,  ok. 45 cm wysokości.
Ale to przecież były pierwowzory.😊
Robiłam je na wyczucie bez większego doświadczenia w szydełkowaniu zabawek.

Tym razem zostałam poproszona o zrobienie nieco mniejszej wersji obu kotów.
Tak sobie poradziłam z zadaniem;




A tu moi bohaterowie wśród balkonowej roślinności;


Wielkość 35 cm, okazała się zdecydowanie lepsza dla trzylatka.


Widząc radość dziecka na widok takiego szydełkowca, 
polubiłam szydełkowanie zabawek.

Myślę, że te maskotki nie są moimi ostatnimi w tym roku.
Planuję jeszcze zmierzenie się z typową laką, może mi się uda😊

Dziękuję bardzo gorąco za Wasze komentarze pod poprzednimi postami.
To dla mnie siła napędowa niczym wiatr dla żeglarza.
Chce mi się więcej i dłużej działać.

Żegnam się dziś, życząc by się Wam też dużo chciało...
Alina



29 komentarzy:

  1. Świetne wyszły Ci te bajkowe koty. Zresztą tak jak i poprzednia parka :) Najcudowniejszy jest jednak widok uśmiechniętego dziecka i takich uśmiechów życzę Ci Alinko jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko kolejne super kotki zrobiłaś, ale Ci fajnie idzie to ich szydełkowanie. Juz czekam na kolejne szydełkowe postacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko słodziutkie kociaki koniecznie powinnaś robić zabawki super Ci to wychodzi .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza, piękna para!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, są po prostu piękne!!! Tak dokładnie, estetycznie wykonane, radosne. Super!!! Oj już jestem ciekawa lalki w Twoim wykonaniu :) Podejrzewam, że będzie śliczna i perfekcyjnie wykonana! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna parka, a uśmiech/ dziecka jest najlepszym podziękowaniem, oj Babcia została pewnie mocno wyściskana. Z przyjemnością obejrzę Twoją szydełkową laleczkę Alinko. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczniutkie!!! A ta sukieneczka, sweterek i spodenki!!!! Cud, miód i malyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sa śliczne , zabawne i na pewno będą kochane. Bardzo, bardzo mi się spodobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko ale urocza parka !! Cudne są te kociaki i tez by mi się buzia do nich śmiała. A widząc radość obdarowanej osoby aż chce się działać dalej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze kociaki, nie mogę od nich oderwać oczu. Te wszystkie detale, ... Alinko jesteś perfekcjonistką!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziaki - kociaki! I takie przytulanki są najlepsze :) Buziaki Alinko

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna para kociątek:) Podziwiam wykonanie a szczególnie te drobne detale, które dodają kociego pazura:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze przytulaski i ślicznie ubrane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ło Mateńko !!! jakie cudne 👍 zakochałam się :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Suuuper te kociaki, Alinko!!! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne maskotki- będą cudownymi towarzyszami każdego dzieciaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alinko, bardzo fajna jest ta kocia parka w Twoim wydaniu. Pacek szczególnie, bo dużo ładniejszy na na książkowych ilustracjach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tu dużo mówić, Twoja Kicia Kocia i Pacek są ładniejsze, niż te namalowane w ilustracjach książek:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze maskotki ! Na pewno wywołają uśmiech na twarzy dziecka :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Są FANTASTYCZNE :) jak już wspomniałam u Ciebie nie raz, u nas w domu też czytamy Kicię Kocię :) uważam, że Twoja interpretacja bohaterów tych książeczek jest obłędna :) wyszło Ci to super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyszły Tobie te kotki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń