27 października 2019

Metryczka

Dla mnie nietypowa, bez użycia kanwy, igły i kolorowej muliny.

Od lat podziwiam u hafciarek piękne metryczki dla dzieci.
Przygotowywane zazwyczaj z okazji urodzin dziecka, rocznicy urodzin, czy chrztu św. 
Planowałam wiele razy takie cudo wyhaftować i schodziło mi na planowaniu.

Kiedy w sierpniu urodziła mi się druga wnusia,
 postanowiłam jednak wyszykować jej metryczkę.
Czas płynął, okazji do haftu niewiele, więc w ostatniej chwili zrobiłam taką wersję metryczki;


Ażeby nie pominąć starszej, zrobiłam i dla niej;


Pierwszy raz takie CÓŚ zmajstrowałam. 
Spodobało się rodzicom, ciociom i wujkom,
więc pewnie jeszcze takie powstaną dla dzieci przyjaciół.
Spróbuję poprawić pewne mankamenty wykonania i trochę je udoskonalę.
Ale dziś ciekawa jestem Waszego zdania na temat takich metryczek.
W wykonaniu są prostsze i szybsze od tych haftowanych,
choć do tych haftowanych wciąż wzdycham.

Pozdrawiam bardzo serdecznie
i pędzę nadrabiać zaległości blogowe:))
Alina


24 komentarze:

  1. Alinko potrzeba matką wynalazku
    Haftowane metryczki prześliczne , ale taka metryczka wyjątkowa .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne metryczki. Moja córka ma takie same imiona jak Twoja młodsza wnuczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają. W prostocie cały urok.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niespotykane i ciekawe metryczki. Niezależnie jaką techniką wykonana, zawsze to wspaniała pamiątka dla dziecka.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wyhaftowałam dużo materyczek, ale moje dzieci niemają ;)
    Ciekawe metryczki powstały Alinko i najważnejsze, że się spodobały i cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i pomysłowo:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Metryczki są urocze! delikatne, wdzięczne i bardzo osobiste - niczego więcej im nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No Alinko, bardzo ciekawie podeszłaś do tematu i świetnie to wygląda. Coś innego. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję bycia babcią po raz drugi. Każda forma metryczki jest zawsze wyjątkową pamiątką. Twoja jest oryginalna, niezwykła i szczególna bo wiąże się z Twoją wnusią. A czy przewidziałaś jakieś ładne pudełeczko do niej?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł Alinko i bardzo ładnie wyszło. Zerknij sobie jeszcze na metryczki w głębokich ramkach, takie przestrzenne, też są bardzo fajne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł Alinko. Nie jestem specjalistką od metryczek ale podoba mi się taka wersja - będzie śliczną pamiątką wyjątkowego dnia. Serdecznie Ci gratuluję drugiej wnusi, to wielkie szczęście dla każdej babci :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, piękne są te metryczki, będą wspaniałą pamiątką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, z Twoim pięknym charakterem pisma wygląda to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, bardzo oryginalne :)Albo się Alinko nie chwaliłaś, albo mi umknęło, że zostałaś drugi raz babcią. Tak czy owak bardzo serdecznie Ci gratuluję i życzę dużo radości i pociechy również z drugiej wnusi :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zostania dubeltową babcią :) Metryczki śliczne, bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko przede wszystkim gratuluję drugiej wnusi, może się chwaliłaś ale mnie w tamtym czasie na blogu nie było...
    A metryczki super, takie inne, oryginalne, zaskakujące i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alinko, Twoja pomysłowość nie zna granic!!! Jestem zachwycona Twoja kreatywnością i oczywiście taką formą metryczki! Pięknie wyszło kochana!!! Miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to wymyśliłaś,takie coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! :)
    Potrzeba matką wynalazku ;) myślę, że świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko ,bo najważniejsze to mieć fajny pomysł ,zmysł artystyczny i talent w dłoniach:)
    Bardzo udany debiut !
    Gratulacje dla babci ślę 😊🌺
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe metryczki!!! Super pomysł!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :-)Pięknie ukwiecone metryczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam :) te kwiaty robią cały nastrój takiej cudownej pamiatki :)

    OdpowiedzUsuń