25 października 2019

Kartki dla maluszka

Witajcie,
w tym roku piękna złota jesień, a ja oglądam ją najczęściej zza okna.
Czas u mnie jakiś nie do ogarnięcia, przecieka przez niczym dziurawe sito.
Wena wróciła, kilka rzeczy rozpoczętych, 
a brak czasu nie pozwala na odpoczynek przy rękodziele.

Przedstawiam trzy karteczki, które w ostatnim czasie zrobiłam,
szału nie ma, ale ja tylko tak potrafię 😉




Nawet zdjęcia mi się jakoś rozmyły😏

Pozdrawiam Was w takim słabym humorze, 😪🙁
ale jutro weekend i sobota będzie dla mnie dniem gospodarczym,
więc smuteczki rozwieję.

Ściskam wirtualnie,
Alina



17 komentarzy:

  1. Alinko śliczne są te Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i słodkie kartki! Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły piękne! Szczególnie dwie pierwsze mocno w moim klimacie:)
    Uściski i dużo dobrej energii przesyłam:)
    Ps. U nas mega wichura z ulewą... Za oknem strasznie. Brrr...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki Alinko, chciałabym umieć tak jak Ty. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i delikatne, tak jak okazja na jaką wykonane.
    Dziś też miałam dzień gospodarczy, zawsze robi,e tyle jakby jutra miało nie być, a teraz czuję każdy, nawet najmniejszy mięsień:(
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, delikatne karteczki, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie sie podobają :) zwłaszcza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To śliczne i udane karteczki Alinko, jestem pewna że się spodobają.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, bardzo mi się podobają te śliczne karteczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko nie narzekaj bo kartki dla maluszków są cudne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki śliczne i nie widzę tutaj powodu do narzekań Alinko:)
    Pozdrawiam słonecznie i pięknych dni życzę:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń