20 lutego 2019

Szydełkowy Pacek

Dziś wita Was Pacek, przyjaciel Kici Koci,
o której pisałam TU.

Jakoś z tym Packiem poszło mi trudniej.
Więcej pomyłek, więcej poprawek, w sumie dużo więcej pracy.
Ale tak to jest, jak się coś robi na wyczucie, pod wpływem własnej intuicji,
a nie z konkretnego wzoru. 

Pacek jako przyjaciel Kici Koci nie mógł być od niej mniejszy (tak sobie założyłam).
Mierzy więc 46 cm, a Kicia 44 cm.
Starałam się zrobić Packa powiem nieskromnie 
ładniejszego od przedstawionego na ilustracjach w książeczce.
Co mi wyszło? Oglądajcie, oceniajcie, piszcie samą prawdę...




To jest moja wersja, a ilustracje przestawiają Packa w ten oto sposób;




Wiem, że mój Pacek ma głowę za okrągłą i zbyt duże oczy.
Niestety wypychając głowę kulką silikonową, owal głowy mi się zepsuł.
Za nic nie mogłam sobie z tym poradzić i przyznaję się do tego.
A oczy takie mi się bardziej w tej packowej postaci podobały i zostawiłam jakie widzicie.




Po długim fotografowaniu Pacek padł zmęczony, dzięki czemu widać jego ogon.


Pomimo różnych komplikacji i kombinacji przy szydełkowaniu Packa,
przekonałam się, że szydełkowanie zabawek sprawia mi sporo radości,
nie mówię więc NIE wszelkim amigurumi.

Żegnam się z Wami wraz z moim Packiem, pa, pa...


PS Aby moje trudy mogły się komuś przydać jako inspiracja, zgłaszam Packa na wyzwanie:
http://diytozts.blogspot.com/2019/02/40-wyzwanie-koci-raj.html


Inspirujcie się, a potem pochwalcie jak Wam poszło.
Do kolejnego napisania:))
Alina

35 komentarzy:

  1. Elegant Pacek śliczniejszy niż z obrazka w książeczce.:) Brawo Alinko.:) Przybijam u piąteczkę, a ciebie milutko pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko wielkie brawa. Pacek wyszedł kapitalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wersja Packa bardziej mi się podoba, pozdrawiam Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odlotowy Pacek!!! Jestem zachwycona!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko cudny. Mi się bardzo podoba zwłaszcza jego pękaty brzuszek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Niezłego przystojniaka stworzyłaś i do tego jaki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie mówiłam ? Po prostu jesteś stworzona do robienia maskotek. Pacek jak żywy, a nawet ładniejszy. Ciekawa jestem jaka postać powstanie w następnej kolejności, bo że powstanie, tego jestem pewna :)
    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczy kociak, to teraz zostal jeszcze Nunuś. Pozdrowionka gorace

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, fajny ten Pacek, bardzo mi sie podoba, oczka duże - bo może baardzo zdziwiony, kto go tak pięknie wydziergał :) Pozdrawiam Ciebie serdecznie i czekam na następnego MIlusia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten kotek. Pięknie go zrobiłaś i oczy też mi się bardziej podobają u Twojego kotka niż w książce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Pacek, pięknie go odtworzyłaś z obrazka! O ślepka ma przeurocze!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham!!!!Kocham!!!!Kocham!!! I jeszcze raz Kocham!!! Kocham Twojego Packa :))). Odlotowy!!! Ma genialny sweter i czadowe spodnie :) Już go uwielbiam i wiesz co Alinko, jest 1000 razy ładniejszy niż ten w książce :)) Uściski i napiszę Alinko jeszcze jedno - szydełkuj zabawki bo masz do tego dryg :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pacek wymiata ;) jest uroczy, słodki taki kochany, oczyska ma urocze :) Piękne te Twoje szydełko Alinko, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie fajniejszy Ci wyszedł niż w książce:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki fajny!!! Super Ci wyszedł! Ppzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszło Alinko, Pacek to prawdziwy przystojniak. Nie wiem jak Ty to robisz ale Twoje maskotki to prawdziwe cudeńka.
    Mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszedł Ci o wiele ładniej niż ten w książce. Brawo!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no... rewelacja. A ten jego strój jaki super. Alinko super Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko, Pacek o wiele ładniejszy niż w książce. A jak pięknie ubrany.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko, przystojny kawaler z tego Twojego Packa!
    Szydełkowanie wspaniale Ci wychodzi, więc twórz dalej, a my będziemy z przyjemnością podziwiać.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny!!! I jakie ma eleganckie ubranko!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się, że jest ładniejszy od oryginału :) przede wszystkim oczka - są zdecydowanie lepsze! W książeczce mam wrażenie - gdy czytam Kicię Kocię z córką - i gdy widzę Packa - że jest... taki senny, żeby nie powiedzieć nieładnie... naćpany :P :P właśnie przez te jego podkrążone, zmrużone oczy... może moje skojarzenie jest niesłuszne... ale serio, nie mogę się powstrzymać... I dlatego Twój Pacek zdecydowanie bardziej mi się podoba, jest bardziej radosny :) świetny jest po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny, jak z bajki wyjęty :) i takie ma piękne wdzianko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna praca i super wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Jaki przystojniak!!! Alinko, podziwiam perfekcję wykonania życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem,Pacek jest fantastyczny,urzekające spojrzenie,elegancki wygląd.
    Przepiękny
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki uroczy ten Pacek! Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój Pacek to elegancik w muszce! Do tego ma piękne butki :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. No Pacek jak żywy :D Dużo bardziej mi się podoba niż jego książkowa wersja :) Brawo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Alinko śliczny kociak, świetna robota. :) Dziękuję za udział w naszym kocim wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyszedł no i ubranko ma rewelacyjnie! Może brać udział w pokazie mody:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyszedł :)
    Moja córcia uwielbia książki z Kici Kocią

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysł i wykonanie pod względem technicznym rewelacja. Proporcje: tułów za duży w stosunku do głowy. Przymrużone oczy to cecha charakterystyczna Packa, więc powinny być takie jak w oryginale, żeby Pacek był... Packiem.

    OdpowiedzUsuń