30 października 2019

Rudy szal

Bardzo dziękuję za miłe słowa dotyczące pomysłu na metryczki.
Jednak wciąż kołacze mi w głowie bym zrobiła krzyżykami.

Kochani,
gdzieś na jakimś blogu widziałam wyjątkową metryczkę;
główka niemowlęca, a nad nią głowa starszego dziecka, 
a obok imiona i daty urodzenia dwojga dzieci.
Wzór miał jakąś nazwę i autora, krótko mówiąc do kupienia.
Ale ja nie wiem jak taką metryczkę mam znaleźć.
Może ktoś z Was mi pomoże i podpowie, proszę 😍 jak mam takiego wzoru szukać.
Będę bardzo wdzięczna i na pewno się odwdzięczę.

Prośba, prośbą, ale nie o tym miał być ten post.
Październik dobiega końca, więc chciałam przedstawić coś rudego.
Na blogu u Reni w ramach zabawy Polszczyzna i rękodzieło
zagościła propozycja RUDY.
Udziergałam więc kolejny jesienny szal. 


Zdjęcia zrobione rano na balkonie przed "wylotem" z domu, 
bo po południu już niestety jest zbyt ciemno.
Ale taki mamy czas, czas zimowy i zdjęcia  będzie coraz trudniej zrobić.



Szal ma długość 210 cm, a szerokość 30 cm.
Zrobiony jest z tej włóczki:


i jest trochę gruby, nie wiem jak będzie się nosił.
Zużyłam trzy motki i chyba już na taką grubość się nie zdecyduje.

Podrzucam banerek do bloga Reni i lecę linkować swój szal.


Dziękuję, że zaglądacie na mojego bloga i piszecie ciepłe słowa.
To mnie bardzo motywuje do dalszej rękodzielniczej pracy.
Pozdrawiam serdecznie, do kolejnego napisania,
Alina




25 komentarzy:

  1. Super szal - przyjdą mrozy i przyda się:)
    Napisałam do Ciebie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę, że jak przymrozi to żaden szal nie będzie za gruby :) Jest uroczy. Uściski Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i pięknie wykonany, czasy kiedy robiłam na drutach i coś na szydełku należą do przeszłości, nie mam na to czasu, ale kiedy widzę cos takiego to ręce mnie swedza..😋 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma piękne jesienne kolory :-) Ja zimą noszę takie grube, cieplutkie szaliki :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny rudzielec :) z pewnością otuli zimą szyję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wzór:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolory... jesienny odlot. Ciepło i nostalgicznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne że ciepło będzie, ale szal i tak mi się podoba:) co do grubości, to taki urok prac szydełkowych, ale fakt, że własnoręcznie udzierane - bezcenny. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorki szala i bardzo ładny wzór. Pozdrawiam Alinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny szal. Metryczki niestety nie kojarzę.
    Miłego dnia Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kolorki:) Takie metryczki kojarzą się mi z firmą vervaco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię szale, szaliki i szaliczki ten jest radosny i zapewne cieplutki.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny szal w bardzo ciekawym kolorze,na pewno sprawdzi się w zimowy czas :)
    Wzór o którym piszesz,gdzieś widziałam,może nawet mam taki,musiałabym poszukać,ale nie jestem pewna -:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szal z pięknymi kolorami i w ogóle taki przytulaśny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szal jest imponujący i ma świetne kolorki! Jesienne klimaty sprawiają, że ostatnio takie kolory najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alinko, prześliczny jest ten szal, taki ciepły i jesienny, idealny na listopadowe chłody.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten szalik - prosty wzór i piękne kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szal w pięknych jesiennych kolorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko szal jest piękny, a co najważniejsze ciepły. Śliczne kolory ❤. W zeszłym roku robiłam podobny dla męża, też z takimi szerokimi pasami i taki duży. Uwielbia go i w zimowe, mroźne dni są nierozłączni ;)). Więc Twój zapewne również sprawdzi się idealnie :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Alinko, bardzo ciekawa interpretacja koloru rudego :) kojarzy mi sie jeszcze z szalikiem z harrego pottera <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny szalik :) te kolory są tak ciepłe, że rozgrzeją w każdy szary jesienny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny ten szal :)
    Haft być może taki jak szukasz, widziałam tu do kupienia,chyba czwarty od góry : http://www.hobbystudio.pl/katalogi/vervaco/2/romantyczne.html
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń