16 stycznia 2020

Pudełko decou

... z Kicią Kocią.
O tej bohaterce już pisałam nie raz, 
ale dla przypomnienia - jest to ulubiona ksiązeczkowa postać mojej wnuczki.
We wrześniu robiłam dla niej dużą skrzynię na książeczki
i pisałam o tym TUTAJ.
Skrzynia podobała się również innym dzieciom, a przede wszystkim ich mamom
i na potrzeby tych "innych dzieci" przygotowałam pudełko z Kicia Kocią.
Tym razem pudełko robiłam w lekko zmienionej wersji.


Kicia miała być "na serwetce".
Tło tej niby serwetki pokropkowałam, by nie było zbyt pusto na pudełku.


Z boków dołożyłam ślady kocich łapek,


a z przodu obowiązkowy napis.


Niech się dziecię cieszy i od wczesnych lat zaprzyjaźnia z książkami.

Myślę, że takie pudełko może być lepszym upominkiem niż kolejny pluszak z marketu.
Ale jak wiecie zdania są różne, bo każdy ma prawo do własnych upodobań.

Pozdrawiam wraz z Kicią Kocią,
do kolejnego spotkania,
Alina



32 komentarze:

  1. Ja też zdecydowanie wolę takie prezenty :-) Pięknie ozdobione pudełko i te łapki pomysłowe, świetnie zdobią boki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, takie śliczne pudełko dużo lepsze niż kolejny pluszak. Słodka ta Kicia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez przyznaję Ci rację, fajny prezent tym bardziej z ulubioną postacią z bajki dziecka, czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiatka bedzie na lata :) super szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko jest zdecydowanie lepszym prezentem. Popieram i Ciebie i poprzedniczki, które też mają podobne zdanie. Twoje wyszło super. Koty lubię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna skrzyneczka ALinko. Wydaje mi się, że na którymś bajkowym kanale w tv, leci jej bajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Tobie poznają bohaterkę bajek mi nie znaną :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uwolnisz się od tej postaci dopóki wnusia nie zmieni ulubienicy :) Super jest ta skrzynka - zarówno sam pomysł jak i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały prezent dla małej dziewczynki, Alinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem zdania, że takie cudne pudełko jest o wiele lepsze niż plastikowe zabawki z marketu. Ba, sama bym chciała taką skrzyneczkę...no może nie z Kicią Kocią;))) Pięknie Ci wyszła!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne jest takie pudełko na książki , uczy porządku i szacunku do przedmiotów. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała skrzyneczka, może też służyć jako kuferek na skarby. Taki prezent jest zdecydowanie lepszy niż masowa produkcja. Pozdrawiam Alinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko zgadzam się z Tobą w 100%, taki prezent jest zdecydowanie lepszy od pluszaka. Twoja skrzyneczka jest cudowna i aż miło będzie w niej przechowywać skarby. Pięknie je pomalowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały prezent Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja myślę, że to wspaniały i piękny prezent. Pudełeczko jest bardzo efektowne a w dodatku może służyć do przechowywania różnych skarbów maluszka.
    Serdeczności Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna i praktyczna ! Pewnie teraz jest skrzynią na książeczki, a potem - gdy wnuczka podrośnie - będzie skrzynką na kosmetyki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie, to jest to o niebo lepszy prezent od maskotki i będzie pamiątka na lata:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne, jak dla mnie bomba. Piękna praca i radosna, przynajmniej ja się mocno uśmiechnęłam. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pluszaków jest masa a takie pudełeczko jedno wyjątkowe. Świetny prezent w którym szkrab moze przechowywać swoje skarby. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna skrzyneczka! Jestem w 100% za uczeniem dzieci miłości do książek. Mój Alanek dostaje je przy każdej okazji, a dodatkowo w wieku 3 lat został czytelnikiem Biblioteki Publicznej. Jestem wdzięczna paniom bibliotekarką za taką akcję.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprasza za błąd! Oczywiście "paniom bibliotekarkom"!

      Usuń
  21. Takie prezenty to prawdziwe skarby. Wykonane z serca są niezapomnianą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeurocze pudełko!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Alinko, cudowna praca, płynąca prosto z serca. Taki upominek będzie prawdziwym skarbem dla obdarowanego dziecka. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚWIETNY prezent :) znacznie lepszy niż - jak słusznie napisałaś- jakiś kolejny pluszak z marketu :) pięknie zmalowałaś wzór, ma naprawdę fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysłowe to pudełko, a do tego z ulubienicą dziecięcą - na pewno zachęci do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka słodka :) Śliczna ta kicia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje dzieci uwielbiają Kicie Kocie :)
    To chyba jedna z najsympatyczniejszych postaci bajkowych, jakie znam- nie licząc Kubusia Puchatka. Piękne pudełko na skarby małej dziewczynki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń