20 stycznia 2020

Laleczka w kolorach blue

Dziewczyny lubią brąz i każdy o tym wie,
dziewczynki lubią blue, zgadzacie się, czy nie?

Oj, tak mi się zrymowało na początek dzisiejszego posta. 😉
A dziś rzeczywiście będzie w kolorze blue, blau, czy bleu w zależności od wybranego języka.

Mowa o kolorze stroju w jaki ubrałam nową szydełkową laleczkę.
Tak się zakręciłam w machaniu szydełkiem, że wciąż  myślę jak będzie wyglądała 
moja nowa zabawka i planuję kolejne.
Za każdym razem wprowadzam coś nowego w moje zabawki
i każda nowa praca, to kolejny stopień wtajemniczenia w zakresie amigurumi.
No powiem wprost; postanowiłam rozwijać się  w tym co robię.
Przestałam (choć na jakiś czas) poszukiwać nowych technik,
tylko ćwiczę się w tym co lubię i co już znam w podstawach.

Ale do rzeczy, przedstawiam Nelę;


Nela jest nieco zestresowana sesją zdjęciową i minę ma niepewną.


Spójrzcie z bliska na jej twarzyczkę;



Włosy mojej Neli upięłam w dwa koczki i ozdobiłam kokardkami z perełką.


A tak wyglądają jej buciki;


Lalunię wystroiłam w sukieneczkę na ramiączkach "niezdejmowalną"
i przyodziałam w sweterek, by chłód nie był dla niej zbyt uciążliwy.



Laleczkę zrobiłam z włóczki YarnArt - jeans,
a sukieneczkę i sweterek z włóczki od Moniki-Zaklętej Igiełki.
O tym napiszę w osobnym poście.

Kochani, moja Nela troszkę smutna, taka zatroskana,
ale jestem z niej zadowolona.
 Kolejną lalusię zrobię bardziej uśmiechniętą
 jako poszerzanie swoich szydełkowych umiejętności. 😊
Nie rezygnuję, będę wprawiać się dalej.

A teraz pożegnam się z Nelą taką jaką udało mi się zrobić;


Pozdrawiam serdecznie, dziękuję, że jesteście i komentujecie. 😘
To mnie mobilizuje i dodaje odwagi do rękodzielniczego rozwoju.
Do kolejnego spotkania,
Alina




38 komentarzy:

  1. Piękna lala, te koczki i buciki są urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczkę ma niesamowitą . Sama bym się w taką ubrała. Piękna lala. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz ładniejsze te laleczki:) Zgadzam się z Tobą, że warto poświęcić trochę czasu i pogłębić jakąś technikę, która przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko cudna jest i rozwija się w tym kierunku bo maskotki amigurami wychodzą Ci cudownie. Trochę Ci zazdroszczę bo ja nadal nie mogę się zdecydować, która technika jest dla mnie najważniejsza :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko zakochałam się w Twojej Nelusi - jest przecudowna. Wspaniale opanowałaś tę technikę. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna jest Alinko!!! Śliczna sukienka i pantofelki!!! Do tulenia i zakochania :). Rozwijaj się kochana, najważniejsze żeby sprawiało Tobie radość to co robisz :). Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala wyszła piękna :) Dobrze Ci idzie Alinko, tak trzymaj :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna laleczka gratuluję !!! Milego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodziaste robisz te maskotki, Alinko1 Aż żałuję , że córci nie mam....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna Nela i jeszcze mozna ją rozbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko i to jest dobry pomysł, ja też oddaje się głównie tym pasjom które lubię, choć czasem człowiek chciałby spróbować czegoś innego, ale wszystkiego sie niestety nie da :) Kolejna lalunia wyszła Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nela jest rozkoszna :) i jakie ma rumiane policzki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nela słodka! Troszkę nieśmiała, ale tylko jej to uroku dodaje:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna cudna lala! podziwiam nieustannie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna Nela, jakie ma cudowne buciki z perełkami z boku :) oj tam, ona nie jest zestresowana, tylko ma dusze romantyczki i jest rozmarzona :D
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu cudo! Jesteś wielka, masz Alinko ogromną wyobraźnię. Całuski

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz piękniejsze te Twoje lalunie Alinko. Cudnie jest przytulić taką mięciutką laleczkę. Cieszę się, że włóczka się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest śliczna i ślicznie ubrana! Bardzo zgrabnie wyszły Ci butki. Sama ćwiczę ostatnio detale więc chętnie podglądam:) Utknęłam ostatnio na haftowanych oczach - podobają mi się ale nie bardzo mi to wychodzi. Chętnie poczytam coś o rodzajach włóczki na maskotki bo przyznaję, że nie bardzo wiem która jest najodpowiedniejsza. Serdeczności Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza lalunia i pięknie wystrojona:) Wszystkie szczegóły i elementy dopracowane perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba :) Śliczny nosek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądam detale ubranka, buźkę i jestem zachwycona. Śliczna jest. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna lalunia! Piękne ma ubranko, buciki, fryzurę. Dobrze Alinko, że doskonalisz się w tej technice, bo efekty są wspaniałe. Pozdrowienia dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Alinko, jaka śliczna laleczka! Podziwiam Twoje zdolności;) Zawsze marzyłam i marze do tej pory, żeby uszyć chociaż jedną, szmacianą lalkę... Bo z wełny to chyba trudno zrobić... Ale uszyć tez nie bardzo wiem jak...No po prostu cudowna jest ta Twoja lala! Rób kolejne, a ja będę podziwiała;) buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Alinko, uwielbiam kolor blue i podziwiam tą uroczą laleczkę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie uważam, żeby była smutna czy zatroskana ;) jest mega-sympatyczna, do twarzy jej w takich niebieskościach, wydaje się być marzycielką :) pięknie ją wykonałaś! Wspaniale, że znalazłaś dziedzinę rękodzieła, w której chcesz się rozwijać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudnej urody laleczka!!! Podziwiam!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepieknie wyszła 😍😍😍😍😘

    OdpowiedzUsuń
  28. ale śliczne te maskotki tworzysz Alinko, zazdraszczam umiejętności szydełkowania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Alinko ,Nela jest słodka, jej ubranka sama bym ubrała na siebie:) Miło Cię widzieć i podziwiam kreatywność:)Pozdrawiam Bea.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności laleczka pięknie wystrojona i te niebieskości..Ahhh!😊
    Pozdrawiam słonecznie Alinko:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Alinko Nela jest cudowna, pięknie wykonana i ślicznie ubrana. Och zazdroszczę takich umiejętności, ja tylko potrafię na szydełku jakieś podstawy bardziej się lubię z drutami. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniała Twoja laleczka. Elegancko ubrana i ozdobiona. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Alinko, laleczka prezentuje się przepięknie, a Twoja pasja i miłość do niej dały w to nieludzkie ciałko duszę. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniała ta lala i jeszcze w moich ulubionych kolorach. Coś przepięknego.

    OdpowiedzUsuń