14 stycznia 2020

Piernikowy Ciastek

Dziś jeszcze w temacie piernikowym będzie.😉

Najpierw dziękuję Wam baaaardzo serdecznie za przemiłe komentarze pod poprzednim postem.
Z radością szydełkowałam piernikową laleczkę, 
ale z jeszcze większą radością czytałam Wasze komentarze.
Przyznam, że ciepłe słowa uskrzydlają i pozwalają kiełkować nowym pomysłom.

Dzisiejszy szydełkowiec powstawał powoli, z namaszczeniem 
i prezentuje się tak;


To taki mocno wypieczony Ciastek 😊
Zimy w tym roku nie ma, ale szalik musiałam mu założyć, bo to styczniowy Ciastek.


Oczy chyba zbyt wyraziste ma, żeby nie powiedzieć wyłupiaste,
no ale to takie moje szydełkowe "wprawki".


Do szalika miałam dorobić czapeczkę, ale rozlałam mu na głowie trochę białej czekolady,
tak na osłodę codzienności. 😉😀



Mój Ciastek ma 18 cm wzrostu i 16 cm w pasie. 
Jest takim poświątecznym piernikowym słodyczem.

Jak widzicie doskonalę swój szydełkowy warsztat, choć jeszcze drogi kawałek.

Ale wspieram się sama takimi słowami;
Nie każdy może robić wielkie rzeczy, ale każdy może robić małe rzeczy z wielką miłością.

I z takimi uczuciami żegnam się dziś z Wami,
pozdrawiam, Alina




27 komentarzy:

  1. Urocza laleczka :) Bardzo podoba mi się lukrowana głowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, jaki słodki i uroczy ten pan pierniczek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny piernikowy ciastek. Moja mama właśnie przeszła obok i go zobaczyła- spodobał się i jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No śliczny! Te szydełkowe cuda mają w sobie niesamowity urok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, ja niby robię na szydełku, ale takich śliczności nie potrafię więc się za nie nawet nie zabieram. Za to Tobie wychodzą te maskotki prześlicznie. Ciastek jest tak suuuper, że nic tylko go schrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe ciacho z tego pierniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodki piernikowy ludek...:) Aż się wyobraźnia uruchamia i wydaje się, że czuć zapach pierników.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko cudny jest tan Ciastek . Jak dla mnie warsztat szydełkowy masz juz opanowany do perfekcji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zabawny pierniczek do ozdoby nie na ząb;))

    OdpowiedzUsuń
  10. o była dziewczynka piernikowa a teraz chłopczyk do schrupania :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy, śliczny i bardzo zabawny jest ten ciastek. Twój warsztat Alinko jest świetny a pomysły niezwykłe i pięknie je realizujesz.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciastek świetny Alinko. I szaliczek i lukier - pasują bardzo, a oczka wcale nie wyłupiaste - okrąglutkie i urocze. Śliczny!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, jest przesłodki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko kochana, toż to 18 cm słodkości :))) Przepiękny jest!!! A ten lukier na główce do istna uczta dla łasucha :). Pięknie kochana szydełkujesz zabawki, rób to dalej! Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko kochana, dotarła dziś karteczka ❤. Dziękuję bardzo 😘

      Usuń
  15. Chyba podoba mi sie bardziej od lali- nic jednak lali nie ujmując:) kocham Ciastka(każdego) miłością wielką i niezmienną już od dawna;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko, jest przecudowny! jaki ma świetny lukier na główce :D i ten uśmiech, pięknie! brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze że doskonalisz swoje umiejętności szydełkowania i na pewno sprawia Ci to wiele radości. A jeśli do tego można podarować komuś jako upominek takie pięknego pierniczka szyszkowego to wspaniale. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale chochlik mi pomieszał !! Oczywiście miało być takiego pięknego szydełkowego...

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny pierniczek do schrupania;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak, jaki smakowity :) uważam że oczka ma ładne, nie są wyłupiaste :) świetny ciastek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pyszny Ciastek! urodzie dorównuje jakość jego wykonania - miło widzieć taką staranność :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciastek jest super! I do tego świetny pomysł z oblaniem go białą czekoladą. Widać, że mu się to też podoba, bo się uśmiecha z zadowoleniem :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny i taki do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń