4 stycznia 2020

Niezapominajki w zimie

Wiem, dziwnie to brzmi,
ale to tym razem prawda, cała prawda.
Zima w tym roku jakaś dziwna; ani to wiosna, ani jesień, ani zima. 
Temperatury plusowe, trochę wiatru, trochę deszczu, a śniegu ciągle brak.
Więc czemu by nie miały zakwitnąć niezapominajki?

U mnie zakwitły na skrzyneczce na akcesoria do włosów dla Marysi;
czyli gumeczki, spineczki.
Marysia ma 5 lat i chyba jeszcze nie potrzebuje tak wielkiej skrzynki,
ale będzie miała gdzie gromadzić coraz to doroślejsze kobiece drobiazgi.



Przy realizacji tego zamówionego upominku pomyślałam sobie, 
że dziewczynka ucieszy się także z niezapominajkowej szczotki
i udekorowałam jeszcze drewniana szczotkę.


Prawdziwe kobietki lubią różne gadżety, a dla pięciolatki, to taki w sam raz.



Uważam, że dziewczynki też maja dużo radości z prezentów niezabawkowych.

Niezapominajki pogrubiłam przezroczystym pearl penem, co dało efekt mało widoczny na zdjęciu.
Ale tego efektu niestety nie udaje mi się dobrze sfotografować.😉😊


I jakie macie zdanie na taki rodzaj prezentów dla dziewczynek?


Babci Ewie i Marysi mój wytwór się spodobał,
a Dziadzio nawet określił, że jest to skrzynka posagowa,
co mnie bardzo rozbawiło.

Ewuniu, bardzo dziękuję za zaufanie do mojej twórczości.
Z przyjemnością robiłam upominek dla Twojej wnusi. 😊

Żegnam się dziś niezapominajkowo, nietypowo jak na pierwszy styczniowy post.

Pozdrawiam serdecznie,
do kolejnego napisania,
Alina


29 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet! Z moich obserwacji wynika, że dziewczynki uwielbiają skrzynki na skarby i umieją dosyć szybko je zapełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent :) uważam, że taka skrzyneczka jest bardzo 'rozwojowa' - jej zawartość będzie się zmieniała wraz z wiekiem obdarowanej... :) fajnie, że jest niebieska, naprawdę ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJA!!!!!!!!! Sama bym była zachwycona! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent, dla babeczki w każdym chyba wieku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny niezapominajkowy motyw :-) Myślę, że każda dziewczynka będzie zachwycona takim prezentem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent, bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko przez cały rok są na naszych blogach prace bożonarodzeniowe więc niezapominajki w niby zimę jak najbardziej są ok :).

    Skrzynka jest cudna i ta szczotka do tego. Piękny komplet i myślę, że Marysia będzie bardzo zadowolona. Tym bardziej, że poczuje się na pewno już "taka duża" :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te akcesoria dla malej modnisi choć i starsza by się nimi zachwyciła. Pomysł by stworzyć taki niepowtarzalny komplet jest super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko prześliczna, na spineczki gumeczki rewelcja, grunt, że Marysia zadowolona :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że to wyjątkowy prezent dla młodej damy. Dzieci mają mnóstwo zabawek a taki prezent to coś oryginalnego i będzie cieszył przez długie lata.
    Niezapominajki dodają skrzyneczce uroku, wyszło ślicznie.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała skrzyneczka, Alinko!
    Gdy byłam dziewczynką, miałam swoje skarby w metalowej puszce po ciasteczkach przywiezionych z RFN - bardzo mi się podobała.
    A Twoja to naprawdę śliczna skrzynia z przegródkami, nic się nie pomiesza.
    Wszystkiego dobrego na ten rok Ci życzę, Alinko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace. Niezapominajkowy wzór lekki i taki kobiecy. Zatęskniłam za latem i kwiatkami.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko piękna jest ta skrzynka w niezapominajki i dla Małej Kobitki w sam raz. A taką szczotkę do włosów to sama bym chciała mieć. '
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinki, przepiękny prezent dla małej dziewuszki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały komplecik Alinko. Myślę, że niejedna kobieta z przyjemnością przygarnęłaby takie cuda. Szczotki to aż żal używać, Dziadziunio ma rację, że to wspaniały posag. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczny komplecik i jak dla mnie idealny dla młodej damy. To cos innego niż zabawki i byc może nawet fajniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny komplecik! Na pewno sprawił Marysi wielką radość. Uwielbiam niezapominajki i niebieskości, więc jestem nim podwójnie zafascynowana.
    Miłego dnia Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Alinko, cudowna skrzyneczka. Jak mi się podobają skrzyneczki z takim uchwytem i chwostem! piękna, delikatna, idealna dla dziewczynki. A przy szczotce to mi szczęka opadła! czy to papier ryżowy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko się zgadza ! Marysia kuferek zagospodarowała, jest nim zachwycona. A o szczotce mówi " nawet moja Mamusia, nie ma tak pięknej'
    Jeszcze raz dziękuję za piękne wykonanie. Na zdjęciach, niestety nie wszystko widać. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna jest ta szkatułka na skarby:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Marysia jak na prawdziwą kobietkę przystało ma przepiękną szkatułkę i szczotkę wyjątkową i niepowtarzalną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne w każdym calu, a niezapominajki to bardzo wdzięczne kwiecie do ozdoby kobiecych przydasi:)
    Uwielbiam niebieskości w każdym wydaniu.
    Pozdrawiam Alinko ciepło 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię wszystkie niezapominajkowe prace. Nie dziwię się że Marysia jest zachwycona takim wspaniałym kompletem. Pozdrawiam Cię Alinko gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny i praktyczny prezent dla dziewczynki !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Skrzyneczka bardzo mi się podoba,delikatna i wiosenna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń