8 stycznia 2020

Laleczka o zapachu piernika

Popierniczyłam trochę...
wykonując kolejną szydełkową lalę.


Ponieważ lubię zapach pierniczkowy, 
to pokusiłam się tym razem o szydełkowanie laleczki 
przy ulubionej herbatce i kilku czekoladowych pierniczkach.


Przyznam się Wam... nie piekę świątecznych pierników i nie lubię ich jeść.
Zapach mi bardzo odpowiada, ale smak niestety nie.
Sama nie wiem o co chodzi, bo takimi sklepowymi, to i owszem zajadam się,
a te upieczone czasami w domu służą do rozdania.
No cóż, każdy ma jakieś małe dziwactwa, ja też. 😊


Tak prezentuje się moja pierniczkowa lalunia z bliska;
burzę czekoladowych loków przykrywa śmieszny kapelutek.




Dół sukienki obdziergałam kilka razy z zastosowaniem pikotków,


torebeczkę zapięłam na drewniany guziczek.


Butki laleczki też udekorowałam czekoladowym wykończeniem z pikotkami.



Nogi pierniczkowej damy połączyłam z tułowiem bezszwowo; 


Zdjęcie "nieskromne", ale oddaje tajniki techniczne mojego szydełkowania.

I jak się Wam podoba moje szydełkowe działanie?


Żegnam się z uśmiechniętą pierniczkową lalą,
do kolejnego spotkania,
Alina



34 komentarze:

  1. No super la laleczka. Prawie jak duży piernik ale o wiele ładniejsza :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Bardzo fajnie się piernikowa panna prezentuje!
    Co do pierniczków to mam świeżutką anegdotkę. MąŻ z dziećmi byli w Toruniu w planetarium. Przywieźli mi tradycyjne pierniki. Zasiadam dziś z tą paczką i zajadam. Częstuję rodzinę. Nikt nie chce. Pytam zdziwiona córci - a Ty nie chcesz?!? "Nie, nie lubię." "Nie lubisz"? pytam zdziwiona - przecież ostatnio u cioci nie można Was było odkleić od pierniczków. "Tak, ale ja nie lubię".

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna lala w każdym szczególe. Nie wszyscy lubią pierniki może to przez te korzenne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko, co kolejna lalka to ładniejsza. Ten kapelutek rozbroił mnie całkowicie! Słodka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutka lala. Bardzo dopracowana, tylko ta goła pupa, ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka słodka laleczka...:) Cudna Alinko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko cudowna laleczka słodka jak pierniczek .🍪
    Koniecznie musisz zrobić jeszcze kilka takich laleczek. 🧁
    Alinko dziękuję za zdradzenie kilku rękodzielniczych pomysłów. Uwielbiam kapelusze i ten wcale nie jest śmieszny, a uroczy idealny do tej laleczki .
    Pozdrawiam serde
    cznie Alinko i owocnej twórczości😊

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie się podoba ta laleczka. Podziwiam! A ja pierniki lubię i te pieczone i te kupione, ale bez nadzienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och cudna jest ta piernikowa panienka. Lubię pierniki i piekę je choć w moim domu mama tego nie robiła . Moja córka gdy była w podstawówce niejako postawiła mnie przed faktem dokonanym , przyszła ze szkoły i oznajmiła "Mamo zgłosiłam nas na kiermasz świąteczny będziemy piekły pierniczki". I tak zaczęła się nasza świąteczna tradycja;)) Jeszcze raz spoglądam na piernikową panienkę cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna i cała piernikowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pierniczę, ale super lala :) Alinko fantastycznie Ci idzie dzierganie tych laleczek, masz do tego talent. Piękne kolorki, śliczne te wszystkie ozdobniki, ja się zachwyciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza, piernikowa panienka - wspaniale sobie Alinko radzisz z amigurumi. I ja ostatnio szydełkuję:))) Sama nie mogę w to uwierzyć ale po debiutanckim misiu wnusia zażyczyła sobie zajączka. Jak patrzę na Twoje laleczki to też mam ochotę spróbować.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko est świetna ta szydełkowa lala.
    Ja też nie piekę pierniczków bo nikt ich u mnie nie jada :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka słodka! perfekcja wykonania powala- super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna laleczka! Pięknie wykonana. A co do pierniczków, to może nie trafiłaś na odpowiedni przepis? Ja mam dwa wypróbowane i pierniczki są mięciusieńkie i pyszne, lepsze od sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapitalna ta piernikowa kobitka i jak gustownie ubrana. Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piernikowe dziewczę jest urocze :)
    Ja zamiast pierników w tym roku piekłam ciasteczka maślane.
    Pozdrawiam Alinko 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  18. no Alinko, to napiszę. Jak pięknie popierniczyłaś! :D
    Laleczka śliczna, jak wszystko równiutko wykonane. Super! Ja uwielbiam i zapach pierniczków i ich smak i zawsze muszę je kupić na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna i cudownie radosna ta laleczka. Oczy mi się same do niej śmieją.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, co za kolorki :) uwielbiam brąz:) lala jest cudna, pięknie dopracowana, cieszy oczy ;) co do pierniczków- ja też jakoś nie przepadam za nimi, piec nie umiem... wolę jakieś zwykłe ciastka, np maślane... a od pieczenia wolę jedzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alinko piękna, doskonała w każdym calu pierniczkowa lala :) Z okazji urodzin przyjmij najlepsze życzenia dużo zdrówka, radości, spełnienia najskrytszych marzeń i ogromnej weny twórczej, 100 lat 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale słodkości! Alinko, masz niesamowite zdolności szydełkowe. Wszystkie elementy przemyślane i dopracowane. Uwielbiam takie piernikowe łakocie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jej! Co za cukiereczek! Prześliczna jest Twoja lalunia. Wszystko w niej mnie zachwyca, jest dopracowana w każdym punkcie:) Na dodatek jest w moich ulubionych kolorach. I na pewno pachnie piernikami:))
    Wszystkiego najlepszego na ten rok życzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Te wszystkie drobne detale... podziwiam!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Alinko, pierniczkowa lala jest przeurocza i mam wrażenie, że czuję zapach piernika patrząc na nią. A pierniki uwielbiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna jest ta Twoja lala:) my pierniczki kochamy, każde i znikają w bardzo szybko, wiec jak juz piekę, to podwójną porcje i jedną chowam tak, by nikt nie znalazł

    OdpowiedzUsuń
  27. Laleczka przesympatyczna, Alinko!
    Wspaniałe są Twoje szydełkowe prace, więc czekamy na kolejne...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna dama,pięknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna pierniczkowa laleczka! Bardzo podobają mi się loki u Twoich laleczek :) Ja jestem fanką pierników w każdym wydaniu: lubię sklepowe, a domowe wprost uwielbiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna laleczka, gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń