30 listopada 2019

Anioł z recyklingu

Witajcie w andrzejkowe popołudnie😊
Niektórzy pewnie szykują się do wyjścia na imprezę, ale są i tacy,
 którzy spędzą dzisiejszy wieczór przed telewizorem czy komputerem.
Dla nich dedykuję ten post.😘

W przedszkolu u mojej wnusi ogłoszono konkurs na anioła. 
Praca ma być zrobiona z rodzicem, babcią lub dziadkiem.

U nas oczywiście anioł musiał być zrobiony z babcią.
Taki był wybór Poli.
Najpierw było tłumaczenie kto to anioł, potem jak wygląda i jak można zrobić jego podobiznę.
Oj nagadałam się, naopowiadałam.
Potem była wspólna zabawa i wielki bałagan.
Ale nie narzekam, tylko pokazuję efekty końcowe anielskiego tworzenia.


Anioł powstał z butelki po soku; pojemność - 0,25 l, bombki choinkowej, sznurka, filcu.
Najpierw odbyło się wspólne oklejanie butelki papierem ryżowym.
Potem posypywanie brokatem, i to chyba było najfajniejsze dla trzy-latki.
Kiedy butelka schła, przygotowałam filcowe skrzydła i włosy na anielskiej głowie.
I po tych czynnościach przyszło już znudzenie mojej wnusi.
Myślę, że i tak długo wytrzymała przy stole.
Potem sama wylakierowałam butelkę, przykleiłam głowę anioła klejem na gorąco
i dokleiłam ozdoby: aureolkę z gwiazdką, paseczki koronki, kokardkę i gwiazdki na dole "sukienki".
I tak powstał recyklingowy anioł, który poleci na konkurs do przedszkola.
Jest to pierwsza poważna praca babci z wnusią.

A tak wygląda lekki profil anioła:


i tył;


Z recyklingowej pracy jestem zadowolona.
Może ktoś z Was zechce się zainspirować i coś podobnego zrobić z dzieckiem.
Gwarantuję wszystkim dobrą zabawę i piękne chwile spędzone razem z maluchem.

A teraz pozdrawiam Was z moim i Poli aniołem;


i szykuję się na spotkanie towarzyskie.

Kochani, do kolejnego spotkania już w grudniu,
Alina



32 komentarze:

  1. Ale super,myślę że wiedzą już jakie cuda robisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł przepiękny i naładowany baaaardzo pozytywną energią "wspólnej pracy" Babci i Wnusi i to tutaj najważniejsze. Oj rośnie Ci kochana konkurencja, rośnie, ale to chyba akurat bardzo dobrze. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego to ludzie nie wymyślą... Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł i najważniejsze - wnusia wie jakie cuda może wyczarować wspólnie z babcią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek na medal, a taka Babcia to skarb.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny anioł Alinko, takie prace z maluchami to Super sprawa jest, dzieci są tak podekscytowane,wiem to po sobie, już niejedną pracę zaliczyłam z moimi wnuczkami :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, cudowny ten aniołek. Takie wspólne chwile babci i wnusi są bezcenne.
    Udanego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, rewelacyjny anioł!!! Rodzice mają dobrze z taką babcią, nie mówiąc już o wnusi;)Na pewno wspaniale się bawiłyście. Mój Alanek też uwielbia szaleć w mojej pracowni.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko jaka to radość z wnukami czas spędzać i tworzyć:)
    Dobrze, że jest taka babcia co ma głowę pełną wspaniałych pomysłów.
    Anioł jest świetny!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękny! Cudna praca, gratuluję Babci i Poli!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chwile spędzane razem przy tworzeniu czegoś są magiczne i zapadają w pamięci na długo. Anioł jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca Wnuczki i Babci :) ogromnie mi się podoba :) jesteście bardzo zgranym duetem :D powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No Babciu, muszę powiedzieć że niezły duet z wnusią tworzycie, takiego super aniołki zrobiłyście że ho ho, brawo dla Was, trzymam kciuki za wygraną w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma to jak aniołek na Święta :)
    Prześlicznie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny.
    Rzeczywiście oklejanie i nabłyszczanie brokatem to chyba ulubione prace dziewczynek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Babcia rękodzielniczka to największy skarb :)). Alinko, wspaniały duet z Polusią tworzycie :) Aniołek śliczny! I jaki pomysł genialny :)). Ściskam Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ to fajnie wyszło - i jaka międzypokoleniowa zabawa! Jestem pewna, że Wnuczka zapamięta taką zabawę na długo!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Alinko, super sprawa! Anio jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Recyklingowe prace zawsze są bliskie memu sercu :) aniołek wyglada bosko !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. To była bardzo kreatywna współpraca a efekt - fantastyczny! Ja też często coś tworzę z wnusią, to niezapomniane chwile.
    Przesyłam uściski dla Ciebie Alinko i buziaki dla zdolnej wnusi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alinko świetny pomysł i jak czytam piękne chwile spędzone z Wnusią.
    Jak zobaczyłam Waszego Aniołka bardzo ciekawiło mnie jak powstała sukienka i dlaczego tak się skrzy .
    Życzę powodzenia w konkursie 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł z wykorzystaniem tej właśnie butelki na tułów . Ma ładny kształt.Wykonanie świetne. Piękna praca powstała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna babcia, która spędza tyle czasu z Wnusią, opowiada cierpliwie i tworzy wraz z nią. Piękny aniołek wyszedł, a jaki uśmiechnięty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Alinko brawa za pomysł i wspólną pracę z wnuczką. A efekt jak dla mnie bomba!! Miec taką Babcię to skarb!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie się spisałyście! Śliczny aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniołek wyszedł pięknie, a czas spędzony z wnusią bezcenny :DDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Alinko babcia o takim różnorodnym talencie to prawdziwy skarb, aniołek wyszedł ślicznie :) Na konkursie z całą pewnością zachwycił :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny anioł. Taka babcia to skarb♥️

    OdpowiedzUsuń