13 listopada 2019

Szydełkowa lalka

Kochani,
odważyłam się zrobić, a dziś chcę Wam pokazać 
moją pierwszą szydełkową laleczkę.
Zwlekałam z prezentacją chcąc zrobić zdjęcia w dobrym świetle,
ale chyba musiałabym czekać do kwietnia,
więc są takie, jakie umiem zrobić w listopadzie.


Moja szydełkowa dama mierzy 27 cm wysokości.
Zrobiłam ją w całości z włóczki YarnArt i wypełniłam kulką silikonową.




Cieszę się, że zmierzyłam się z takim szydełkowym wyzwaniem, 
choć popełniłam kilka błędów, o których wiem 
i pewnie kilka, które zauważę po czasie.
Jednak nauka zawsze ma swoją cenę.

Z radością przyznam, że powstaną nowe szydełkowe lale,
bo to okazał się dla mnie wdzięczny temat.

Na koniec kilka zdjęć z pleneru;




Zegnam się z Wami wraz z moją lalunią  


do kolejnego napisania,
Alina



32 komentarze:

  1. Błędów nie widzę Alinko, laleczka jest prześliczna i wspaniale wykonana. Ciekawa jestem kolejnych :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jaka śliczna lalunia. Alinko masz talent w rękach a szydełko słucha Cię jak należy :) Śliczne ma te kręcone włoski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna lala Alinko.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Tobie wyszła ta lale. Pomysłowe i bardzo ładne ma włoski. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest, ja nie widzę żeby były tu jakieś drobne błędy;););) coś czuję że będziesz robić więcej takich lal bo wychodzą Ci świetnie:)
    Ja też mam problem z robieniem zdjęć w listopadzie, nawet w środku dnia jest szaro...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna więc pracuj nad kolejnymi. Włoski bomba, sukienka i buciki świetne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala jak talala! Błędów nie widać wszystko super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna!!! Podziwiam jak pięknie to robisz. Musisz dobrze żyć z szydełkiem:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Do odważnych świat należy! To była bardzo dobra decyzja. Lalunia wyszła świetnie! Wszystkie detale pięknie wykonane. Nie mogę doczekać się następnych szydełkowych laleczek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznotka, najbardziej podobają mi loki :) Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  11. No Alinko kochana chylę nisko czoła i bije brawa!!! Czekałam na nią i napisze szczerze - jest śliczna!!!! Cudowna lala :)))!!! Mam słabość do lalek więc Twoja skradła me serce :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna laleczka!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna lala i jakie ma loki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna lalka. Ja jeszcze zabawek nie robiłam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakież imię nosi ta cudna lala Alinko. Troszkę mi przypomina Tolę z Bolka i Lolka :) Pozdrawiam gorąco i czekam na następne laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ślicznotka z tej lali, Alinko. W różowościach wygląda przepięknie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna lala, już nie może doczekać się przyszłych koleżanek:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka rozkoszna :) podziwiam, bo ja na szydełku tylko łąńcuszek umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza :-) Podobnie jak aga-craft, na szydełku umiem robić tylko łańcuszek, słupki i półsłupki mnie przerastają, o innych ściegach nawet nie wspomnę. A co do haftu matematycznego, to może spróbuj powrotu małymi kroczkami? Jednego dnia przygotuj materiały, następnego wydziurkuj wzór, a w kolejnych rób po kilka ściegów - powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super lala w pięknych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała lala! Cieszę się że powstaną następne, bo masz do nich talent.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka wspaniała lala, rewelacja podziwiam talent🧡

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna wesoła dama- strojnisia, a do tego ma wspaniałe loki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lala jak malowana Alinko!
    Pięknie wykonana ,a te loki ...no poprostu cudna jest:)))
    Czekam na kolejne szydełkowe damy.
    Pozdrawiam ciepło 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  25. Lala jak malowana Alinko!
    Pięknie wykonana ,a te loki ...no poprostu cudna jest:)))
    Czekam na kolejne szydełkowe damy.
    Pozdrawiam ciepło 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodka lala jak malowana, taka do przytulenia :)

    OdpowiedzUsuń