10 grudnia 2019

Charytatywnie

Witajcie,
dziś szybko, bez przydługich tłumaczeń dlaczego mnie chwilę nie było.
Przez ponad tydzień kleiłam stroiki dla hospicjum.😊
Uznałam, że to ma większy sens niż tworzenie przeze mnie kartek .
Kartki wychodzą mi słabo, a ich przygotowanie zajmuje mi sporo czasu.
W tym roku wyślę życzenia tylko starszym ciociom,
którym każda moja kartka sprawia radość bez względu na jakość. 
A pozostali otrzymają życzenia na blogu i pocztą mailingową.
Dzięki temu oszczędziłam wiele czasu, który wykorzystałam na bardziej szczytny cel. 

Przedstawiam kilka przykładowych stroików na kiermasz na rzecz hospicjum dla dzieci.





Kolejny rok wspieram potrzebujących swoją pracą i swoimi możliwościami.
Stroiki przygotowałam na bazie dwóch sklejonych płyt CD.
Zakupione świece przytwierdziłam do płyty klejem na gorąco, dołożyłam szyszki, bombeczki, troszkę ozdobników i dekoracja gotowa.
Te stroiki najchętniej są przyjmowane, bo najszybciej się sprzedają.
Poniżej zdjęcie grupowe;


Takich grup zrobiłam trzy. 
Cieszę się, że mam jakiś mały wkład w dobro przekazywane innym.

Na koniec jeszcze pokażę choineczki ze sznurka, jakie zrobiłam dla przedszkola mojej wnusi.


Tu już mniejsza ilość, ale i potrzeby innej wagi.


Co roku postanawiam, że najbliższy mi grudzień spędzę spokojnie.
Bez biegania, szykowania i tworzenia.
Jednak nie potrafię i tam gdzie mogę, to działam i wspieram.
Dom ogarniam na bieżąco, prezenty dla rodziny przygotowuję w miarę wcześniej,
ale i tak mam sporo do zrobienia.

A Wy jaki macie stosunek do grudniowych prac?

Pozdrawiam bardzo serdecznie,
dziękuję, że jesteście i odwiedzacie 😘
Alina



32 komentarze:

  1. Piękne prace i super płyty wykorzystałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też staram się wiele rzeczy zrobić wcześniej, najważniejsze jest rozsądne podejście do świątecznych przygotowań. Przygotowałaś Alinko całe mnóstwo uroczych dekoracji. Jestem pewna, że dzięki nim wiele osób poczuje magię świąt. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace absolutnie piękne i piękny jest cel, na który je przeznaczono. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Też staram się ogarnąć święta na spokojnie, prezenty kupuję dużo wcześniej, więc nie muszę biegać po sklepach w ten szalony świąteczny czas -:)
    Alinko twoje stroiki cudownie się prezentują, masz dobre serduszko, pamiętaj dobro zawsze powraca ❤️
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności Alinko.:) Masz dobre serduszko, a dobro wraca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny gest i piękne prace. Urzekły mnie Twoje choinki ze sznurka, niby proste, a taaaaakie piękne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stroiki ogromnie mi się podobają. Świetne wykorzystanie płyt CD. Choineczki mają dużo uroku. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne stroiki i choineczki. Wszystko sercem tworzone - to widać!
    Grudzień - u mnie też w biegu, choć ciut innym... bo pierwszy raz od 10 lat spędzimy te Święta w PL!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nic nie zostawiam na ostatnia chwile i co mogę to przygotowuję wcześniej. Ale wiadomo, że jakieś pojedyncze "rzeczy" zawsze mogą wyskoczyć i trzeba je wtedy na szybko ogarnąć :)
    Stroiki i choineczki sa super i jeszcze na szczytny cel, to się chwali.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ozdoby! Stroiki są prześliczne, a choinki po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko piękne są takie działania :)
    Mnie ten rok przerósł... znaczy przesrasta mnie to wszystko co mam jeszcze do zrobienia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś wspaniałą osobą pomagając w ten sposób. Brawo!.Ja wmawiam sobie że przed świętami nie będę się napinać z pracami ale i tak jest inaczej :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo szczytny cel i to jest to co najcenniejsze w świętowaniu dawanie potrzebującym. Już od lat powoli uczę się ,że święta przyjdą nawet kiedy "nie umyję okien" i wychodzi mi to na dobre. :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stroiki są przepiękne, a i cel szczytny! Warto pomagać :D. Choineczki też wyszły Ci super :D. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko, wszystko co wychodzi z Twoich rąk jest śliczne. Stroiki będą cudnie ozdabiać dom w którym się znajdą i roztaczać ciepło serc. Twojego i tych osób które wspomogą hospicjum. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale wykorzystałaś płyty i stworzyłaś piękne stroiki świąteczne. Sznurkowe choinki też śliczne. a najważniejsze jest to, że tak wiele robisz dla innych :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Alinko, wielkie masz serce i wspaniałe prace przygotowałaś.
    Nie ulegam presji przedświątecznej gonitwy, porządków, zakupów, itd. Święta mają dla mnie przede wszystkim wymiar duchowy i na to kładzie się nacisk u mnie w domu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz wielkie serducho Alinko! Popieram, jeśli potrafimy coś stworzyć, to tym bardziej cieszy, że dzięki temu pomożemy innym.
    Też robiłam ozdoby świąteczne wnusiowi do przedszkola, bo na początku roku zapowiadali że jak co roku będzie kiermasz, a tydzień temu odwołali. Szkoda, bo zawsze dzieci miały na wycieczki, teatrzyki czy inne rzeczy.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko, piękne te świeczki, uwielbiam wszelkie dekoracja z "igiełkami" :) I choineczki też cudownie się prezentują. Przesyłam ogromne całusy ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace, widać serducho w nie włozone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne stroiki na szczytny cel! Choinki super!
    I tak sobie pomyślałam - płyty CD mam, świece mam, coś dla ozdoby też się znajdzie - odgapię taki stroik dla siebie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne stroiki - piękna sprawa, że tak zaangażowałaś się charytatywnie :) stworzyłaś naprawdę ładne stroiki!
    Choinki ze sznurka także mi się podobają, lubię takie naturalne akcenty i kolory :)
    Ja w tym roku po raz pierwszy zdecydowałam się na robienie typowo świątecznych kartek, pierwszą partię już wysłałam :) część kartek także trafiła na cele charytatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne prace z duża ilością włożonego serca i poświecenia :)
    sznureczkowe choinki - super, mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne dekoracje, dodatkowo mają w sobie nie tylko walor wizualny, bo jedne niosą w sobie pomoc a drugie dają radość. To takie cudowne, kiedy możemy pomagać innym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne prace, Alinko! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę ze Ty tez wykozystujesz płytki. Myrobimy zawieszki na choinke. Dzieci to uwielbiaja

    OdpowiedzUsuń
  27. Alinko. Stroiki bardzo ładne. Eleganckie i dekoracyjne. Choineczki sznurkowe kiedyś też takie robiłam ale bogaciej ozdabiałam.
    Ja jestem bardziej kartkowa. I zrobiłam sporo kartek dla emerytowanych nauczycieli mojej szkoły.Zajęło mi to bardzo dużo czasu ale sprawiło wiele radości. Rodzinie (kuzynostwo) i znajomym też już wysłałam. Nie liczę kosztów ale wyszło sporo. Szczególnie przesyłki pocztowe.
    W przyszłym roku też zrobię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Alinko, Twoja nieobecność jest jak najbardziej zrozumiała :))). Masz kochana piękne, złote serce i ogromny talent, którym bezinteresownie dzielisz się! Wspaniałe prace powstały. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne prace na szczytny cel. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Alinko, prace są wspaniałe, tak samo jak sam cel, brawo! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wielkie brawa za zaangażowanie i stworzenie pięknych prac! Cel zbożny, wiec warto poświecić mu swój czas 💖
    Pozdrawiam świątecznie 🎄 Alina

    OdpowiedzUsuń