1 sierpnia 2019

Wakacyjna niespodzianka

Po zakończonym leniuchowaniu nad morzem 
czekały na mnie dwie niespodzianki.
O pierwszej napiszę za kilka dni, a o drugiej teraz.
Pod koniec maja zapisałam się u Janeczki na szybką rozdawajkę 
mając świadomość jakie fajne prace wykonuje ta zdolna Osóbka.
I niestety zapomniałam o tym fakcie. 
W czerwcowym poście TUTAJ,
Janeczka ogłosiła wyniki. 
Okazało się, że los się do mnie uśmiechnął i zostałam wylosowana do nagrody.
Dziś więc chwalę się Wam superową niespodzianką:


Naszyjnik z koralików na nici monofilowej w odcieniu pięknej karminowej czerwieni;


pamiątkowa filiżanka z kaszubskim wzorem, bo Janeczka mieszka na Kaszubach.


Do filiżanki Janeczka dorobiła serwetkę frywolitkową.
Chyba ją wykorzystam w inny sposób, żal mi jej po prostu poplamić używając jako podkładki.


Czekoladownik z gorzką czekoladą;

 


i własnej produkcji naleweczka truskawkowa;


Takie alkohole, to ja chętnie,  nawet bardzo 😉

Janeczko Kochana, bardzo Ci dziękuję za świetny upominek. 😘
Naszyjnik będę nosić często, bo ożywi moje letnie ubrania.
Naleweczkę zostawiam na powakacyjne babskie spotkano, 
a filiżanka będzie mi Ciebie wciąż przypominąć.

Cieszę się, że jestem w tym fantastycznym blogowym rękodzielniczm świecie 😊👍

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga,
i do kolejnego napisania,
Alina

Zaczynam nadrabiać blogowe zaległości 😉, wybaczcie, bo zajmie mi to troszkę czasu:))



20 komentarzy:

  1. Wspaniałe upominki, gratuluję Alinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, serdecznie gratuluję wygranej i tak pięknego prezentu od Janeczki.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne upominki od naprawdę wyjątkowej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko piękne prezenty do Ciebie dotarły !!! A ta naleweczka musi być pyszna :))).Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne upominki Alinko od Janeczki! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości Alinko otrzymałaś, same cudowne rzeczy 😍 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty otrzymałaś!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty! Miło jak ktoś się tak stara.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko taki powrót z urlopu to ja lubię :-) Cudne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała niespodzianka! Miło, jak się takie piękne prezenty dostaje :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm, poczęstujesz naleweczką? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super upominki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak Janeczka cudeńka robi. Super niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Alinko wygranej i cudnych prezencików :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hoho! Ale wspaniałości i smakowitości wygrałaś:)Janeczka jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny prezent dostałaś Alinko, serdecznie Ci gratuluję :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pięknej nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny prezent!!!!! Pozdrawiam i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :) piękny zestaw prezentowy :)

    OdpowiedzUsuń