25 lipca 2019

Wakacyjne szydełkowanie

Na czas dłuższych podróży zawsze zabieram szydełko.
Ponieważ lubię mieć ręce zajęte, to szydełkuję gdzie tylko można.
Dziś przedstawiam efekty mojego dziergania, 
które rozpoczęłam w domu, a skończyłam na plaży 😎😊



Ale, ale, czy wiecie co to jest?
Uszydełkowałam szal, taki na dwa metry długości i 30 cm szerokości.
Inaczej nazywając na 75 oczek w rzędzie.😉



Zdjęcia zrobiłam przy świetle słonecznym.
A te poniżej pstryknęłam w pokoju;



Rzeczywisty kolor szala jest bardziej podobny do tego sfotografowanego w pomieszczeniu.

Co Wy na taką moją terapię szydełkową?
Dla mnie jest lekiem na wszystko....

Pozdrawiam z pięknym słońcem i lekką morską bryzą
Alina

PS. Obiecywałam sobie i Wam duże zdjęcia, więc są 😊😘



32 komentarze:

  1. Śliczny szal Alinko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko jest świetny , bardzo mi się podoba . Podziwiam za równiutki brzeg z tym mam jeszcze problem . Ja się juz teraz bez szydełka nigdzie nie ruszam , dziergam nawet w autobusie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to dopiero szal!!! Z takim żadna zima nie straszna;)
    Szydełko tez zabieram wszędzie, bo z nim najłatwiej, zabrać warsztatu kartkowego się nie da, a z haftem też byłby problem.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w ogóle z szydelkiem nie po drodze, choć bardzo mi się podoba ta technika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący udzierg :) Miłego dalszego odpoczynku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny! Miło się takim otulić w chłodniejsze dni:)
    Uściski Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały szal. Wieki temu też takie dziergałam kiedy to było....teraz tylko xxx i karteczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, wydziergałaś CUDO!!! Patrzę w ekran i podziwiam! :)) Piękny ażurowy szal w bajecznych kolorach! Alinko jaka to włóczka, jeśli można zapytać, zachwyciły mnie te kolorki :)) Buziaczki kochana i miłego słonecznego dnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, ten szal jest rewelacyjny! Piękny, ciepły i długi - idealny, żeby się nim dokładnie omotać i nie bać choćby najsroższej zimy.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny szal i zgadzam się z Tobą, że podróż jest idealna do szydełkowania, ale także frywolitkowania. Czas nie zmarnowany i piękny szal powstał :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, szal wygląda przepięknie, z takim to żadna zima nie straszna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szydełkowanie jest dla ludzi prawdziwie cierpliwych - zupełnie nie dla mnie... super to wyszło!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super szal. nie wiem czy jestes w domu, bo na poczcie czeka paczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, twórcza terapia:) Ogromniasty szal i od razu widać, że mięciutki. Kolorki też moje:) Morał jest taki, że szydełko to najlepsze lekarstwo na udany wypoczynek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała terapia:) Szydełko lekiem na wszystko:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten fioletowy szal szczególnie że uwielbiam ten kolor. Ścieg też mi się podoba taki delikatny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny szal, super kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny szaliczek wypoczywaj Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zawsze zabieram haft ze sobą ale najczęściej nie postawię ani jednego krzyżyka hihi.

    Twój szal jest śliczny i długaśny hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna praca i piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny szal. Ja nie cierpię szydełkować, robić na drutach. Dla tego tym bardziej podziwiam :)) Serdeczności :*

    OdpowiedzUsuń
  22. to miałas co robić :) piękny jest
    też zabieram szydełko lub coś do wyszywania. I ta mina mojego mężą, gdy już nie można dopiąć walizki, a ja krzyczę "jeszcze tooo!" i lece z robótką :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny szal, kolorystyka piękna. Szydelko dla nie to relaks i odpoczyek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny szalik, Alinko! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, melanżowy szal Alinko. Takie zabijanie nudy to ja lubię. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Alinko wykonałaś piękny szal na chłodne dni wspaniała rzecz :) Super relaks przy czymś takim :) Pozdrawiam i uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny szal zrobiłaś, bardzo podobają mi się kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. 2 metry?!?! podziwiam! :) super kolory :)
    dla mnie także różne robótki i kreatywne działania to terapia na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ten szal! I do tego imponującej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kapitalne kolorki i bardzo ładnie współgrają ze wzorem :) będzie cieplutko przypominał o wakacjach otulając Cię w chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń