4 sierpnia 2019

Pudełko z motylem

Lato w pełni, wszystko w rozkwicie, a motyli coraz mniej.
A może to tylko w mieście ich nie widać?

Z zachwytu nad  motylkami ozdobiłam małe pudełko.


Wykorzystałam motyw serwetkowy, pocieniowałam, i... mam takie cóś.





Uchwyt i nóżki pudełka tak pomalowałam by współgrały z każdym bokiem pudełka.
Całe wnętrze potraktowałam farbą akrylową w kolorze kremowym.
Uwierzcie na słowo... 😉, bo nie sfotografowałam.

Dziękuję bardzo serdecznie, za wszystkie odwiedziny i przemiłe komentarze.
Sami wiecie jak to napędza do pracy 😊

Pozdrawiam i przekazuję mnóstwo pozytywnej energii,
Alina


25 komentarzy:

  1. Są motyle, są, ale nawet te w naturze nie są tak piękne jak Twój.Rewelacyjne pudełeczko!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna skrzyneczka. Kolory dobrane idealnie:) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca, bardzo ladna! Za motylami jakos nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak a romantyczna kasetka bardzo ładna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny motyl i te przejścia kolorystyczne na wieczku i ściankach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorowy motylek przysiadł na pudełeczku. Nawet na skrzydełkach widzę małe motylki. Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja znam tego motyla, Alinko?:) Skrzyneczka jest cudowna, tak samo jak ta, którą się mogę codziennie cieszyć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna skrzyneczka. Jestem nią zauroczona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet komarów nie ma w tym roku. Chociaż ćmy pchają się do mnie parami : P uwielbiam Twoje pudełeczka. Są piękne i dopieszczone co do milimetra. Bardzo podobają mi się kolory w tle i oczywiście motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko motyli nawet za bardzo i u nas na wsi nie ma. W tym roku spotkałam ich mało, nawet nie 10 :(

    Pudełeczko bardzo urokliwe i trzeba pilnować aż nie odfrunie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyl jest piękny ale to cieniowanie zrobiło na mnie największe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko " cóś" jest śliczne. Motyl na wieczku zjawiskowy a cieniowanie wyszło perfekcyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe pudełko ALinko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Jak z tajemniczego ogrodu.
    Uściski Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne pudełko ! Mistrzowskie cieniowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe pudełko, takie kolorowe, ten motylek cudowny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie koło bloku kilka motylków sobie lata. Twoje pudełko Alinko wygląda pięknie w tej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny motyl przysiadł na Twoim pudełeczku :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna 😍
    Cudne przejścia kolorystyczne 😲

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie dobrałaś kolory i doskonale wycieniowałaś całość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak dobrałaś kolory że nawet w pochmurny dzień robi się letnio i słonecznie. Świetna skrzyneczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny jest ten motyl Alinko, niezwykle oryginalny. Pudełeczko wygląda wspaniale. Świetne są też te klucze na zdjęciach, aż się prosi żeby pomediować :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo letnie pudełko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne pudełko, romantyczne, zwiewne :)

    OdpowiedzUsuń