28 sierpnia 2019

Torba szydełkowa

Witam bardzo serdecznie i na wstępie dziękuję za Wasze odwiedziny na moim blogu.

Dziś jeszcze urlopowo przedstawiam torbę udzierganą szydełkiem w czasie długiej podróży.
Torbę zrobiłam z grubej bawełnianej włóczki, dzięki czemu robiło mi ją szybko i przyjemnie.



Będąc już w domu zamierzam wszyć do niej podszewkę 
by nie traciła fasonu przez naciąganie się.


Na koniec zdjęcie na modelce;


Z przykrością informuję, że to nie ja😢
Ja wyglądałam tak 30 lat temu, a teraz mam kształty bardziej obłe 😒
i niezbyt chętnie się fotografuję.
Ale to nie jest mój największy problem, bo wiek ma swoje prawa.😊

Żegnam się z Wami jeszcze bez komentowania  Waszych postów przez kilka dni.
Pozdrawiam gorąco w temperaturze bliskiej 40 stopni C,
Alina

Po sugestii Justynki dołączam mój siatkowy wytwór
do zadań w ramach cyklicznego szydełka na blogu DIY;

a Majalenie dziękuję za zgodę na przyłączenie do szydełkowego zadania.

Dla Was obu cmok jak smok 😘😘😘

Na koniec dodam tylko, że tym samym wzorem zrobiłam szal, który pokazywałam TU.




24 komentarze:

  1. Ufff... pisałam posta przez ponad godzinę. Doceniam teraz to co mam w domu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna torba ! Na plaży prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała torba Alinko :) Gratuluję wygranej w ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba świetna! Lubię takie klimaty:)
    A modelka i fotka bardzo ładne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna torba Alinko.:) Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torba! Z modelką wygląda świetnie, ale nie wątpię że i z Tobą wyglądałaby równie wspaniale. Co tam kształty, liczy się wnętrze;)
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna torba :) Zgłoszę się po wzór i wskazówki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba świetna, klimat plażowy taki wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, to ja Cię pocieszę, że nawet 3o lat temu tak nie wygladałam...;-D Torba REWELACJA!!! Takie siateczki ostatnio podobają mi się najbardziej! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, torba jest śliczna!! Piękny wzór!!! :)) Koniecznie podlinkuj ją do zabawy na blogu DIY https://diytozts.blogspot.com/2019/06/60-cykliczne-szydeko-siatka.html
    Kochana, my wszystkie kobitki jesteśmy piękne niezależnie od wieku, wagi i wyglądu. Liczy się to, co w środku, a nie na zewnątrz :)) Buziaki i udanego wypoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko za podpowiedź w związku z moją siatką. Ale chyba nie mogę tego zrobić, bo wzór siatki sam sobie wymyśliłam a na blogu DIY trzeba podać link do wykorzystanego wzoru.
      A wiekiem, wagą i urodą to się już nie przejmuję, wspominam jedynie jak to był kiedyś:))

      Usuń
  11. Alinko cudna jest, aż mam ochotę podobną wydziergać. Udanego wypoczynku i nieco ochłody.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, cudna torba i cudna modelka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała torba, na plażowe wypady idealna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna torba! Miłego urlopowania :))

    OdpowiedzUsuń
  15. I mnie ta torba podoba się. Pozdrawiam i życzę dobrego, dalszego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaardzo podoba mi się ta torba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alinko super torba, pięknie wykonana :) Służą Ci długie podróże fajnymi pomysłami, więc nic tylko w drogę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna torba, bardzo ładny wzór. Dziękuję za dołączenie do zabawy Cyklicznego Szydełka, proszę tylko jeszcze o umieszczenie banerka we wpisie .
    A podlinkowanie wzoru nie jest obowiązkowe, choć teraz tyle różnych wzorów że każdy z jakiegoś korzysta.. dlatego prosiłam o link do siatki ze wzorem z którego się robi. Ale skoro robiłaś to z głowy to jeszcze większe brawa!
    Pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna torba. Taka nietuzinkowa :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń