9 maja 2016

Koraliki traktuję szydełkiem

Skoro ogłosiłam urodzinowe candy, 
to muszę się jakoś odpowiednio przygotować, by niespodzianki były godne tych dużych urodzin.
Na początek odszukałam koraliki, trochę dokupiłam i potraktowałam je cienkim szydełkiem. 
Wykonałam sznury szydełkowe, z których powstały komplety biżuterii.

W pierwszym komplecie naszyjnik o długości 50 cm i bransoletka w kolorze pastelowo melangowym
(brzoskwiniowy, porcelanowy róż i kremowa perełka).


Drugi komplet w kolorze delikatnej cytrynki; naszyjnik o długości 50 cm


Trzeci ma trudny kolor, ale żeby przybliżyć określę go jako błyszczący bakłażan.
Przypadł mi on do gustu - jest taki niespotykany.
Naszyjnik również o długości 50 cm, bransoletka z zapięciem magnetycznym.


A teraz coś długiego; w odcieniach srebrzystoszarych.
Naszyjnik 82 cm, bransoletka z zapięciem magnetycznym w postaci kuleczki.



I na koniec komplecik z perełek; naszyjnik 50 cm i klasyczna bransoletka.


Ciężko zrobić mi było zdjęcie tym perełkom, nawet na ciemnym tle wygladają "tak se".
Jednak każda dama wie jak wyglądają perełki.

Pozdrawiam Was i do miłego:))

17 komentarzy:

  1. O jakie ładne, szczególnie te srebrzystości i bakłażan. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudności, Alinko!
    Jestem pod wrażeniem ilości i jakości wykonania :-)
    Mnóstwo pracy, ale efekt WOW!
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne Alinko :) nie wiedziałam, że taki talent też masz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! perfekcyjne... i takie letnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, pędzisz jak pendolino z tymi pracami :) A piękne są, że wpada się w zachwyt od samego patrzenia na nie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie śliczne, ale najpiękniejsze te ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wyglądają wspaniale, a pierwszy komplecik chyba najradośniejszy, kojarzy się ze smaczną brzoskwinką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności, przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...to się na-nawlekałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj traktuj te koraliki szydełkiem, bo dobrze Ci to idzie :)
    Komplety cudne , każdy ładny , ale mnie wpadł w oko pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zestawy są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe plecioneczki, niezwykle urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo delikatne i takie eleganckie😊 pozdrawiam serdecznie i życzę dużo twórczych pomysłów 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne plecionki, dla mnie to abrakadabra :) buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń