4 maja 2016

Rocznicowe candy

Witajcie,
wkrótce minie kolejny rok mojego blogowania.
Wiem, że początki miałam nijakie, powolne, wręcz niechętne.
Z czasem nabrałam rozpędu i coraz większych chęci do pokazywania tego co zdziałałam.
Już prawie zawsze robię zdjęcia swoich prac obojętnie jakie one wyjdą.
Cieszę się z Waszych wizyt na moim blogu oraz wszystkich komentarzy.
W dowód wdzięczności za to, że bywacie tu
przygotowałam dla Was niespodzianki.
A niespodzianki są różne-możecie sobie wybrać.

A więc do rzeczy:
- osoby chętne (prowadzące bloga i tym razem te anomimowe)
 proszę o zostawienie komentarza z adresem mailowym
oraz informacją co by Was ucieszyło najbardziej;

1. decoupagowe pudełeczko (chustecznik),
2. filcowa broszka,  korale,
3. uszydełkowany naszyjnik z koralików,
4. szydełkowa serwetka,
5. zabawki z tkaniny (kot, konik, ślimak, słonik)

Jeśli kto ma ochotę może wstawić banerek:


Zgłaszać się można do 20 maja, a ja w najbliższych dniach ogłoszę zwycięzcę.
Chciałabym candy zakończyć 23 maja wysyłką prezentu 
tak by przed Dniem Matki, czy Dniem Dziecka niespodzianka była u Was.

Dodatkowo najciekawszy komentarz nagrodzę czymś wybranym przez siebie.
Tu troszkę naśladuję Janeczkę i mam nadzieję, że się na mnie nie pogniewa.

Pozdrawiam i życzę szczęścia w losowaniu:))

36 komentarzy:

  1. Alinko, to ja chyba pierwsza się ustawię w kolejeczkę :) Mój mail - boguslawa.matusiak@gmail.com Ucieszyłaby mnie nagroda nr 3 - nuszydełkowany naszyjnik z koralików, zakładając oczywiście, że będę mieć łucik szczęścia w losowaniu :)))
    Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy, życzę Ci kolejnych , takich, aby radośc blogowania i tworzenia nie opuszczała Cię, takich żeby Ci się zawsze chciało, żeby wena towarzyszyła Ci na każduym kroku.
    A teraz ja się z miłą chęcią ustawiam, bo wiem , że cudńka robisz, moge chcieć szyjatkoz nr 5 lub naszyjnik z nr3 lub nr 2 :) jest mi obojetne, bo i tak wiem, że bedzie to sliczne, staranne:) banerek wieszam u siebie , adres email dyttkal?@gmail.com,

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, Alinka znów rozdaje prezenty :)))
    Tak sobie pomyślałam, że dopiero niedawno dostałam od Ciebie Alu kotka, więc raczej nie powinnam znów sięgać po łut szczęścia, ale... Na banerku widnieje data wyjątkowa dla mnie, więc sobie stanę grzecznie w kolejce, która na pewno długaaaaa będzie. A co wybieram? Ślimaka, bo taki słodki jest i taki pozytywny, zupełnie przeciwieństwo moich ogrodowych. I jakbym go wygrała, to na pewno nie zjadłby mi nic a nic w ogródku ;)
    Buziaki zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dawno sama obchodziłam roczek Ty "małolato " !!
    Życzę wielu wspaniałych ludzi na Twojej blogowej drodze :uczciwych , z sercem i z pasją do tworzenia cudnych i oryginalnych prac:):)
    Po cichutku zaklinam los i życzę sobie coś z filcu - broszka? :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział. Mój mail: dobranocnetwory@gmail.com
    Ponieważ szydełko to dla mnie czarna magia, bardzo byłabym szczęśliwa z nagrody nr 4 :) ale filcową broszką też bym nie pogardziła, bo piękne je robisz i byłaby dla mojej mamy :)
    Gratuluję też 7 rocznicy prowadzenia bloga :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie przygotowałam żadnej ciekawostki. Pozostaje mi liczyć na szczęście w losowaniu. Przyznam Ci się, że marzy mi się kotek. Nawet dawałam przyjaciółce link do Twojego bloga i coś tam marudziłam, żeby uszyła takie kotki na kiermasz w przedszkolu (miałam zamiar jednego zarekwirować) ale taki z niej łobuz, że uszyła same poduszki. A ja dalej marzę o kotku...

    OdpowiedzUsuń
  7. no pięknie :-)
    dam szansę innym na zdobycie wytworków twoich zdolnych paluszków, bo ja juz się cieszę twoim uszytkiem :-D
    ale chętnie zareklamuję twoją zabawę :-)


    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko :) z okazji kolejnej pięknej rocznicy życzę jeszcze piękniejszych i bardziej okrągłych rocznic, życzę, aby pasja do tworzenia nigdy Cię nie opuściła i abyś nas zaskakiwała coraz to nowszymi pomysłami :) Cieszę się, że zdecydowałaś się tworzyć karteczki, bo wychodzą Ci cudownie :) zaczynasz mieć swój własny styl :) Twoje uszytki są urocze i dzieciaczki z pewnością się w nich zakochują od pierwszego wejrzenia, więc twórz, twórz, twórz :) i na koniec życzę Ci, aby nigdy nie opuściła Cię energia i abyś nie odczuła efektów twórczego wypalenia :) Swojego bloga prowadzisz nieustannie przez 7 lat, bardzo fajna rocznica :) lubię 7 - pewnie dlatego, że mam dwie w dacie urodzenia ;)
    Pozwolisz, że wybiorę coś jeżeli wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostawiam adresu, bo masz mój adres mailowy :)

      Usuń
  9. Alinko i ja ustawiam się w kolejce i po cichutku liczę na szczęście. Robisz tak piękne rzeczy,że ciężko się zdecydować, ale od dawna mam ochotę na decoupagowe pudełeczko, więc jedyneczkę poproszę jeśli tylko się uda. :) Pozdrawiam serdecznie i słoneczka życzę. zakletaigielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także dołączam do zabawy i z okazji mijającego roku blogowania życzę Ci wielu inspiracji, wielu radości z twórczego tworzenia i wiele czasu na realizację swoich pasji bez zaniedbywania rzeczy, które w życiu też są ważne :) Pozdrawiam serdecznie!
    Twój banerek jest u mnie: cytrulina.blogspot.com
    Mój mail to: mon.gawrys@gmail.com
    Jeśli o mnie chodzi, to najbardziej ucieszyłabym się z decoupagowego chustecznika!
    Jeszcze raz pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy blogowania, dużo świetnych pomysłów i mnóstwo wolnego czasu na ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że jeszcze długo będę mogła cieszyć się zdjęciami Twoich prac w blogowej sferze. Mnie najbardziej ucieszyłby niebieski lub zielony słonik, który powędrowałby do małego Jasia, odkrywającego dopiero świat mięciutkich zabawek.

    Mój e-mail: m.krzykawska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczku i życzę kolejnych wielu lat w blogosferze :) Pokazuj nam swoje prace jak najczęściej!

    Sama bloguję już prawie 3 lata i od 3 lat marzy mi się ślimak :) Na początku blogowania zobaczyłam u kogoś takiego i przepadłam - mijaki podbiły moje serce. Do dziś wchodzę na blogi z ślimakami i podziwiam, bo sama nie mam swojego, jak lizanie cukierków przez szybkę haha ;)
    Kilka razy brałam udział w candy z mijakiem, ale nigdy się nie udało, może tym razem będzie inaczej, w okolicach końca candy mam urodziny, a że to zawsze były moje dni... kto wie ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    anielique@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko, gratuluję rocznicy!
    Życzę jeszcze wielu wspaniałych pomysłów na kolejne prace i ciągłej radości tworzenia :-)
    Z przyjemnością wielką dołączam do udziału w losowaniu. A że zakręcona jestem, to ze ślimaczkiem byłoby mi najlepiej ;-)
    mail: istre@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko moje serdeczne gratulacje, życzę Ci kolejnego udanego i twórczego roku:).
    Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie, a ucieszyła by mnie a raczej mojego chrześniaka niespodzianka nr 5 - zabawka z tkaniny najlepiej słonik z uszkami i ogonem do ciągnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko zapiszę się i ja na Twoje wspaniałe Candy. Jeżeli się nie mylę to już 6 rocznica, brawo. Życzę dalszych kreatywnych latek. Zabawki szyjesz cudne, ale jeśli akurat wypadnie na mnie to ja wolałabym pudełeczko na chusteczki:)
    tinyhandmade@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale czas mknie.. W każdym razie gratuluję wytrwałości w blogowaniu i życzę mnóstwa kreatywności dla przyszłych postów! Prowadzenie bloga wymaga pracy i czasu, nie zawsze go mamy, ale trudno przestać robić coś co się lubi. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :-) W przypadku szczęścia poproszę nr 3- uszydełkowany naszyjnik z koralików. Banerek już u mnie. Pozdrawiam ciepło i życzę miłego weekendu :-)
    Joanna
    joanna.winiarska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy !
    Gdy zobaczyłam,że rozdajesz swoje prace myślałam,że wybór będzie trudny. zastanawiałam się nawet czy zastosować losowanie, czy wybrać za pomocą wyliczanki. Gdy zobaczyłam "ślimaka" już wiedziałam,że wybór jest łatwy.
    Ślimak, ślimak pokaż rogi i powędruj do Basi !
    b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale zamierzasz świętować rocznicę bloga :) Gratulacje, zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam. Ucieszy mnie wszystko, cokolwiek wyjdzie spod Twoich zdolnych łapek :) Poza tym lubię niespodzianki! Pozdrawiam serdecznie kasian-79@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję kolejnej rocznicy! Z chęcią ustawię się do kolejki. Bardzo podoba mi się Twój kocurek na klamkę - idealny do pokoju moich maluchów. Niestety sama szyć nie potrafię :( Posiadam krajowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje z okazji kolejnej rocznicy:) Chętnie przyłączam się do zabawy:) Mnie najbardziej ucieszyłaby nagroda Nr 1 bo od dawna marzy mi się taki chustecznik:) zaczarowanypapier@wp.pl Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pogratulowac pospieszam:)Trzymam rowniez kciukasy za kolejne latka .Zazdraszczam nie powiem tak pieknego bloga i przepieknych rekodzielek:)Zglaszam sie jak mozna do zabawy i bardzo bym chciala chustecznik czyli 1:)O i Janeczka sie plącze :)Znam,znam:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Alinko gratuluję kolejnego roczku, i oczywiście zgłaszam się do zabawy. Ja już skrzyneczkę piekną od Ciebie mam więc tym razem wybieram nagrodę nr 2 marzą mi się filcowane korale :)Mój e-mail: hafty.viola@gmail.com Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna zabawa i chętnie do niej dołączę:)
    Mnie ucieszyło by coś uszytego , takiego do przytulenia na noc :*
    eliza.golecka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam i chętnie staję w kolejce do zabawki z tkaniny kot, banerek wstawiłam, lecz nigdy nic w życiu nie wygrałam. Gratuluję roczku,ja również mam początki nijakie.Będę tu zaglądać często. pozdrawiam serdecznie
    http://mylovefrancesca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej ileż tu wspaniałość na Twoim blogu trafiłam przypadkiem ,ale widzę że zostanę dłużej. Do zabawy się zapiszę bo bardzo przydałby mi się jakiś piękny chustecznik:) Życzę Ci kolejnych twórczych lat i wielu inspiracji .

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak sobie zajrzałam na Twój pierwszy post. No, no - ładny dorobek, siódmy maj blogowania. Gratuluję Ci serdecznie Alinko i życzę jeszcze wielu, wielu twórczych lat i nieustającej weny. A że wszystkie Twoje nagrody, jakie przygotowałaś, są wyjątkowe - to ja stanę grzecznie w kolejce i nie marudząc poczekam, co przyniesie los. Tymczasem banerek wieszam na blogu i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Po pierwsze gratuluję rocznicy :-) I życzę Ci jeszcze wielu kolejnych! Chodziłam sobie od bloga do bloga i nie ukrywam, że wpadłam do Ciebie skuszona wizją cukierka. Bardzo mi się u Ciebie podoba, dołączyłam do obserwatorów i będę tu zaglądać od czasu do czasu, nawet jak nie będę mieć szczęścia w losowaniu :-) gdybym jednak miała to wybrałabym uszytą przez Ciebie zabawkę. Są urocze, a dla mnie zrobienie takiego cuda jest awykonalne. Pozdrawiam!
    mail: maneruki@gmail.com; blog http://maneruki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdeczne gratulacje:) życzę wielu kolejnych takich rocznic. Gdybym tylko miała szczęście to bardzo bym chciała dla mojej Jagódki kotka lub konika. Wiem, niby mogę sama jej uszyć ale to nie to samo:) Podziwiam Twoje uszytki i taka ręcznie robiona maskotka sprawiłaby wiele radości nie tylko mnie ale przede wszystkim mojej córci:) Pozdrawiam cieplutko:))
    kastorm4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję kolejnego roczku blogowania. Wszyscy mają trudne początki, ważne, ze wszystko się rozwija, niekoniecznie jak papier toaletowy, ale we właściwym kierunku, więc życzę dalszych owocnych lat, twórczej weny i wielu chęci do fotografowania.
    Jeszcze parę dni temu wybrałabym szydełkowy naszyjnik, ale w związku ze związkiem, o czym kiedyś tam ... chętnie przygarnęłabym słodkiego ślimaczka :)
    Adres znasz, więc pozdrawiam i spadam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkiego najlepszego,bardzo szeroki wachlarz technik twórczych,zdolniacha,po cichutku stoję nieśmiało w kolejce,a może słonik na szczęście się przytrafi,mój adres Urszuja@interia.pl
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja dopisuję swojego maila: monikabiedrzycka91@gmail.com z nadzieją, że poszczęści mi się w losowaniu :) Najbardziej ucieszyłabym się z zabawki z tkaniny :) wszystko, co robisz jest piękne! lubię tu zaglądać, bo co mam jakieś wątpliwości w moich robótkach (dopiero zaczynam), to odpowiedź znajduję tutaj :) Mam nadzieję, że tych rocznic będzie jeszcze dużo, bo blog jest super! Życzę wielu pomysłów i oczywiście czasu, żebyś mogła je realizować :) Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję rocznicy!życzę kolejnych takich pięknych twórczości.
    Najbardziej chciała bym zabawkę z tkaniny a mianowicie kota. :)
    E-mail: kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy!życzę kolejnych takich pięknych twórczości.
    Najbardziej chciała bym zabawkę z tkaniny a mianowicie kota. :)
    E-mail: kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń