10 lutego 2021

Filcowa pizza

 Wczoraj obchodzony był Światowy Dzień Pizzy,

a moja wnusia Pola świętowała swoje imieniny.

Z tej okazji przygotowałam dla niej filcową zabawkę - pizzę. 

W dzisiejszych czasach zabawek wszędzie do woli; kolorowe, tanie, drogie, 

wartościowe, tandetne.

Co się komu podoba i na co kogo stać.

Ja lubię zabawki bardziej edukacyjne, kreatywne, po prostu rozwijające dziecko.

I takimi obdarowuję dzieci. 🎁

Czy mi się to udaje, może ktoś odważy się ocenić😊, proszę.

Oto moja pizza;

Na początek dwa kawałki, do wyboru.

Dalej cała w swej okazałości serwowana na prawdziwej desce.

Pizza w połowie jest ze świeżym pomidorem, a w połowie z zieloną papryką z listkiem bazylii.

W takiej postaci była upominkiem dla Poli. 

Dziecko, jak to dziecko musiało zajrzeć co kryje się pod każdym składnikiem,

więc przedstawię Wam po kolei proces rozbierania mojej pizzy.



Słabo widoczne na zdjęciu są czarne oliwki. Każda ma dziurkę w środku.😊
A to większe, okrągłe, to salami; tak podpowiadam gdyby ktoś miał wątpliwości.



I na koniec został sos pomidorowy, też możliwy do zdjęcia.

Przyznam, że przygotowując tę pizzę miałam dylemat czy aby nie skleić wszystkich elementów.
Jednak mój wybór okazał się lepszy, 
można  pizzę komponować po swojemu zgodnie z upodobaniami smakowymi.
W dodatkowych woreczkach spakowałam zapasowe składniki gdyby za szybko się gubiły.

Zabawka okazała się trafiona
 i wszyscy po obiedzie obdarowywani byli kawałkiem niekalorycznej pizzy.


A Wam jak podoba się taka pizza?


Są chętni choć na jeden kawałeczek?

.
 Moją pizza okazała się interesującą zabawką, więc idę zgłosić ją na wyzwanie w Szufladzie.


Może komuś też się spodoba, może ktoś się zainspiruje i stworzy własną pizzę?

Dziękuję Wam za uwagę  
i serdeczne przyjęcie moich szydełkowych zabawek w poprzednim poście.
Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne i motywujące.

Żegnam się dziś nocną już porą, a jutro zajrzę co u Was słychać,
serdeczności zostawiam dla każdego i moc buziaków. 😘

Do kolejnego napisania,
Alina



36 komentarzy:

  1. Powiem tak, sama bym się taką pizzą pobawiła. Kapitalna, kreatywna zabawka. Wiesz, że jestem fanką Twoich uszytków. Twoje ciasteczka filcowe, a teraz ta pizza... Mistrzostwo Alinko. Jeszcze torebki z herbatą i filiżanki i będzie nie lada przyjęcie 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, nie masz sobie równych w tworzeniu zabawek. Zachwycały mnie poprzednie ale ta pizza to coś wspaniałego. Cudownie się można bawić z całą rodziną. Gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona! Świetnie, że można samemu komponować swoją pizzę. W zasadzie to jest zabawka edukacyjna. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę, rewelacja, wygląda jak prawdziwa! super całość i każdy pojedynczy jej element :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna!!! Przepięknie wykonana i taka apetyczna, kreatywna zabawka🤩 Pozdrawiam serdecznie, taka babcia to prawdziwy skarb 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko uwielbiam takie edukacyjne zabawki a w szyciu ich z filcu jesteś mistrzem, Twoja pizza jest genialna!!! Każde dziecko chciałoby się taką pobawić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna jest ta pizza! Bardzo realistyczna, świetna do zabawy. Pozdrawiam Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała zabawka taką będzie się pamiętać całe życie. Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyszłaś samą siebie! Co za precyzja i detale, naprawdę robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, jestem zachwycona tą pizzą. Perfekcyjnie wykonana i bardzo realistyczna, a do tego bardzo kreatywna i daje pole do popisu jeśli chodzi o zabawę. Super!!!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł Alinko, dzieci lubią takie kreatywne zabawy. Pizza wygląda pięknie a mnóstwo dodatków zachęca do zabawy. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem na TAK i zdecydowanie wolę takie zabawki niż jakiś plastikowy badziew:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wszystko przemyślałaś i dopracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko nie chcesz być moją babcia? :)
    Fantastyczną pizzę zrobiłaś! Filc w Twoich rękach za każdym razem zmienia sie w małe arcydzieło. Az niesamowite co potrafisz z niego wyczarowac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko ta pizza to małe dzieło sztuki. Wspaniały pomysł i prezent! Nie wiem jak wykroiłaś tak idealnie pomidorki, ale niesamowicie podziwiam i składniki i całość i Twoją pracę.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Znakomita pizza Alinko. Podziwiam perfekcyjne wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie. Sama schrupałabym taki smakowity kawałeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wykonanie mistrzostwo, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze że jestem po kolacji bo smakowita ta pizza :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. O!taka pizza na pewno nie pójdzie w ,,boczki,, a jak apetycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapitalna pizza, uwielbiam takie zabawki! Sama chętnie poskładałabym różne składniki i całe szczęście, że ich nie skleiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję kreatywności! Świetna pizza. To na pewno fajna zabawa dla dziecka, kiedy samo komponuje kawałek pizzy z dowolnie wybranych składników.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa praca i super wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Alinko, a wiesz, że najpierw myślałam, że to prawdziwa pizza :))). Kochana, jeśli chodzi o filcowe jedzonko to nie masz sobie równych. Perfekcyjnie je robisz, wygląda jak prawdziwe. Twoja pizza jest genialna i jeszcze można ją komponować samemu! Czad!!!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Smaczna , kolorowa i pięknie wypieczona jet Twoja pizza !Poczęstuję się kawałeczkiem z pomidorkiem , a syta i szczęśliwa zostaję na dłużej .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Alinko, uwielbiam Twoje filcowe smakołyki!!! Pomysł na pizzę genialny - pizza wygląda jak prawdziwa! Do tego jeszcze możliwość własnego komponowania składników-tego żadna gotowa zabawka nie jest w stanie przebić. Twoja wnuczka ma szczęście, że ma taką mistrzowską babcię. Pozdrawiam i życzę wielu nowych wspaniałych pomysłów :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. No nie mogę!...Alinko fantastyczna smakowita i tak realistyczna, szkoda że z filcu 😉😄
    Brawo za pomysł!
    Pozdrawiam ciepło😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna, piękne wykonanie i niesamowicie realistyczne.
    Witam w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna zabawka! Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zachwycona :) uwielbiam takie zabawki, ta wyszła Ci po mistrzowsku- jest kreatywnie, estetycznie, pizza rozwija wyobraźnię i zachęca do wymyślania własnych zabaw :) rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. pełen zachwyt :) super pizza:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie no! Filcowa pizza - rewelacja! Nie powstydziłaby się jej żadna włoska restauracja :D :D
    Jestem pod wrażeniem estetyki i szczegółów pracy! Super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne, zwłaszcza urzekły mnie pomidorki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale pomysł! I świetne wykonanie, wspaniała praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo pomysłowa i wygląda pysznie ta pizza :)

    OdpowiedzUsuń