31 stycznia 2021

Z szydełkiem w ręku

                                                             ...  spędziłam kilka dni stycznia.                                                                            Niestety kiedy mam możliwość sfotografowania moich prac pogoda kiepska;                                                    szaro, buro i ponuro, a zdjęcia nie oddają tego co zrobiłam.                                                    Czekałam i zwlekałam z publikacją, aż się zdecydowałam, bo czas ucieka.                        

 Będzie zabawkowo;


Na początku miesiąca zabrałam się za zrobienie szydełkowego misia.


Włóczka YarnAr kolor ciemnobrązowy i bardzo jasnobrzoskwiniowy, szydełko 2,5.
Wypełnienie; tradycyjnie kulka silikonowa do zabawek.



Tyle było prób fotografowania, że Misia się zmęczyła i padła na plasterku drewna.


Koniec, dość, z amatora fotografa nie będzie.

Oprócz misia udało mi się udziergać śpiocha.
Zabawka dla maleńkiej Alicji na dobry sen.




W każdej zabawce dostrzegam pewne mankamenty, ale się nie poddaję i szydełkuję dalej.

....

Na koniec posta chciałam podziękować za niespodziankę od Beatki i Moniki.
Obie Kobietki pamiętały o moich urodzinach i przysłały mi życzenia.
Od Beatki:


i od Moniki:


Bardzo dziękuję za życzenia i dowody pamięci.
Obie niespodzianki dotarły z opóźnieniem z powodu choroby osiedlowego listonosza.
Najważniejsze jednak, że są, że nie zaginęły na zawsze.
Książkę polecam jako miłe czytadło do podusi.

Kochani, dziękuję za Waszą obecność na moim blogu, za każde słówko i komentarz. 😘
Życzę miłego wieczoru niedzielnego,
a ja idę zajrzeć co u Was słychać.

Pozdrawiam, do kolejnego napisania:))




36 komentarzy:

  1. Alinko super te maskotki , takie przytulaski obie. fajnie sobie radzisz z szydełkiem Ja póki co spasowałam , bo jakoś nie ma komu dziergać tych maskotek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I misia i śpioch są cudnie zrobione :).

    Dzieci na pewno będą zadowolone z takich milusińskich :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobna jest do Misia uszatka, tylko to dziewczynka :) śpioch do mnie przemawia, od razu zamykają mi się oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te dziergane zabawki:) Są urocze! A takiego śpiocha widzę pierwszy raz.
    Ps. Spóźnione życzenia urodzinowe - samych serdeczności i spełnienia marzeń:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze maskotki Alinko, oj ciężko by było wybrać która ładniejsza. Ściskam serdecznie i życzę wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, jakie urocze te maskotki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. obie przytulanki są urocze i pełne wdzięku! z pewnością wymalują wielkie uśmiechy na dziecięcych buziakach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misia jest słodka ale Śpioch to rewelacja! Super pomysł na maskotkę dla maluszka.
    Uściski Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zabawki. Koniecznie zgłoś je do zabawy ogłoszonej na blogu "Szuflada" bo tematem jej jest właśnie Zabawka. Naprawdę są świetne i misiu i przytulanka . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz to piękniejsze Alinko wychodą Ci te zabawki szydełkowe. Urocza misia, i śpioch przytulas będą cieszyły obdarowane maluszki. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne przytulanki. Misia jest po prostu śliczna, niełatwo zrobić jaki słodki pyszczek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zabawki! Obiecałam sobie, że w tym roku też spróbuję wykonać zabawkę na szydełku- w końcu kiedyś musi być ten pierwszy raz... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego!!!Zabaweczki prszepiękne- mogłabym ogladać bez końca! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności miś i pajacyk trudno wybrać kto ładniejszy. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności Alinko dziergasz. Misia niezwykle sympatyczna i słodki śpioszek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze, szczególnie Misia Uszatka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alinko nie wiem, gdzie dostrzegłaś jakieś drobnostki-mankamenty, mnie zachwycają te Twoje zabawki. Są piękne i na pewno będą kochane.
    Co prawda spóźnione, ale szczere życzenia zdrowia i weny twórczej!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny misio! Ja jestem w zachwycie i na pewno nikt nie widzi żadnych mankamentow tylko przytulaska :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze te maskotki. Widzę, że polubiłaś je robić.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze jest tak, że artysta nie lubi swojej pracy:) Misio jest zachwycający! O śpiochu to już nie wiem co napisać. Sama bym się do niego przytuliła:) Mała Alicja tuląc się do niego będzie miała cudowne sny.
    Przytulam Alu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zauroczyły mnie te maskotki są cudowne. Nigdy nie robiłam maskotek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne są Twoje dziergane przytulanki! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie przytulanki są naprawdę pełne uroku :) żadnych mankamentów nie dostrzegam;) pięknie tworzysz, widać że szydelko sprawia Ci mnóstwo przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Misia jest przesłodka, taka mała elegantka z kokardką. Śpioch wspaniale zachęca maluszka, żeby zasnął. I żadnych mankamentów nie widać. Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Mankamentów to ja nie widzę. Za to widzę urocze słodziaki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodkie ślicznoty Alinko, wykonanie perfekcyjne !😊
    A mnie wciąż brak weny do takiego szydelkowania, może kiedyś spróbuje.
    Pozdrawiam ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne maskotki , zrobione z miłością i sercem :)
    Cieszę się ,że kartka dotarła i sprawiła radość :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie śliczne maskoteczki i misia i śpioszek są przecudni <3 Ja też mam ostatnio problemy ze zdjęciami maskotek. No ale trzeba przeboleć tę pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. o jenysiu jaka śliczna misia i śpioch :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  30. Alinko, ale słodziaki wydziergałaś !!!piękne są :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie super są te zabawki Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dołączam się do życzeń urodzinowych. Laleczki cudne, a miś skradł moje serce. Wielkie brawa!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne szydełkowe laleczki! Śpioszek słodziaczek :DDD

    OdpowiedzUsuń
  34. Zabawki są śliczne! Jakże zazdroszczę umiejętności ich robienia, bardzo zgrabnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń