20 października 2018

Szydełkowy kosz

a może koszyk?
Sama nie wiem,  bo przez ten kolor wygląda groźnie, więc chyba kosz.

Pierwszy raz zdecydowałam się na próbę uszydełkowania koszyka ze sznurka. 
Kolor wybrałam sama, bez żadnego przymusu.
Dziś przyznaję,  kolejnym razem wybór byłby inny, zdecydowanie pastelowy.
Ale czy się kiedyś jeszcze zdecyduję, to nie wiem, 
bo dla mnie to bardzo siłowa praca przygotowanie takiego kosza.
Zaspokoiłam własną ciekawość co do sznurka i teraz pas.

Mój kosz ma średnicę 25 cm, wysokość 20 cm, a robiłam go szydełkiem nr 8.



Zdjęcia chciałam trochę rozweselić i dorzuciłam dyniowego koloru:)



Dla ułatwienia sobie pracy kupiłam gotowe dno ze sklejki.
I całe szczęście, bo przy szydełkowaniu dna poległabym na wstępie.
Żałuję tylko, że nie wybejcowałam  i polakierowałam go przed szydełkowaniem,
byłby wtedy w jednym kolorze.

Jednak Polak mądr po szkodzie; a ja mam co umęczyłam.

Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego spotkania:))


21 komentarzy:

  1. Alinko wygląda super! Poradziłaś sobie świetnie! A ja przede wszystkim koszyki szydełkuje bo najlepiej mi wychodzą, hihihihi. Ale zgadzam się, że to spory wysiłek :( Czasami aż ręce bolą od przeciągania. Super, że skorzystałaś z gotowego dna koszyczka. Ja jeszcze nie próbowałam. Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny koszyczek, z tą wstążeczką w sam raz wpisał się w jesienną porę.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobrażam sobie jaki to wysiłek, ale masz satysfakcję że zrobiłaś i masz swój własny kosz. Brawo Alinko!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja cały czas się przymierzam żeby kiedyś kupić w końcu ten sznurek i coś z nim zrobić, ale póki co są inne priorytety więc kupno sznurka odkładam na plan dalszy. Alinko super koszyczek Ci wyszedł, może rzeczywiście kolor trochę ciemny, ale i tak jest super. A te dyńki koło niego jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!!!! Ta pomarańczowa wstążka rozwesela ten koszyczek i w rezultacie wyszło przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Translated into a good article and very interesting.












    บาคาร่า

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała zabawa polega na tym, by wypróbować coś nowego :) Znakomity pomysł w tym dnem, kosz jest o wiele bardziej stabilny. A kolor czarny lubię, jest uniwersalny i pasuje do wszystkiego. Świetnie wyszło Alinko, to śliczny i praktyczny kosz.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ten koszyk, Alinko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny koszyk. Przyszło mi do głowy, że to dno (od strony środka koszyka) można wydekupażować.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podoba - fajna ta gama kolorystyczna:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny pomysł! Bardzo fajna stylistyka Halloween:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy z nas uczy się chyba właśnie w ten sposób- zrobi się coś i podczas pracy już się wie co następnym razem chciałoby się zrobić inaczej ;)
    Jak dla mnie koszyczek fajny, czarny też ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, koszyk super - duży, praktyczny i w klasycznym połączeniu kolorystycznym. Mnie się bardzo podoba halloweenowa stylistyka pracy :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo wsyztko- koszyczek świetny a razem z tymi dyniami wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, pomarańczowa kokardka to strzał w dziesiątkę idealnie pasuje do czarnego :)

    OdpowiedzUsuń