1 października 2018

Kaktusowa wymianka

wyjątkowa, pomysłowa i niezwykle udana!
Ogłoszona na facebooku, zorganizowana przez doskonałą organizatorkę!
Dziękuję i chwalę się tym co otrzymałam od Ewy-hubki;


kosz, który przeznaczyłam na kordonki, szklanka na chłodzące napoje, siatka na zakupy,


Nie wiem dlaczego ten elegancki kosz sfotografowałam do góry nogami:))
... rurki do napojów w kaktusowy wzorek, naklejki z motywem kaktusianym (rewelacja!)


... odjazdowy breloczek i bransoletki,


na koniec karteczka;


oraz blok papierów do scrapowania i czekolada, widoczne na pierwszym zdjęciu.

Ewuś stokrotne dzięki!!!

Moja kaktusowa niespodzianka wyglądała tak;





Ewa obdarowała mnie bardzo bogato, czuję się trochę niekomfortowo,
ale na pewno będzie okazja to naprawić.

Pozdrawiam wszystkich do mnie za zaglądających i komentujących,
do kolejnego napisania:))


21 komentarzy:

  1. Ale pięknie się wymieniłyście, cudne prezenty z każdej strony, a ta świeczka kaktus - rewelacja! Fajnie jak wymianki sa takie udane i cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prezenty przygotowałyście! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko oba prezenty są na bogato cudowne upominki.
    To bardzo udana wymianka.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko, to Twoje prezenty są wyjątkowe!!! Dziękuję serdecznie raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wymianka! Oba zestawy szalenie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie pięknie się obdarowałyście! Super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. obie pięknie się obdarowałyście! Super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wszystko wpisane w klimat...świetne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna bogata wymianka. Podoba mi sie kosz i piekna zielona serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna bogata wymianka. Podoba mi sie kosz i piekna zielona serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała wymianka! Obie stanęłyście na wysokości zadania.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie spisałyście się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała wymiana, super niespodzianki przygotowałyście.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe rzeczy dostałaś!!!
    Super udana wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko, super prezenty, kaktsowe naklejki swietne, miałam kidys takie muffinki i świetnie wyglądaja np.na filiżankach, kubkach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko wspaniale się obdarowałyście :)) Aż miło patrzeć i czytać ile radości Wam to sprawiło :)). Super! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prezenty sobie sprawiłyście :) fajnie wiedzieć że tyle pozytywnej energii krąży wokół nas ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To już kolejny wpis dotyczący tej wymianki, który czytam i powiedzieć mogę tylko jedno - rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prezenty. Piękna serwetka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba miałabym problem z przygotowaniem kaktusowego prezentu :) Wam się to wspaniale udało - oba prezenty są bardzo pomysłowe.
    Serdeczności Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  21. No własnie - pomysłowe prezenty przygotowałyście! Pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń