2 października 2018

Łapacz snów nr 3

Od początku wakacji mocno zaprzyjaźniłam się z szydełkiem.
Pooglądałam w internecie różne wersje łapaczy
i wciąż ten temat chodzi mi po głowie.
Powoli opanowuję sztukę oprawy serwetek w łapaczowe dekoracje.

Tym razem dekorację z piórami sfotografowałam na tle srebrnej jodły:


A tak prezentuje się na ścianie;



Co do szczegółów; łapacz o średnicy 30 cm wykonałam z kremowego kordonka KAJA. 

Mój łapacz zdecydowanie bardziej podoba mi się wiszący na jodle. 
A Wam moi mili?

Pozdrawiam, życząc dobrej nocki:))



20 komentarzy:

  1. Cudny łapacz snów Alinko.:) Na jodle był bardziej widoczny, na ścianie trochę zlewa się z jej kolorem, wszystko zależy od tła. Bardzo mi się podoba, kojarzy się z romantycznym stylem.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! W plenerze prezentuje się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten chyba najśliczniejszy, działaj dalej, bo ślicznie Ci wychodzi. Osobiście uważam, że ściana to nie miejsce na tego typu ozdobę, on musi być w przestrzeni, wisieć swobodnie, by " łapać " różne sny i z każdej strony ;)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje łapacze Alinko są piękne!! A wzór tego jest po prostu śliczny! Zdecydowanie zdjęcie na jodle :)) Pięknie się prezentuje! Służy Tobie ta przyjaźń :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetek czasami jest pod dostatkiem , ale przerobić je na łapacze snów i wychodzi fantastyczna ozdoba na ścianę lub do okna :)
    Ja też ostatnio świerka wykorzystuję jako tło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super łapacz ! Mam taki podobny na oknie *

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie go wykonałaś, Alinko!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie oba cudne, przedewszystkim wspaniały wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, Twój łapacz jest zachwycający - piękny splot i wzór tworzą magiczny klimat pracy a samo wykończenie bardzo mi się podoba. Fotka na jodle chyba lepiej oddaje piękno tej pracy. Zazdroszczę takiej przyjaźni z szydełkiem, ja próbowałam ale póki co nie jesteśmy nawet znajomymi, może przy kolejnej próbie coś zaiskrzy między nami :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczny i ślicznie wygląda na każdym tle. Twoja przyjaźń z szydełkiem rozkwita :)
    Serdeczności Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne cudo Alinko. Na jodle widać każdy szczególik. Ja bym w oknie powiesiła.

    OdpowiedzUsuń